O: sony mdr-v700dj tai sony mdr-v500dj kuulokkeet

10 posts, 1 page, 1,452 views

Avatar
#1 • • jive Guest
jos jollakulla olisi jommatkummat kuulokkeet ja haluaisi niitä minulle myydä niin olisin erittäin kiitollinen.
:)
Avatar
#2 • • Faini Guest
Haluutko ostaa vanhat 7-sataset, 50,- ? ne on vähän huonos kunnos
Avatar
#3 • • jive Guest
laitoin viestiä
Avatar
#4 • • kanion Guest
joo
älä osta sonyn mdr-v700 :sia
syy : mulla meni about vuoden päästä kuulokkeen ripustin paskaks.
tippu vaan yks kaks toinen kuuloke. noh yritän ostaa pientä muovista osaa sonynlta/sonyn varaosa myynnistä : eivät myy sellaista vaan täytyy ostaa koko uusi headsetti joka maksaa bout viisi euroo vähemmän kuin uudet kuulokkeet.
nyt sitten liimattu kuuloke ripustimessa ja toisessa kuulokkeessa jotain vikaa, johtuu varmaan mun liimaustekniikasta mutta silti.
:]
Avatar
#5 • • wallu Guest
juu ei kannate ostaa tuollaasia...ne on painavat eikä ne pysy pääs. Sit ne ei peitä ylkopuolista hälyä juurikaan. Osta sennheiserit ne on hyvät :D
Avatar
#6 • • osm Guest
Älkää ny disautelko! :D

Ihan ok perusluurit noi on vaikkei Sennheisereille pärjääkään. Vaikka mäki oon kyllä kelannu vaihtavani noi 500:ni johonkin kevyempiin...
Avatar
#7 • • Faini Guest
Hei, älkää nyt, lähetin jo miehelle luurit. Ja kuka sanoi että ne eivät eristä ääntä yhtään, taitaa sulla olla yliherkkä korva ;)
Avatar
#8 • • wallu Guest

Älkää ny disautelko! :D

Ihan ok perusluurit noi on vaikkei Sennheisereille pärjääkään. Vaikka mäki oon kyllä kelannu vaihtavani noi 500:ni johonkin kevyempiin...



Perusluurit ei maksa 150e :panic:
Avatar
#9 • • Beliar Guest

Älkää ny disautelko! :D

Ihan ok perusluurit noi on vaikkei Sennheisereille pärjääkään. Vaikka mäki oon kyllä kelannu vaihtavani noi 500:ni johonkin kevyempiin...



No hei... nyt kyllä puhutaan ihan makuasioista!! Mielestäni SONY:n soundi miellyttää omaa korvaani ja hakkaa senkut sata-nolla! Parhaat Dj-kuulokkeet, mitä ikinä päähäni olen työntänyt! :D

Ainoa heikkous on kieltämättä se saranarakenne (joka muuten menee takuuseen). Nykyään SONY on muuttanut muoviseosta kestävämmäksi, eikä pitäisi enää mennä niin helposti rikki. Noh, siltikin pistin pienen nippusiteen ja muoviliimaa vahvistamaan saranan holkkia halkeemiselta.
Avatar
#10 • • Faini Guest

Älkää ny disautelko! :D

Ihan ok perusluurit noi on vaikkei Sennheisereille pärjääkään. Vaikka mäki oon kyllä kelannu vaihtavani noi 500:ni johonkin kevyempiin...



No hei... nyt kyllä puhutaan ihan makuasioista!! Mielestäni SONY:n soundi miellyttää omaa korvaani ja hakkaa senkut sata-nolla! Parhaat Dj-kuulokkeet, mitä ikinä päähäni olen työntänyt! :D

Ainoa heikkous on kieltämättä se saranarakenne (joka muuten menee takuuseen). Nykyään SONY on muuttanut muoviseosta kestävämmäksi, eikä pitäisi enää mennä niin helposti rikki. Noh, siltikin pistin pienen nippusiteen ja muoviliimaa vahvistamaan saranan holkkia halkeemiselta.



itellä oli sama ongelma, pistin rautalankaa ympärille :)