Jumalauta et ois siistii jos...

78 posts, 4 pages, 9,291 views

Avatar
#61 • • Hansu Guest

...kaikki pyörävarkaat pistettäs sähkötuoliin, kun ne saadaan kiinni!


... lasipulloja pyöräteille rikkovat henkilöt laitettais sähkötuoliin
Avatar
#62 • • J-P Guest
...nykyinen hallitus keksisi täydellisen yhteiskunnan.
Avatar
#63 • • carnice Guest
...Jos huomeena(tänää?) ei olis krapulaa!
Avatar
#64 • • Villa Guest

... lasipulloja pyöräteille rikkovat henkilöt laitettais sähkötuoliin

Niin sekin ois! :)
Avatar
#65 • • milo Guest

...kaikki pyörävarkaat pistettäs sähkötuoliin, kun ne saadaan kiinni!


... lasipulloja pyöräteille rikkovat henkilöt laitettais sähkötuoliin



Mulle riittäis kyllä ihan hyvin, jos vain laitettaisiin kyseiset idiootit kävelemään paljain jaloin rikkomiensa pullojen päälle.
Avatar
#66 • • Uinajainen Guest
...Homo sapiens hävitettäisiin maan päältä.
Avatar
#67 • • eGrind Guest
...Eeva ei olisi saattanut Aatamia kiusauksen ja elettäisiin vielä paratiisissa.
Avatar
#68 • • Bio Guest
jos nyt Suomi voittais Ruotsin jääkiekos!
Avatar
#69 • • Hansu Guest
... jos joka päivä töistä kotiin lähtiessä ei olis metrin mittanen k*rpä otsassa.
Avatar
#70 • • Daniel Braun Guest

... jos joka päivä töistä kotiin lähtiessä ei olis metrin mittanen k*rpä otsassa.


Ei kuulu mulle, mut mä en kuitenkaan ymmärrä tätä menttaliteettia et valitetaan että: "töissä vituttaa päivittäin"
Hei, ei siel tarvi olla, aina voi duunia vaihtaa...
Avatar
#71 • • djsakke Guest
olis siistii.
Avatar
#72 • • Hansu Guest

Ei kuulu mulle, mut mä en kuitenkaan ymmärrä tätä menttaliteettia et valitetaan että: "töissä vituttaa päivittäin"


Entä jos töissä ihan oikeasti vituttaa päivittäin? Omalla kohdalla syy ei ole niinkään itse työssä, siihen voi asennoitua oikealla tavalla, vaan muutaman viime viikon kehityksessä työpaikallani minkä seurauksena työolosuhteeni ovat muuttuneet todella vittumaisiksi. Siitä johtuu tuo elin otsalohkossani.
Avatar
#73 • • _U Guest

Ei kuulu mulle, mut mä en kuitenkaan ymmärrä tätä menttaliteettia et valitetaan että: "töissä vituttaa päivittäin"


Entä jos töissä ihan oikeasti vituttaa päivittäin? Omalla kohdalla syy ei ole niinkään itse työssä, siihen voi asennoitua oikealla tavalla, vaan muutaman viime viikon kehityksessä työpaikallani minkä seurauksena työolosuhteeni ovat muuttuneet todella vittumaisiksi. Siitä johtuu tuo elin otsalohkossani.



Voisiko Hansu ajatella, että jos ei ole mahdollista muuttaa olosuhteita, niin voisi muuttaa itseään ja asennettaan olosuhteisiin?
Avatar
#74 • • Hansu Guest

Voisiko Hansu ajatella, että jos ei ole mahdollista muuttaa olosuhteita, niin voisi muuttaa itseään ja asennettaan olosuhteisiin?


En halua muuttaa asennettani ko. olosuhteisiin, jotka jopa työnjohtaja myönsi todella epäreiluiksi mutta pyysi kestämään vielä tämän viikon.
Avatar
#75 • • Villa Guest
..vaan viittis siivota joskus.
Avatar
#76 • • sauce Guest
jos ei tarttis miettiä mitä söis ja aina olis hyvä olo.
¡ Previous post about a year ago !
Avatar
#78 • • djkopernikus Guest
...olisin aikasemmin tajunnu että Burn4Free tallentaa poltetut tiedostot waveina omaan kansioon. Nyt lähti kivasti 80gigaa paskaa kovolta pois.