btw. mikä tämän EWIL nimikkeen alle kätkeytyy, kun Movement ja Fiilis ovat siinä mukana, mutta Summer Breeze(?) ei siihen kuulu?
77 posts, 4 pages, 6,784 views
mitä sä diffas tykkäisit jo etanaa tai jotaan muuta tapahtumaa jossa olet mukana "puuhastelemassa", käytäisi dissaamaan samalla tavalla, ilman mitään pointtia?
sinäkin olet joka ainoalla foorumilla kyllä antanut kuulua mielipiteesi ja moneen kertaan(ja yleensä se on negatiivista). rauhoittuisit jo!?
nää on bileet jotka tulee lahteen halusit tai et ja hallaa teet vaan itsellesi olemalla noin pikkumainen!
Miten saman Dj "arvo"/soittotaito voi noin heittelehtiä??? Sitä pitänee varmaa kysyä tuolta itse "Mr Impulse":lta eli Tomi P*t**ta... joka on aikaisemmin Nessiä tuonut Lahteen ja taisi olla se ensimmäinen DJ, jonka hän toi 90-luvun puolessa välissä uran alkutaipaleilla Cosmoksen poikien kanssa.
btw. mikä tämän EWIL nimikkeen alle kätkeytyy, kun Movement ja Fiilis ovat siinä mukana, mutta Summer Breeze(?) ei siihen kuulu?
Jay Mellin lisätty line-uppiin :happyroll:
EWIL pre-party 4.2. Cumulus Nightlife 22-04 :cool:
EWIL "MOVEMENT2004" 6.2. Grand Arena 21-04 :roll:
EWIL "SUMMER BREEZE" 7.2. Diva 20-04 :happyroll:
Aamubileetkin on suunnitelmissa mutta suunnitelmat vielä vaiheessa.
Näistä voitaisiin sitten keskustella mielummin vaikkapa jossain bissen ääressä kuin täällä nettiboardeilla... :happyroll:
...ja lopettakaa nyt hyvät ihmiset keskinäiset kinanne ja supportoikaa tapahtumia, joita ihmiset teille järjestävät.
Suolainen hinta Eddie Halliwellistä.. kaveri on tällä hetkellä DJ magin sijalla 20 sekä juuri valittu Mixmagin vuoden 2003 parhaimmaksi dj.ksi. Maailmalla Eddie on saanut mainetta jo niin paljon, että hän saapuu tänne ensimmäistä sekä viimeistä kertaa koskaan noin edullisella lipun hinnalla.
Voisko joku kertoa, tarkoittaako seuraava lause sitä, mitä minä sen lukioenglannilla kuvittelen tarkoittavan: " The dancefloor is going to be filled with sand."
Hyvä! Nimittäin jos tarkoittaa, niin voin vain kuvitella missä kunnossa tanssilattia loppuillasta
on...
"Hupsis, kaksi täyttä siiderituoppia putos keskelle tanssilattiaa..."
Voisko joku kertoa, tarkoittaako seuraava lause sitä, mitä minä sen lukioenglannilla kuvittelen tarkoittavan: " The dancefloor is going to be filled with sand."
Hyvä! Nimittäin jos tarkoittaa, niin voin vain kuvitella missä kunnossa tanssilattia loppuillasta
on...
"Hupsis, kaksi täyttä siiderituoppia putos keskelle tanssilattiaa..."
Nosiis tuonhan voi ymmärtää ainakin kahdella tavalla.
a) tanssilattia peittyy hiekkaan (olisin enemmän huolissani tanssijoiden jaloista jos/kun tuoppeja tippuu)
b) tanssilattia täytetään hiekalla, siten ettei sinne pääse tanssimaan
Niin..lähinnä mä meinasin sitä rapamäärää,mitä siellä vois olla jos ja kun jollain vahingossa juomia tippuu... :scared: Loppuillasta voipi olla housunpuntit kurassa, mutta mitäs siitä kunnon festarimeininkiä vain kehiin... :D
Joo... turun meiningiltähän tää alkaa jo kohta vaikuttamaan... toistanpa taas itseäni sanomalla että perus lahtelaista meisinkiä. tästä kun paistaa niin selvästi läpi kateellisuus siintä ettei olla päästy mukaan järjestämään bileitä johon on saatu parhaat tilat, kovat nimet(eddie, kunnari, nessi), ja mahdollisuus että on kovimmat bileet mitä lahdessa on koskaan ollu (puitteilta)!