Juha Vilkamo - Pilvetön (dubbailua)

27 posts, 2 pages, 3,461 views

#1 • • Edited Juha Vilkamo Guest
Uus biisi. Tuntui siltä että olisi voinut jatkaa tuosta 7:stä minuutista vielä kymmenen päälle, mutta muistin tresin huomautuksen mun tekeleiden keskimääräisestä liiallisesta pituudesta ja hillitsin itseni. Tarvitsisiko lisää vai onko pituus sopiva? Vai kenties nyt jo liian pitkä?

Kaikki kommentit ovat tervetulleita. :)

Pilvetön

18.1.04: Uus versio, sama linkki. Ei varsinaisesti mitään uutta. Vähän pituutta ja paremmat soundit.
#2 • • juGis / Akrid [live] Guest
mukavan lepposta kuunneltavaa kyl, meni tuo seitsemän min aika
nopeesti. eli pituutta vois IMO olla vielä lisää. jäin ehkä hieman
kaipaamaan jotain ambienssi-kohinoita tjsp, muuten kyl maistu juu.

thumbs up

:)
#3 • • Daniel Braun Guest
:hearts:
Tykkäsin kovasti.
Mukavaa hämyilyä...
Soundimaailma kokonaisuudessaan lähes täydellinen, pientä rahinaa ja ritinää olis kaivannu lisää.
Ei paljoa, mutta vähän...
Tunnelma loistava, tätä kuunnellessa vajosi johonkin unenomaiseen tilaan.
Toimi mulle todella hyvin.

9/10
#4 • • murQla Guest
On kyllä hyvä kuten muutkin sun tuotokses...loistavan tunnelman olet tähän saanut. Tuli mieleen joku matkailuohjelma ja Australia :happyroll:
#5 • • mad'ison Guest
jos tää löytys kaupan hyllylltä niin kyllä varmana ostaisin...ja heti! soundit kohdallaan ja loistavan synkkä tunnelma. Biisin nimi "Pilvetön" vieläpä kuvaa suorastaan erinomaisesti kaikkea sitä mitä tässä kappaleessa on.. Muutama lisä minuutti ei kyllä olisi ollut pahitteeksi. Kaikenkaikkiaan täydellistä musiikkia pimeisiin talvi iltoihin. Tätä kuunnellessa tuli olo kuin olisin ollut hypnoosissa tai jotain... I Like It, I Love It :hearts:
#6 • • Submarket Guest
Tuo paikoitellen tuleva vibes- melodia on hitu fiilistelyn oloinen. Oikea termi ois kai koukuton, mutta ei tämä radio- novan soittolistoille oo muutenkaan menossa ;)

Muuten kaikki toimii hitaasti mutta hienosti. Biitin rutinasta isot propsit.

Väsyttää vaan ihan pirusti. Se on aina hyvän biisin merkki.

Kiitos. (muista aina kiittää).
#7 • • Teemu T Guest
Hyvää DeepChord-tyylistä dubbailua... Toi pianonpimputtelu kuulostaa mukavalta.
#8 • • Jukka I Guest
3/4 dub kohtasi kenties juuri voittajansa.

Tässäkin on todella hieno äänimaisema. Onko tämäkin puhtaasti softalla tehty?

Pituutta menisi kevyesti vielä pari minuuttia lisää. Tuntui loppuvan vähän töksähtäen.
#9 • • Juha Vilkamo Guest

3/4 dub kohtasi kenties juuri voittajansa.

Tässäkin on todella hieno äänimaisema. Onko tämäkin puhtaasti softalla tehty?

Juu softalla softalla, logicilla itse asiassa. Rummut batterylla ja quadrasidillä ja bassot v-stationilla.

Sit fm7:l tehty noi taustapörinät ja noi kaikuvat dubielementit. Tietty niissä on enemmän kuin pari effektiä pötkössä. :)

Pääsääntöisesti näin.

