7.2.Eddie Halliwell(Mixmag:"Dj of the Year")@Lahti

77 posts, 4 pages, 6,602 views

Avatar
#41 • • Superstara Guest


Joo... turun meiningiltähän tää alkaa jo kohta vaikuttamaan... toistanpa taas itseäni sanomalla että perus lahtelaista meisinkiä. tästä kun paistaa niin selvästi läpi kateellisuus siintä ettei olla päästy mukaan järjestämään bileitä johon on saatu parhaat tilat, kovat nimet(eddie, kunnari, nessi), ja mahdollisuus että on kovimmat bileet mitä lahdessa on koskaan ollu (puitteilta)!


some serious issues, eh :D

tuo taas päinvastoin kuulostaa ylimieliseltä järjestämiseltä.



Jottei nyt kenellekään tule väärinkäsityksiä niin todettakoon, että Dr.Beat ei ole näiden bileiden järjestäjä.

Bilejärjestäjä koittaa vaan järjestää juhlan ja pitää hauskaa, kuten Sonni yllä ehdottaakin. :)
Avatar
#42 • • RandomPLAY Guest


Joo... turun meiningiltähän tää alkaa jo kohta vaikuttamaan... toistanpa taas itseäni sanomalla että perus lahtelaista meisinkiä. tästä kun paistaa niin selvästi läpi kateellisuus siintä ettei olla päästy mukaan järjestämään bileitä johon on saatu parhaat tilat, kovat nimet(eddie, kunnari, nessi), ja mahdollisuus että on kovimmat bileet mitä lahdessa on koskaan ollu (puitteilta)!


some serious issues, eh :D

tuo taas päinvastoin kuulostaa ylimieliseltä järjestämiseltä.



Jottei nyt kenellekään tule väärinkäsityksiä niin todettakoon, että Dr.Beat ei ole näiden bileiden järjestäjä.

Bilejärjestäjä koittaa vaan järjestää juhlan ja pitää hauskaa, kuten Sonni yllä ehdottaakin. :)



Niin.. tuossa Dr. Beat kyllä kertoo tosiaankin hyvin tuosta Lahden toiminnasta. Olen hieman yli kymmenen vuotta käynyt eri kemuissa ja seurannut sitä toimintaa.. niin voinen sanoa, että aika osuvasti sanottu. Lahti on jotenkin niin sisäänpäin lämpiävä paikka niin, kuin varmaan monet muutkin Lahden kokoiset kaupungit. Jos et pelaa "korttejasi" tietyllä tavalla niin voit sitten lähtee kävelee... asenteella. Toivottavasti muutosta on kuitenkin näkyvissä. :)

No nyt ainakin näyttää todella hyvältä tämä divan ilta tosiaankin... clubin puitteet parasta mitä löytyy (jos ei verrata "halli" bileisiin), line-up ihan mukavan näköinen ja mikä parasta niin niitä tanssijoita... kun ei niitä oikein muissa illoissa Lahdessa näy!!! Veikkaisin, että kyseistä iltaa voidaan rehdisti ja hyvällä omalla tunnolla verrata kansainväliseen tasoon. Ensimmäisenä mieleen tulee itselleni ainakin tuo Ibizan Pacha. Kunhan järjestäjät vielä laittavat lisävaloja, ääntä ja niitä decoja sopivassa suhteessa niin voisin sanoa, että Lahteen ei parempia bileitä ikuna saada tai ole järjestetty. :)

Ei kyllä keksi mitään negatiivista tästä vaikka, kuinka yrittäisi ... vaikka itse olen enempi tuonne houseen päin. Toivottavasti on hauskaa.. sehän tietenkin riippuu jokaisesta itsestään (eli nyrpistelyä vai sitten rentoa ja iloista hauskan pitämistä). :D
Avatar
#43 • • Dr. Beat Guest
(offtopic:)
Sen verran tosiaan mainittava asioista että en kuulu minkäänlaiseen järjestävään tahoon, en ole deejii, enkä myöskään kuulu aktiivisesti skeneen. Tykkään ainoastaa musiikista ja hyvin järjestetyistä bileistä! Kommenttini saattavat kuulostaa siltä, koska "Lahti meininki" on ruvennut ottamaan päähän.

