Uus MD formaatti Sonylta

45 posts, 3 pages, 8,534 views

Avatar
#41 • • Ozie Guest


Käisttääkseni kaikki USB 2.0 vehkeet tukevat myös vanhempia väyliä.

En varma tosin ole.



Näin mun muistaakseni kanssa että ne on alaspäin yhteensopivia. USB 2 sentään vähän nopeempi ku 1.1

En nyt oo hirveen innostunu tosta laitteesta näin muuten. Perkeleen iso toi on. Omistin kans aikoinaan normaalin MD-soittimen ja myin sen pois koska koko oli hurja ja levyille mahtu se 74min (ei tukenu LP:tä). Ostin tilalle 512mb mp3-soittimen joka makso 180e ja koko on ~7x3x2 cm. Sisältää myös radion, nauhottimen ja kaiken tarpeellisen.
Avatar
#42 • • OlDe Guest
Aivan, mutta 1.1 ei tue 2.0... eli rautalangasta: jos sun koneessa on vain usb 1.1 ja ostat uuden md:n mikä tukee vain 2.0:aa , niin silloin ei ole kivaa -> pitää ostaa uus kone tai päivittää.... :hah:
Avatar
#43 • • whuf. Guest

Aivan, mutta 1.1 ei tue 2.0... eli rautalangasta: jos sun koneessa on vain usb 1.1 ja ostat uuden md:n mikä tukee vain 2.0:aa , niin silloin ei ole kivaa -> pitää ostaa uus kone tai päivittää.... :hah:



Eikös se ole niin että jos 2.0 laite ei löydä 2.0 laitetta piuhan toisesta päästä se käyttää sitä vanhempaa 1.1 formaattia..? Näin olen ite ainakin tajunnut noitten usb vehkeitten toiminnan. Eli ei pitäis olla ongelmia yhteensopivuuden kanssa tuolla 2.0:llakaan. Suurin syy miksei sitä ole pistetty tohon soittimeen on varmaan kustannustekijät.. ja se voi tietty syödä virtaa myös ihan kivasti..
Mut tää on vaan arvailua :)
Avatar
#44 • • Loopy Guest
Bump!

Kyseisiä soittimia on ollut kaupoissa jo kuukauden tai pari. Onko ketään ostanut tällaista uutta MD-soitinta? Käyttökokemuksia?
Avatar
#45 • • dewilator Guest
Se mikä mua kiinnostaa tossa uudessa md:ssä verrattuna esim ipodiin
ja vastaaviin on äänenlaatu. Semminkin kun tuon pitäis toistaa ja nauhottaa
ääntä tarvittaessa pakkaamattomanakin. Noissa mp3 playereissä kun ei yleensä oo kovinkaan pro linjatulot/lähdöt.
Ja se luotettavuushan on ihan eri luokkaa, kun sä saat äänitykset sun muut talteen fyysisesti samoin tein.