ensimmäinen/toinen biisi...

8 posts, 1 page, 1,388 views

#1 • • Edited J.P Guest
jooh.. tuli kauhee innostus väsätä joku biisi vihdoin valmiiksi. ja johan se 2päivän uurastuksella tulikin. tämä on siis minun ensimmäinen biisi(aikaisemmin tehnyt vaan jotain beatteja ja tymiä melodioita) joten se ei ole mikään hyvä.. elikkä kestän paskan heittämistä niskaan ;) Nimeäkään en ole keksinyt ja te täällä voitte sanoa etta kannattaako edes vaivautua keksimään. voisitte myös sanoa mihin genereen toi kuuluu :D

Edit: Parantelin vähän tota kappaletta ja siinä samalla sitten synty toinenkin kappale.. eli uus(toivottavasti parempi) versio tosta ja kokonaan toinen kappale löytyy mikseristä artistinimellä kontrolli
http://www.mikseri.net/kontrolli

Ja palautetta olisi kiva taas saada :)
Cutoff

#2 • • Cutoff
Yläastekomppi. Toimiva filli oli tuolla tosin. En oikeen sulata tota loppia, kun se on niin käytetty. Bassolinja on vähän hölmö. Tämä myös vaatisi jonkun melodian tai lisäjutun. Jonkinlainen sellainen tulee 2:45, ja on ihan ok, muttei vielä riitä.
Pyörii liikaa yhden jutun ympärillä, mutta ensimmäiseksi biisiksi ihan jees. Muistan vielä omat viritelmät vuosien takaa :hah:

Eiku lisää vaa väsäämään uusia biisejä!
#3 • • Laite Guest
Aika tunkkainen soundi, liikaa reverbiä tai jotain :)
Mut serotone tossa tiivistikin aika hyvin tän biisin. Vähän tylsähkö, mutta hyvä ensimmäiseksi biisiksi :)
#4 • • Daniel Braun Guest
Hyvän kuuloinen ekaksi biisiksi.
Ei mikään helmi, mutta kuitenkin ihan jees.

Olen kyllä Laitteen kanssa samaa mieltä että soundi on "hieman" tunkkainen.
Equtus ihan päin mäntyä, mutta sehän nyt on taitolaji jota ei opita heti.
Kuullostaa ihan siltä että outoja taajuuksia on korostettu aivan liikaa.
Snare hakkaa tunkkaisesti, toi vasemmalle pannattu haitsu tökkii korvaan (siirrä hieman keskemmälle), alapäähän potkua...
Jotenkin mulle tulee tästä mieleen ihan sellainen tilanne että on dj keikalla tehny vaihdon ja iskee uuden lätyn pyörimään ja luurit on korvilla ennen kuin on kerenny kääntämään equita about kohdalleen.

Mutta ihan ok biisi.
Soundit hieman perus tasoa, mutta kyllä se siitä...
#5 • • J.P Guest

..toi vasemmalle pannattu haitsu tökkii korvaan (siirrä hieman keskemmälle)..

joo pitää vissiin kuunnella kuulokkeilla toi et miltä kuulostaa :D
#6 • • Ana-- Guest
Amen-looppi ei oikeesti toimi noin hitaana..
#7 • • djsakke Guest
Tulee mieleen '91 hollantirave. vahan kaipaa vaihtelua alkupuolella ja loppupuolella mutta ensimmaiseksi piisiksi kuitenkin ihan ok. eipa tuo vanhan loopin kaytto tuol minua hairinnyt kun se kuitenkin sopi biisin henkeen ihan hyvin.
#8 • • J.P Guest
kommentteja olisi kiva saada siitä että parantuko tuo kappale yhtään? "Tunkkaista" soundia en valitettavasti saa pois mitenkään.. tai ainakin se olisi helvetin iso homma tehä se. ja tota uutta kappaletta saa toki kanssa kommentoida :)