PRODIGY, The

179 posts, 9 pages, 35,286 views

Avatar
#81 • • Digital Beat Guest

"this album is about reminding people what the prodigy was always about---the beats and the music."
Liam Howlett

10/10



word! :) :excellent:
Avatar
#82 • • Digital Beat Guest

Dirtchamber ei käsittääkseni ollut miksattu koneella... Liam ainakin jossain haastatteluissa kehui että vehkeinä oli levarit ja rikkinäinen mikseri... Kusettiko mokoma? :confused:



ei saakeli, tämä on oikeasti paskinta Prodigyä ikinä, ite oon mielestäni aika kova Prodigy fani ja tätä paskaa ei ois pitäny julkasta. Sanoohan se albumin nimiki mitä moskaa on luvassa. Siinä mielessä albumin nimi on tahattoman itseironinen. Taiteellisena tuotoksena albumi on varmaan Liamin omasta mielestä hieno mutta tuotantona mun mielestä aika kamalaa.
Avatar
#83 • • benn Guest

Dirtchamber ei käsittääkseni ollut miksattu koneella... Liam ainakin jossain haastatteluissa kehui että vehkeinä oli levarit ja rikkinäinen mikseri... Kusettiko mokoma? :confused:



ei saakeli, tämä on oikeasti paskinta Prodigyä ikinä, ite oon mielestäni aika kova Prodigy fani ja tätä paskaa ei ois pitäny julkasta. Sanoohan se albumin nimiki mitä moskaa on luvassa. Siinä mielessä albumin nimi on tahattoman itseironinen. Taiteellisena tuotoksena albumi on varmaan Liamin omasta mielestä hieno mutta tuotantona mun mielestä aika kamalaa.



Niin jos Dirtchhamberista on kyse niin se on dj-miksaus Liamin lempparibiiseistä ei omaa tuotantoa, on se vaan niin vaikeaa tajuta.
Avatar
#84 • • Ezzy Guest
hirveetä skeidaa You'll Be Under My Wheels, the way it is ja girls:ä lukuunottamatta, ne on ihan siedettäviä. Itse diggaan kyllä eniten ekana mainitsemastani viisusta.
Avatar
#85 • • Olli Guest

Täähän kuulostaa just siltä, mitä niiden pitäisikin tehdä.. :) *odottaa kieli pitkällä*



Kolmesta biisistä onkin jo saatettu klubeilla kuulla lyhyempää edittiä, mitenköhän monelle dj:lle on siunaantunut tuo afterhour mixes cdr..
Avatar
#86 • • benn Guest

Täähän kuulostaa just siltä, mitä niiden pitäisikin tehdä.. :) *odottaa kieli pitkällä*



Kolmesta biisistä onkin jo saatettu klubeilla kuulla lyhyempää edittiä, mitenköhän monelle dj:lle on siunaantunut tuo afterhour mixes cdr..



Mikäs tää on? Kerros lisää :)
Avatar
#87 • • rewind Guest

Voisiko tuo nettiin vuotanut kasa biisejä olla joko jotain ihan harvinaisen varhaisessa vaiheessa olevaa tavaraa....vai peräti...Liamin tekemä feikki



Tuota samaa mietin itsekin. Toisaalta moni varmasti tekee ostopäätöksensä juuri netistä ladattujen pätkien perusteella, joten aika oudolta tuntuisi että tahallaan paskaa vuodettaisiin nettiin. Toki joku on voinut vetää mixauspöydältä matskut omaan taskuun ja lykätä verkkoon.
Avatar
#88 • • benn Guest
Valmista kauraahan tuo on, niin valmista kuin voi olla. Ainoa mikä ihmetyttää on tuon vikan biisin katkeaminen 10 sek ennen loppua.
Avatar
#89 • • Digital Beat Guest

Dirtchamber ei käsittääkseni ollut miksattu koneella... Liam ainakin jossain haastatteluissa kehui että vehkeinä oli levarit ja rikkinäinen mikseri... Kusettiko mokoma? :confused:



ei saakeli, tämä on oikeasti paskinta Prodigyä ikinä, ite oon mielestäni aika kova Prodigy fani ja tätä paskaa ei ois pitäny julkasta. Sanoohan se albumin nimiki mitä moskaa on luvassa. Siinä mielessä albumin nimi on tahattoman itseironinen. Taiteellisena tuotoksena albumi on varmaan Liamin omasta mielestä hieno mutta tuotantona mun mielestä aika kamalaa.