Hands up and support your local events :) :) :)
Avatar
#44 • • beis Guest


Niin.. tuossa Dr. Beat kyllä kertoo tosiaankin hyvin tuosta Lahden toiminnasta. Olen hieman yli kymmenen vuotta käynyt eri kemuissa ja seurannut sitä toimintaa.. niin voinen sanoa, että aika osuvasti sanottu. Lahti on jotenkin niin sisäänpäin lämpiävä paikka niin, kuin varmaan monet muutkin Lahden kokoiset kaupungit. Jos et pelaa "korttejasi" tietyllä tavalla niin voit sitten lähtee kävelee... asenteella. Toivottavasti muutosta on kuitenkin näkyvissä. :)

No nyt ainakin näyttää todella hyvältä tämä divan ilta tosiaankin... clubin puitteet parasta mitä löytyy (jos ei verrata "halli" bileisiin), line-up ihan mukavan näköinen ja mikä parasta niin niitä tanssijoita... kun ei niitä oikein muissa illoissa Lahdessa näy!!! Veikkaisin, että kyseistä iltaa voidaan rehdisti ja hyvällä omalla tunnolla verrata kansainväliseen tasoon. Ensimmäisenä mieleen tulee itselleni ainakin tuo Ibizan Pacha. Kunhan järjestäjät vielä laittavat lisävaloja, ääntä ja niitä decoja sopivassa suhteessa niin voisin sanoa, että Lahteen ei parempia bileitä ikuna saada tai ole järjestetty. :)

Ei kyllä keksi mitään negatiivista tästä vaikka, kuinka yrittäisi ... vaikka itse olen enempi tuonne houseen päin. Toivottavasti on hauskaa.. sehän tietenkin riippuu jokaisesta itsestään (eli nyrpistelyä vai sitten rentoa ja iloista hauskan pitämistä). :D




Minusta ainakin grandi on tilana paljon hienompi kuin diva, eikä kannata etukäteen sanoa miltä bileet näyttää.. minusta ainakin pahasti tuntuu ettei tämä ilta pahemmin poikkea divan normaali illoista, esitanssiat eivät paljon pelasta.. joten voin jo nyt sanoa että vuosi sitten järjesteyt impulset olivat parasta mitä lahteen voi saada! enkä usko että normi teini disko sen edelle menee.. ja kaikenlisäksi siellä on se rokkari puoli josta varmaa tulee jotai pystytukkia heilumaan ja haastamaan riitaa! pelkään oikeastaan koko divaa paikkana..

kun luin noita dr.beatin ja randomplayn juttuja niin minusta kyllä näyttää siltä että te olette niitä jotka lahden bile-elämää tuhoatte.. tommosta syyttelyä heti.. en ainakaa itse ole huomannut että esimerkiksi tulevat movementit tai millenium olisivat saaneet mitään pahaa vastaansa koska toimivat paremmin ns. hyvin tapojen mukaisesti.. no minähän en varmaankaan teidän mielestä mitään tiedä kun olen vain perus polkkaaja..
Avatar
#45 • • RandomPLAY Guest



Minusta ainakin grandi on tilana paljon hienompi kuin diva, eikä kannata etukäteen sanoa miltä bileet näyttää.. minusta ainakin pahasti tuntuu ettei tämä ilta pahemmin poikkea divan normaali illoista, esitanssiat eivät paljon pelasta.. joten voin jo nyt sanoa että vuosi sitten järjesteyt impulset olivat parasta mitä lahteen voi saada! enkä usko että normi teini disko sen edelle menee.. ja kaikenlisäksi siellä on se rokkari puoli josta varmaa tulee jotai pystytukkia heilumaan ja haastamaan riitaa! pelkään oikeastaan koko divaa paikkana..



