78 posts, 4 pages, 9,743 views
olisko vähän siistii jos nee hemmot tluis suomeen keikalle?
mä ainakin tykkäisin.. :hearts:
http://koti.mbnet.fi/tytzk/yatta.asx
noi on mun uudet musiikilliset esikuvat :)
..jos ihmiset eivät uskoisi Illuminaatteihin, jumaliin yms. shittiin.
..jos ihmiset eivät uskoisi Illuminaatteihin, jumaliin yms. shittiin.
Miten muiden uskomiset häiritsevät sinua noin paljon jos olet varma että ko. asioita ei ole olemassa?
Kärsitkö yhtä paljon jos joku lapsi uskoo joulupukkiin? Tutkistele itseäsi...
Löytäisit varmasti tähdellisempääkin toivottavaa, jos nämä asiat eivät vaivaisi sinua. Toivoisit että ne eivät ole totta, ja järjellä yrität vahvistaa niiden shittipitoisuuden, mutta alitajuntaan ei järkeily tepsi?
HAHA! Toi oli tietenkin vain leikkimielinen heitto, ei tietenkään oikeasti häiritse! Älä otasitävakavasti.. äläotasitävakavasti.
HAHA! Toi oli tietenkin vain leikkimielinen heitto, ei tietenkään oikeasti häiritse! Älä otasitävakavasti.. äläotasitävakavasti.
Sori, kerkesin jo ottaa. :D Mutta ei niin leikkimielinen etteikö totta toinen puoli? :)
Olisi itse asiassa siistii jos uskonnot uudistettaisiin vastaamaan nykypäivän tarpeita.HAHA! Toi oli tietenkin vain leikkimielinen heitto, ei tietenkään oikeasti häiritse! Älä otasitävakavasti.. äläotasitävakavasti.
Sori, kerkesin jo ottaa. :D Mutta ei niin leikkimielinen etteikö totta toinen puoli? :)
Kun uskonnot on keksitty (lähinnä länsimaalaiset) on ne keksitty kyllä ihan tarpeeseen. Selittämään mitä ei tiedetä, jottei pelota tuntematon.
Nyt on keksitty tieteen avulla niin paljon selityksiä, että länsimaalaiset uskonnot ovat auttamattomasti vanhanaikaisia ja ne pitäisi uudistaa vastaamaan nykypäivän tarpeita.
Muuten olisin monttu auki lukemassa tätäkin palstaa, mutta leuat on ihan jumissa. Pitäskö tehdä helmi?Enter Scientology!
...jos Suomi voittaisi euroviisut!!
eehhh... vitsivitsi ;)