Aiheeton privaviesti

8 posts, 1 page, 3,985 views

anqqa

Posts: 4,032

#1 • • anqqa tirehtööri
nykyään ei pitäis pystyä lähettää tyhjäaiheista postia.. ainakaan niitä ei yhtään oo kannassa. mutta jos on lähetetty ja poistettu tms, saattaa jäädä kummittelemaan - tutkitaan :)

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

trance moon

Posts: 1,905

#2 • • trance moon ZamZa...
Meja:

Hei, ku semmonen olis huolena, et miten saan auki tai poistettua semmosen privaviestin, joka lähetettiin mulle ilman aihetta? Kun siitä aiheestahan se näpäytetään auki....eli nyt kumpikaan lähettäjä tai mä ei voida sitä poistaa.
On vähän inhaa, ku mul näkyy kokoajan tos ruudun alalaidas, et uusi viesti tullu ja se on vaan se aukisaamaton jutska. *suru*
Eli apuja kaivataan! *plur*





Moi.... Kokeile semmoista, et menet tonne vasemmassa yläkulmassa olevaan FORUM linkkiin, kun oot klikannut sitä aukee uusi sivu, rollaa sivun alas mistä löydät YKSITYISALUE linkin, klikkaa siihen, pääset omiin viesteihin, kun aukaiset jonkun omista viesteistäsi pystyt poistamaan ne..... Sen jälkeen ei pitäisi näkyä enään mitään turhia tekstejä alakulmassa...... Kokeile.... Toivottavasti onnaa.... *enkeli*
*purr*

T: Zamza
Roger Roger

Posts: 3,372

#3 • • Roger Roger Kentti
Onko mitenkään mahdollista, että voisi poistaa itse vaikka koko topicin omista privaviesteistä? Olisi aikasta kätevä.

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

anqqa

Posts: 4,032

#4 • • anqqa tirehtööri
Roger Roger:

Onko mitenkään mahdollista, että voisi poistaa itse vaikka koko topicin omista privaviesteistä? Olisi aikasta kätevä.



juuei.. ois kyllä kätevä. vois tehä joku päivä :)

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

Mnj

Posts: 174

#5 • • Mnj Mönjä
anqqa:

juuei.. ois kyllä kätevä. vois tehä joku päivä :)



*nauraa**nauraa*

--
Dead to the world. Alive for the journey.

Roger Roger

Posts: 3,372

#6 • • Roger Roger Kentti
anqqa:

juuei.. ois kyllä kätevä. vois tehä joku päivä :)


Kiitos ja kumarrus jo etukäteen. Nimim. sekainen privaviestihäröpallodivisioonanomistajafonFuckUprogerroger

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

kissi

Posts: 2,436

#7 • • kissi niihä?
Roger Roger:

anqqa:juuei.. ois kyllä kätevä. vois tehä joku päivä :)
Kiitos ja kumarrus jo etukäteen. Nimim. sekainen privaviestihäröpallodivisioonanomistajafonFuckUprogerroger


Juu ois kyl kätevä, niin vois vähän siivoilla noit viestei! *hih*
UnityF

Posts: 15,721

#8 • • UnityF joo just se
Hyvä idea mullakin on toi mun yksityis alua kuin pommin jäljiltä... toivottavasti sen voisi siivota pian...*nauraa**nauraa**nauraa*