Niin, kuin aikaisemmin kirjoitin.. hallikemut on eri asia minulle. Ja tuo Grandi menne juuri tuohon hallimaiseen kemutteluun. Niinhän sitä jokainen voi sanoa, kun ei ole tietoa paremmasta (impulsen kemut parhaimmat mitä Lahteen voi saada... no huh.. huh.. ja en nyt dissannut yhtään impulsen kemuja vaan kommentoin tuota beis:n toteamusta). NUUTTI 95 vetää kirkkaasti tuonkin ohi, mutta nyt taitaa DIVA mennä ohi... saas nähä. :)

Toisaalta, kun puhutaan normi teini diskosta... niin mikäs tuolla on ollut ikähaarukka noissa grandin kemuissa?? Onkohan kaikki ollu ihan täysikäisiä??? Ja toisaalta onko ns. "clubbaajat" niin itseään täynnä, että ei kykene katsomaan muita ihmisiä ja leijailevat siellä yläilmoissa???

Ja eikös tuolla Cumuluksessakin käy niitä Ten Dollarssin "ampuja" miehiä silloin tällöin??? Et eipä tuo Cumuluskaan taida välttyä noilta moottoripyörä miehiltä tai "pysty" tukilta. Taitaa olla vielä vaarallisempi paikka tuo Cumulus, jos tollein ajattelee. Esim. harhaluoti Ten Dollarsista tai juokseva puukkomies. Aika mukavan kuuloista??? :panic:



kun luin noita dr.beatin ja randomplayn juttuja niin minusta kyllä näyttää siltä että te olette niitä jotka lahden bile-elämää tuhoatte.. tommosta syyttelyä heti.. en ainakaa itse ole huomannut että esimerkiksi tulevat movementit tai millenium olisivat saaneet mitään pahaa vastaansa koska toimivat paremmin ns. hyvin tapojen mukaisesti.. no minähän en varmaankaan teidän mielestä mitään tiedä kun olen vain perus polkkaaja..



Niin.. tuo minun kommenttini perustuu hieman yli kymmenvuotiseen seuraamiseen ja tapahtumissa käymiseen. Niin se vain minun mielestä toimii Lahdessa. Mitäköhän tarkoitat noilla hyvillä tavoilla???:

a) vieraspaikka kuntalaiset eivät tule Lahteen "kuseksimaan nurkkiin" eli pitämään bileitä ellei heitä pyydetä???

b) vieraspaikka kuntalaiset eivät tule Lahteen "kuseksimaan nurkkiin" eli pitämään bileitä ellei heitä pyydetä??? ;)

c) kemut samana viikonloppuna toisten kemujen kanssa, mutta eri päivänä???


..ja mitä tulee movementtiin ja milleniumin kemuihin. Niin eikös ne ole juuri LAHTELAISTEN omia bileitä.

Ja tuo sun kirjoitus haiskahtaa niin dissaukselta ja... hmm.. (*olen tälläkertaan hiljaa*) t*m*pa.. jokainen tamppaa tyylillään. ;)


ps. ja varmaankin tiedät enemmän mitä annat olettaa, mutta ns. "oma lehmä" ojassa. ;)
Avatar
#46 • • beis Guest


Niin, kuin aikaisemmin kirjoitin.. hallikemut on eri asia minulle. Ja tuo Grandi menne juuri tuohon hallimaiseen kemutteluun. Niinhän sitä jokainen voi sanoa, kun ei ole tietoa paremmasta (impulsen kemut parhaimmat mitä Lahteen voi saada... no huh.. huh.. ja en nyt dissannut yhtään impulsen kemuja vaan kommentoin tuota beis:n toteamusta). NUUTTI 95 vetää kirkkaasti tuonkin ohi, mutta nyt taitaa DIVA mennä ohi... saas nähä. :)

Toisaalta, kun puhutaan normi teini diskosta... niin mikäs tuolla on ollut ikähaarukka noissa grandin kemuissa?? Onkohan kaikki ollu ihan täysikäisiä??? Ja toisaalta onko ns. "clubbaajat" niin itseään täynnä, että ei kykene katsomaan muita ihmisiä ja leijailevat siellä yläilmoissa???