Niin jos Dirtchhamberista on kyse niin se on dj-miksaus Liamin lempparibiiseistä ei omaa tuotantoa, on se vaan niin vaikeaa tajuta.



no nyt olen taas vähän viisaampi. Enpä ihmettele enää miksi matsku on semmosta soppaa. Nyt se on helppo tajuta.
Avatar
#90 • • i L E Guest

Dirtchamber ei käsittääkseni ollut miksattu koneella... Liam ainakin jossain haastatteluissa kehui että vehkeinä oli levarit ja rikkinäinen mikseri... Kusettiko mokoma? :confused:



en tiedä muistanko ihan täysin väärin mutta muistaakseni Neko mainitsi jossain liamin keikka-arvostelussaan ettei liam osaa miksata paskaakaan.. et vaihdot menis vaan tyylillä että faderi isketään toiseen laitaan kesken biisin. jos joku jaksaa noita arvosteluita vielä lukea niin sitten ystävällisesti korjaa jos olen väärässä.

niin ja toi AONO kuulosti promon perusteella niin suurelta pettymykseltä että vois vaipua syvään masennukseen.. crybaby.gif
Avatar
#91 • • rewind Guest
Nyt kun tota levyä on muutaman kerran pyörittänyt ja alkujärkytyksestäkin alkaa pikkuhiljaa toipumaan, niin täytyy sanoa ettei se ihan paskaa ole ja joukossa on suht hyviäkin biisejä. Kokonaisuus vaan jää korkeintaan keskinkertaiseksi.
Avatar
#92 • • Digital Beat Guest

Valmista kauraahan tuo on, niin valmista kuin voi olla. Ainoa mikä ihmetyttää on tuon vikan biisin katkeaminen 10 sek ennen loppua.



eihän albumia oo edes julkastu vielä?
:confused:
http://www.nekozine.co.uk/prodigy/info/aono.html
Avatar
#93 • • benn Guest

Valmista kauraahan tuo on, niin valmista kuin voi olla. Ainoa mikä ihmetyttää on tuon vikan biisin katkeaminen 10 sek ennen loppua.



eihän albumia oo edes julkastu vielä?
:confused:
http://www.nekozine.co.uk/prodigy/info/aono.html



Niin, 16. elokuuta saa kaupoista.

"That's just the way it is." :laugh:
Avatar
#94 • • SnoXn Guest
Minun ja Prodigyn tiet erosivat MFTJG:n jälkeen. Pakko se on pikkuhiljaa uskoa.
Avatar
#95 • • Digital Beat Guest
Prodigyn ja minun tiet eivät eroa koskaan :)
Avatar
#96 • • oNki Guest

Valmista kauraahan tuo on, niin valmista kuin voi olla. Ainoa mikä ihmetyttää on tuon vikan biisin katkeaminen 10 sek ennen loppua.



eihän albumia oo edes julkastu vielä?
:confused:
http://www.nekozine.co.uk/prodigy/info/aono.html



Niin, 16. elokuuta saa kaupoista.



Kuulemma levinnyt jo nettiin.
Olihan se arvattavissa.
Avatar
#97 • • Individual Guest
Levystä en tiedä, mutta olisi kiva jos joku ystävällisesti hommaisi bändin Suomeen soittamaan. Varmaankin orkka lähtee rundille levyn ilmestyttyä.
Avatar
#98 • • benn Guest

Levystä en tiedä, mutta olisi kiva jos joku ystävällisesti hommaisi bändin Suomeen soittamaan. Varmaankin orkka lähtee rundille levyn ilmestyttyä.



Kyllä vain. Onhan se maailman paras livebändi :cool:

provinssi_s.jpg

Provinssissa rokkas vuonna '97 :)
Avatar
#99 • • da_chef Guest

Provinssissa rokkas vuonna '97 :)



Ja hjalliksen hallissa 98.

Lämppärinä tuolloin oli...

*rummunpärist*

him.

aivan.
Avatar
#100 • • benn Guest

Provinssissa rokkas vuonna '97 :)



Ja hjalliksen hallissa 98.

Lämppärinä tuolloin oli...

*rummunpärist*

him.

aivan.



Hahaa, pääsinpä pätemään :)

Keikka oli 24.10.1997, rokkas sielläkin ;)