PRODIGY, The

179 posts, 9 pages, 35,284 views

Avatar
#41 • • Elvish Guest


Ja tuossalinkkiä josta kyseisen biisin voi kuunnella..



Jotain ihme electrohiphopfunkkii, ei kyl uponnu muhun alkuunkaan.
Tuli ihan mieleen se dirtchamber sessions levy mikä siis EI ole hyvä juttu.. (mielestäni)

Jos se uus lätty on tollasta täynnä ni saada kaupan hyllyyn mun puolesta. No, tarkastetaan paremmin läpi sitten kun se levy joskus ilmestyy.
Avatar
#42 • • benn Guest
Nyt alkoi kuola valumaan suupielistä kun ensimmäinen makupala uudelta levyltä on näinkin makoisa. 11.8., joka on näillä näkymin julkaisupäivä Suomessa, ollaan kaupan oven takana jonotttamassa ;)

On se Liam vaan nero.
Avatar
#43 • • Villa Guest
Ihan hienoltahan tuo kuulosti. Biisin rakenne kyllä muistutti jotenki enempi "Experience" levyä.. Onkohan toi uus levy sitten samantyylinen kun Maximin levy..(?) Jotain semmosta electroclash/2steppailua tossa minusta oli. Mutta Prodigylta se kuulosti! Pakkohan se levy on ostaa..
Avatar
#44 • • pie Guest
Jos albumin muutkin biisit ovat Girlsin tyylisiä niin saa albumi jäädä levykaupan hyllylle. Ei vaan pudonnut mulle.
Cutoff

Posts: 14

#45 • • Cutoff
vanha prodigy on vanhaa prodigya...meikästä soundas kyl hyvälle toi Girls.
Avatar
#46 • • Kalle Karvanen Guest


Jotain ihme electrohiphopfunkkii, ei kyl uponnu muhun alkuunkaan.
Tuli ihan mieleen se dirtchamber sessions levy mikä siis EI ole hyvä juttu.. (mielestäni)



Mitäh, Dirtchamberhän on yksi kovimmista sekoitteista (vaikkakin koneella väännetty). Vitusti kovia biisejä ja artisteja. Noh makuasioita :)

Tämä uusi kyllä kuulosti ihan mielenkiintoiselta. Jollain tavalla freshiltä, mutta jotenkin old school hopilta. Omituiselta toisin sanoen :)

Juliette (?) (Ilmeisesti tämä on se viisu missä on Juliette Lewis mukana?) olisi voinut olla hiljaa tässä biisissä. Oletan että jengille tulee tuo electroass-trendi mieleen juurikin noista muijan voxuista, mitkä ovatkin aika helvetin yhdentekeviä. Paha sanoa radioripistä sen enempää, mutta ihan mielenkiintoiselta se kuulosti ainakin soundien ja yms puolesta. Odotellaan nyt sitä albumia...
Avatar
#47 • • J.Cage Guest
Karvanen:
Ei ole tolla biisillä äänessä.
Avatar
#48 • • benn Guest
Vokaalit ovat siis Princess Superstar:in.
Avatar
#49 • • Kalle Karvanen Guest
aah, ok my mistake :)
Avatar
#50 • • Herman Prime Guest


Ja tuossalinkkiä josta kyseisen biisin voi kuunnella..




Tuli ihan mieleen se dirtchamber sessions levy mikä siis EI ole hyvä juttu.. (mielestäni)



Dirtchamber sessions on paras mixteippi ever made, IMHO. Kaikki oleellisimmat klasarit ja selektio menee 1:1 meikäläisen musamakuun. En sitten tiedä ton girlsin suhteesta tuohon soundiin, (tai siis oikeesta mihin niistä) mutta todella hyvältä kuulostaa!
Avatar
#51 • • J.Cage Guest
Ekalla kuuntelukerralla oli tosi pettynyt tohon Girls biisiin. Mut kun kuuntelin sen pari kertaa uudestaan ni se alko kolisemaan oikein kunnolla. Nyt olen vakaasti sitä mieltä et toi on aivan saatanan kova ralli ja odotan entistä malttamattomampana täyspitkää.
Avatar
#52 • • Elvish Guest

Dirtchamber sessions on paras mixteippi ever made, IMHO. Kaikki oleellisimmat klasarit ja selektio menee 1:1 meikäläisen musamakuun.