Ja eikös tuolla Cumuluksessakin käy niitä Ten Dollarssin "ampuja" miehiä silloin tällöin??? Et eipä tuo Cumuluskaan taida välttyä noilta moottoripyörä miehiltä tai "pysty" tukilta. Taitaa olla vielä vaarallisempi paikka tuo Cumulus, jos tollein ajattelee. Esim. harhaluoti Ten Dollarsista tai juokseva puukkomies. Aika mukavan kuuloista??? :panic:

Niin.. tuo minun kommenttini perustuu hieman yli kymmenvuotiseen seuraamiseen ja tapahtumissa käymiseen. Niin se vain minun mielestä toimii Lahdessa. Mitäköhän tarkoitat noilla hyvillä tavoilla???:

a) vieraspaikka kuntalaiset eivät tule Lahteen "kuseksimaan nurkkiin" eli pitämään bileitä ellei heitä pyydetä???

b) vieraspaikka kuntalaiset eivät tule Lahteen "kuseksimaan nurkkiin" eli pitämään bileitä ellei heitä pyydetä??? ;)

c) kemut samana viikonloppuna toisten kemujen kanssa, mutta eri päivänä???


..ja mitä tulee movementtiin ja milleniumin kemuihin. Niin eikös ne ole juuri LAHTELAISTEN omia bileitä.

Ja tuo sun kirjoitus haiskahtaa niin dissaukselta ja... hmm.. (*olen tälläkertaan hiljaa*) t*m*pa.. jokainen tamppaa tyylillään. ;)

ps. ja varmaankin tiedät enemmän mitä annat olettaa, mutta ns. "oma lehmä" ojassa. ;)



ikinä en ole nuutissa käynyt, mutta se oli tilana kuuleman mukaan aika huono, pieni ja tunkkainen, eli silloin tarkoittanet että hyvä henki bileissä teki niistä hyvät... no nyt kuitenkin oot sitten kääntänyt takkia ja kehutkin että hyvä paikka tekee parhaat bileet lahdessa.. päätä nyt ketä tai mitä ylistät..

ja nyt sä alat sitten dissaamaan kaikki muut bileet lahdessa? ja ite sanoit että sua harmittaa ku muut dissaa sua tms sun mielipiteitä.. aika kummallinen oot, saan kyllä toistamiseen semmosen kuvan ettet oikeen tiedä mitä mieltä oot vaan että jumaloit vaan divaa :D

en minä tiedä ketkä noita millenniumia tai movementtiä järkkää, mutta tuskin tässä on ollut kyse mistään siitä missä kukakin asuu.. saat ihan ite keksiä jos se on ollu noista aiemmista postauksista vaikee keksiä miks diva bilettä nyt dissataan!

mistään omasta lehmästä en tiedä koska ikinä en ole mihkään näihin järkkääjiin kuulunut enkä edes itse asu lahdessa.. että semmonen tieto sulle..

nyt te siis alatte dissaamaan jo bilettäjiäkin.. tuskin kohta tuonne divaan eksyy ketään kun noin haukutte kaikki!

ps. eihän siellä cumuluksessa ainakaan viimekeralla ollut mitään rokkipuolta? vai mistä sä selitit? divassahan se rokkiluola on samoissa tiloissa.. ainakin viime käynnillä, vaikka siitä onkin jo aikaa kun ei lahdessa asti paljon normaali baarireisuja tule käytyä
Avatar
#47 • • Dr. Beat Guest
Mä siirryn aiheeseen ja suosittelen kaikille muillekkin!