Pituutta menisi kevyesti vielä pari minuuttia lisää. Tuntui loppuvan vähän töksähtäen.

Juu totta.. vähän jo oon tehny lisää pituutta uudempaan versioon, jonka valmistan sitten jahka kerkiän. Tulee olemaan siis muuten tismalleen samanlainen mutta plussana jonkun verran venytystä tonne perälle. Eli kaikki mitä kuunneltavissa on, on myös tässäkin versiossa.

Kiitos palautteista, se on kuin bensa moottorille.
#10 • • phace Guest
joo, hyvä juha :)
tää on loistava.
kaikki oleellinen soundeista ym onki
jo tossa sanottu.. joten kerrottakoon
tämmönen mielenkiintonen
yksityiskohta liittyen tähän piisiin..

oon tän jättäny looppaamaan
kahtena viimesenä yönä ku oon
alkanu nukkumaan ja sanottakoon
että en oo ikinä nähny noin ihmeellisiä
unia :panic:
#11 • • rhedlund Guest

ehkä voisit Ari vähentää lääkitystä :D muhaha, eivaan, itse biisiin; aivan samperin loistavan helvatan lsalasklsaklaslkas kuulosta!!! tästä on paha sanoa mitään pahaa, jos tämä ja 3/4 dub ilmestyisi samalla albumilla niin takuuvarmasti löytyisi alta aikayksikön meikäläisen kokoelmista! uh ah, juha - du är definitivt kungen! botswana, ten points.
#12 • • phace Guest

ehkä voisit Ari vähentää lääkitystä :D muhaha, eivaan, itse biisiin; aivan samperin loistavan helvatan lsalasklsaklaslkas kuulosta!!! tästä on paha sanoa mitään pahaa, jos tämä ja 3/4 dub ilmestyisi samalla albumilla niin takuuvarmasti löytyisi alta aikayksikön meikäläisen kokoelmista! uh ah, juha - du är definitivt kungen! botswana, ten points.

liskot voivat saapua myös sinun luoksesi ensi yönä!
lizzard.gif

..beware of the lizzard.
#13 • • Juha Vilkamo Guest
Pöräytin biisiin pari minuuttia lisää pituutta, lähinnä biisin lopetusta. Lisäksi säädin diskantit ja ylemmät keskiäänet kirkkaammiksi. Tuo ensimmäisen postauksen linkki on päivitetty ny.
#14 • • Elatek / Lauri E Guest
jes. tosi hyvän kuulonen.
toi pituus rupee mielestäni oleen nyt aikas hyvä..
mageeta soundia, kivaa leijailua! :)
#15 • • Zeraf Guest
Kyllä maistuu tännekkin...dubin salat ovat hallussa. :) 9:30 pituinen lentomatka tuntui justiinsa sopivalta.
#16 • • osm Guest
Ainiin unohdin tänne kommentoida:

Oot kingi.
#17 • • DeaconX Guest
The Doors does dub.

Tähän genreen kuuluu tietysti maalailu eikä yletön variointi tai kehitys,
mutta ehkä jotain olis voinu sovitukselliselta kantilta parannella?

Soundit toimii mageesti, niihin ei oo pahaa sanaa sanottavana.
#18 • • Zwei Einsdrei Guest

The Doors does dub.

Mullaki tuli dubbinen Doors mieleen tosta alkupään maisemista , varmaanki joku riders of the storm vai mikä se nyt onkaan se sateinen piisi..

Siitä huolimatta hyvä piisi :) Ei mitään vinkeitä koukkuja tarjoillut mutta miellyttävä kappale. Basari ehkä löysähkö.
#19 • • sonni Guest
nättiä nättiä! ei tämä kovin kirkasta taivasta
ole mielestäni nähnytkään.. pimputtelu vain
menee paikoitellen överiksi omaan makuun.
#20 • • messis Guest
loistava biisi. me likes

\,,/ rok \,,/