Joo no voihan se teknisesti ollakkin ihan jees, mutta itse en oikein pitänyt musiikkityylistä, paremminkin minulle uppoaa sellainen Jilted Generation tyyppinen Prodigy.
Avatar
#53 • • Herman Prime Guest
Mistä vanhankoulun biisistä toi syntsamelodia on tossa biisissä. Kuulostaa ärsyttävän tutulta.
Avatar
#54 • • benn Guest

Dirtchamber sessions on paras mixteippi ever made, IMHO. Kaikki oleellisimmat klasarit ja selektio menee 1:1 meikäläisen musamakuun.



Joo no voihan se teknisesti ollakkin ihan jees, mutta itse en oikein pitänyt musiikkityylistä, paremminkin minulle uppoaa sellainen Jilted Generation tyyppinen Prodigy.



Niin, sehän oli Liamin dj-miksaus omista suosikkibiiseistään eli ei mitään tekemistä Prodigyn kanssa.
Avatar
#55 • • Edited benn Guest
Tässä klippi Memphis Bellsistä, joka tulee Girls-singlen b-puolelle (julk. pvm taitaa olla 30.8.). Molotov Bitchin ja The Trickin jalanjäljillä mennään...

http://www.retsat1.com.pl/krzychu/MEMPHiS.BELLS.1min.sample.mp3

Aika vaisu ainakin toi pätkä mutta toivotaan että paranee loppua kohti.

Albuminkin julkasupäivä siirty vähän ja on nyt 23.8.2004. Suomesta kuitenkin saa jo 11. päivä kuulemma kun joku oli käynyt levykaupoista kyselemässä.

edit: sinkku siis ulos elo-, ei heinäkuussa
Cutoff

Posts: 14

#56 • • Cutoff

Tässä klippi Memphis Bellsistä, joka tulee Girls-singlen b-puolelle (julk. pvm taitaa olla 30.7.). Molotov Bitchin ja The Trickin jalanjäljillä mennään...

http://www.retsat1.com.pl/krzychu/MEMPHiS.BELLS.1min.sample.mp3

Aika vaisu ainakin toi pätkä mutta toivotaan että paranee loppua kohti.

Albuminkin julkasupäivä siirty vähän ja on nyt 23.8.2004. Suomesta kuitenkin saa jo 11. päivä kuulemma kun joku oli käynyt levykaupoista kyselemässä.



b-puoli meininkiä. Ei tosin mikään huono. Kyl mä diggaan tosta paljo enemmän kuin jostain the trickistä tai molotov bitchistä. Vaikka koen olevani aika hc prodigy fani niin tää uus soundi kuulostaa mun korvaan erittäin lupaavalta :)
Avatar
#57 • • Herman Prime Guest
Vois mennä nukkuun makuupussiin edelliseks yöks levykaupan eteen. :D
Avatar
#58 • • miikkaL Guest
Vähän ristiriitainen oli toi Girls.. Liamiltahan se kuulosti, ja paikoin oli aivan mieletöntä Prodigy-meininkiä, paikoin taas kuulosti nololta.
Avatar
#59 • • a98 Guest
meikäläiseen girls upposi mainiosti, ja mitä enemmän sitä kuunteli sitä paremmalle vaan soundas. just sellasta loistavaa vokaalin käyttöä jos vokaaleita pitää olla. kyllä ostoon menee levy jos muu matsku on tätä tasoa.

niin itsellekin maistuu fat of the land vielä ihan hyvin, ainakin SMBU, DieselPower, Mindfields, Narayan ja Climbatize on kovia biisejä. sitten taas tiedän monta popimman musan kuuntelijaa joka diggaa noita keithin punkrevityksiä ja lempibiisit menee ristiin. että ehkä tolla on haettu jotain monipuolisuutta levylle. baby's got a temper oli todella rasittava, enkä oikeen koskaan pystynyt syventymään siihen kun ne laulut olivat jotain ihan kamalaa.

mikä on sitten keith flintin asema prodigyssä, pitäiskö miehelle antaa kenkää kun rääkyminen ei enää uppoa :) ?
Avatar
#60 • • benn Guest
Ja pidemmän pätkän Memphis Bellsistä voi kuunnella tästä, klikkaa vaan sitä B-puolta tossa ikkunassa mikä aukeaa:

http://www.releaserecords.com/RAM/11074.RAM

Ja mitä Flintiin tulee niin tanssijahan se aina on ollu, suutari pysyköön lestissään ;)