Olis yks kysymys, vaikka ei sillä oikeastaan olekkaan suurempaa merkitystä vielä. onks tänne tulossa lippuja myyntiin ennakkoon? Hassu kysymys koska tuskin paikka nyt aivan täyteen tulee. :)
Avatar
#48 • • Tapi T Guest
Ensin Kotka, sitten Turku ja nyt Lahti. Hienosti menee.
Avatar
#49 • • Jukka I Guest

Ensin Kotka, sitten Turku ja nyt Lahti. Hienosti menee.


Ymmärtäähän sen. Lahdessa kun on niin vireä konemusaskene, että taistelu bilettäjistä käy yhä armottomammaksi. :mad:
Avatar
#50 • • RandomPLAY Guest


ikinä en ole nuutissa käynyt, mutta se oli tilana kuuleman mukaan aika huono, pieni ja tunkkainen, eli silloin tarkoittanet että hyvä henki bileissä teki niistä hyvät... no nyt kuitenkin oot sitten kääntänyt takkia ja kehutkin että hyvä paikka tekee parhaat bileet lahdessa.. päätä nyt ketä tai mitä ylistät..



Heh.. heh.. kuulopuheisiin on hyvä luottaa. Omistan Nuutista niin monia hyviä muistoja ja toisaalta Divan tilaratkaisu edustaa eri asiaa minulle. Toisinsanoen Divan tilat on kyllä parhaimmasta päästä mielestäni, mutta Nuutissa oli se jokin. Jokin joka jätti lähtemättömän vaikutuksen minuun.. siis se porukka, toiminta ja muutenkin. :)


ja nyt sä alat sitten dissaamaan kaikki muut bileet lahdessa? ja ite sanoit että sua harmittaa ku muut dissaa sua tms sun mielipiteitä.. aika kummallinen oot, saan kyllä toistamiseen semmosen kuvan ettet oikeen tiedä mitä mieltä oot vaan että jumaloit vaan divaa :D



hmm... en dissaa muita kemuja Lahdessa. Esimerkiksi tuolla La Vidassa on mielenkiintoinen tapahtuma jonkin ajankuluttua.. line-up siis hyvä. Annoin vain kommenttini tuohon cumulukseen vastapainoksi sinulle, kun aloit kirjoittelemaan rokkipuolista sun muista.


en minä tiedä ketkä noita millenniumia tai movementtiä järkkää, mutta tuskin tässä on ollut kyse mistään siitä missä kukakin asuu.. saat ihan ite keksiä jos se on ollu noista aiemmista postauksista vaikee keksiä miks diva bilettä nyt dissataan!



Niin eikö sitten pitäisi käyttää tuota mahdollisuutta hyväksi, että saadaan kerrankin hyvä DJ lahteen ja järjestäjän mukaan halvalla (ei tuo 10 euroo ole paljon tuollaisesta line-upista)??? Tuo dissaus on niin turhaa... nyt, kun ihmisten pitäisi tajuta tulla kattomaan juuri tuota Eddiee.


nyt te siis alatte dissaamaan jo bilettäjiäkin.. tuskin kohta tuonne divaan eksyy ketään kun noin haukutte kaikki!



EI TODELLAKAAN!!!! äläkä sinäkään lähde tuolle tielle... eli vetämään niitäkin tähän vielä. :mad: :laugh:


ps. eihän siellä cumuluksessa ainakaan viimekeralla ollut mitään rokkipuolta? vai mistä sä selitit? divassahan se rokkiluola on samoissa tiloissa.. ainakin viime käynnillä, vaikka siitä onkin jo aikaa kun ei lahdessa asti paljon normaali baarireisuja tule käytyä



Hieman "valoitusta"... cumuluksen naapuri on Ten Dollars. Ja juuri tuolla Ten Dollarsissa on ammuttu ainakin muutamaan otteeseen ja sitten vähänaika sitten pukotettiin muutamaa... ja oli tulossa cumulukselle...kunnes otettiin kiinni. :excellent:

ps. Ja vois siirtyä pikkuhiljaan tuohon asia puoleen... :happyroll: ;)
Avatar
#51 • • impulse Guest


niin mikäs tuolla on ollut ikähaarukka noissa grandin kemuissa?? Onkohan kaikki ollu ihan täysikäisiä???



Mikäli Impulsen järjestämiä tapahtumia tarkoitat, niin ikäraja on tietysti ollut 18 vuotta ja kokemuksiemme mukaan suurin osa asiakkaista on ollut tuollaisia arviolta 20 v ja hiukan yli.
Toki kaikenikäiset täysi-iän saavuttaneet ihmiset ovat tervetulleita tapahtumiimme.
Ovella on ollut myös Ravintola Grandin puolesta tietenkin ammattimainen ovimies.


Ja toisaalta onko ns. "clubbaajat" niin itseään täynnä, että ei kykene katsomaan muita ihmisiä ja leijailevat siellä yläilmoissa???



Tähän en osaa vastata, kun en oikein ymmärrä mitä kysymyksellä tarkoitetaan.


Ja eikös tuolla Cumuluksessakin käy niitä Ten Dollarssin "ampuja" miehiä silloin tällöin???



Enpä ole ainakaan Impulsen järjestämissä tapahtumissa tuollaista havainnut. Taitaa ampujamiehet olla toivottavasti kiven sisässä, mikäli suomalaiseen oikeusjärjestelmään on luottaminen.


Et eipä tuo Cumuluskaan taida välttyä noilta moottoripyörä miehiltä tai "pysty" tukilta. Taitaa olla vielä vaarallisempi paikka tuo Cumulus, jos tollein ajattelee.



Käsittääkseni Ravintola Cumuluksella ei ole ollut minkäänlaisia järjestyshäiriöitä ainakaan sinä aikana, kun olemme tapahtumiamme tuolla järjestäneet.
Voin toki kysyä tarkemmin vaikkapa Cumuluksen ravintolapäälliköltä, koska aivan 100% varmaa tietoa minulla ei ravintolan normaali-iltojen osalta asiasta ole.


Esim. harhaluoti Ten Dollarsista tai juokseva puukkomies. Aika mukavan kuuloista??? :panic:



Ten Dollarsin ja Cumulus Nightlifen välillä on matkaa arviolta noin 20-30 metriä, välissä on seiniä, jalkakäytäviä, rappukäytäviä, keittiö yms. yms.
Eli uskoisin, että on melko epärealistista pelätä saavansa Ten Dollarsissa mahdollisesti ammuttu kuula kalloon Nightlifen tanssilattialla.
Yleinen kaduilla vallitseva turvallisuus onkin sitten jo Lahden poliisin tehtäväkenttään kuuluva asia.

Tämä topic on jo todella kaukana alkuperäisestä tarkoituksestaan, joten kannattanee keskustella Lahden bileskenestä ennemmin jo sille perustetussa topicissa Clubs & Events -> Lahti.

- -Tomppa / Impulse
Avatar
#52 • • RandomPLAY Guest



Tämä topic on jo todella kaukana alkuperäisestä tarkoituksestaan, joten kannattanee keskustella Lahden bileskenestä ennemmin jo sille perustetussa topicissa Clubs & Events -> Lahti.

- -Tomppa / Impulse



No niin.. tuossa, kun Tomppa lukisit noita aikaisempia postauksia... niin ehkä huomaisit mitä ajoin takaa. Eli:

Tosiaankin annoin hyvän esimerkin tuosta cumuluksesta, jos aletaan vertaamaan mitä esimerkiksi tuolla Divassa on. Olet oikeassa, että tämä keskustelu on näiltä osin hyvä siirtää tuonne juuri osoittamaasi topiciin. Sen, kun vain mahdollisimman moni ymmärtäisi. :)

Mutta hieman ihmettelen tuota asennetta Divan bileitä kohtaan. :confused:

Sinäkin Tomppa voisit kantaa kortesi kekoon, ohjata sieltä Impulsen puolelta niitä "nuorempia" poikia yhteistyöhön ja hyväksymään Divan bileet. Vaikka osallistumalla koko Impulsen porukka sinne... siinä olisi sitten kaikki hyvin. JA KAIKILLA OLISI NIIIIN MUKAVAAA!!!! :)
Avatar
#54 • • Tapi T Guest

Keskustellaan täällä tuosta tulevasta Divan tapahtumasta, jookos.


Joo, todellakin. Tämä topiikki käsittelee ainoastaan topiikin otsikossa mainittua tapahtumaa. Muut Lahden skeneä koskevat läpät voidaan kirjoittaa Lahden skeneä käsittelevään topiikkiin.

Mikäli kumpikaan topiikki ei kelpaa, niin Freestyle palvelee.
Avatar
#55 • • RandomPLAY Guest
Sitä minäkin... ja nyt tanssijat korokkeille odottamaan itse tapahtumaa!!!! JIHUUUUUUUUU. :excellent:

SORRY tää oli mun vika FREESTYLE.
Avatar
#56 • • Toukka Guest
Täällähän on oikein mukavaa keskustelua ;) No jokatapauksess on aivan fantastista tulla cafeen puolelle tulla soittelee housea(Funky,disco& filter)!
Avatar
#57 • • cinnamon Guest

Täällähän on oikein mukavaa keskustelua ;) No jokatapauksess on aivan fantastista tulla cafeen puolelle tulla soittelee housea(Funky,disco& filter)!


Niin tuntuu olevan,juu.... :( Mut pitäkää te Anselmin kans bileet kasassa! :D :cool: Musta jo TE olette sen 10 Erkin arvoisia,siinä ihan extrana noi "muut"... :D :winkwink: Harmi vaan,et nää juhlat on niin kaukana... :(
Avatar
#58 • • Superstara Guest


kaikenlisäksi siellä on se rokkari puoli josta varmaa tulee jotai pystytukkia heilumaan ja haastamaan riitaa!



"Rokkaripuolella" tarkoitat tässä ravintola Virtasta. Kyseisenä iltana ravintola Virtanen ja nightclub Diva toimivat omina ravintoloinaan, omilla sisäänkäynneillään. Eli "rokkareihin" voit törmätä vain jos he maksavat 10 euron lipun Divaan nähdäkseen Eddie Halliwellin. :)
Avatar
#59 • • Toukka Guest

Täällähän on oikein mukavaa keskustelua ;) No jokatapauksess on aivan fantastista tulla cafeen puolelle tulla soittelee housea(Funky,disco& filter)!


Niin tuntuu olevan,juu.... :( Mut pitäkää te Anselmin kans bileet kasassa! :D :cool:

No kyllä aivan varmasti pidetää ;)

[Musta jo TE olette sen 10 Erkin arvoisia,siinä ihan extrana noi "muut"... :D :winkwink:[/quote] [b]Kiitti kiitti[/b] :heart: [quote="cinnamon"][Harmi vaan,et nää juhlat on niin kaukana... :(

Kaukana ja kaukana->en kyl mäkään tota matkaa kävis kävelee :cool:
Avatar
#60 • • Japa Guest
>Taitaa olla niin että hame sukupolvella on vähän käsitteet hämärtyny.
kun muistelen taakse päin niin divan kohdalla valitettiin siitä kun sielt ei saanu viikonloppu iltoja oikeestaan koskaan jos siel jotkut kemut halus pitää ni se oli mahd. ainoastaan sunnuntaina taikka ke.
Tilana se on älytön :D eikä lahdesta vastaavaa löydy.
Toivottavasti jengiä tulee riittävästi ja hyvä meininki saa jatkoa.
.mitamamistaantiedan.