The Vikings of BASS tour 21.-24.1. with BASS JUNKIE (UK)

41 posts, 3 pages, 5,776 views

Avatar
#1 • • Edited minimikko Guest
flaba.jpg

Kostamus Records laittaa klubikansan lahkeet lepattamaan ja järjestää "The viKings Of Bass" -nimen alla kulkevan kiertueen! Elektron ystävät saavat siis nauttia kaikkien aikojen bassontäytteisimpiä musiikkielämyksiä, kun kiertue iskeytyy Etelä-Suomen kiihkeimpiin tanssikeskuksiin. Tapahtumasarja saa alkunsa Turun Päiväkodista keskiviikkona 21.1, josta bassokaravaani suuntaa kohti Tampereen Yo-taloa. Siellä perjantaina 23.1 tekee paluunsa rajoja rikkovista tanssibakkanaaleista tunnettu Telex-klubi, joka on viettänyt hiljaiseloa lähes kaksi vuotta. Kiertueen loppuhuipennus koetaan lauantaina 24.1 Helsingin Kermassa, jossa ilta toteutetaan yhteistyössä DJ Lil' Tonyn luotsaaman FBI-klubin kanssa.

Kiertueen tähtiesiintyjäksi saapuu Englannin maaseudun idyllistä infrasoonisten ääniaaltojen ylimestari, dekadentin bassomusiikin ylipappi ja ennen kaikkea intergalaktinen subwoofer-robotti, hyvät naiset ja herrat...BASS JUNKIE!

Myös monella muulla taiteiljanimellä, kuten Cybernet Systems, Industrial Bass Machine ja Kronos Device nimellä tunnettu Phil Klein hämmästyttää raivoisan nopealla elektrobassolla, joka laittaa ruumiit liikkumaan, tahtoi sitä tai ei. 1990-luvun alusta asti syviä rytmejä ja ekstaattisia linjoja maailmalle puskenut Bass Junkie tunnetaan julkaisuistaan mm. DMX Krew'n luotsaamalla Breakin' Recordsilla sekä lukuisilla muilla levymerkeillä. Hän pyörittää myös omaa Battle Trax -levymerkkiä.

Kiertueella ovat mukana myös Suomen kuumimmat elektroaktit! Turussa tanssilattian lämmittelee juhlakuntoon Imatran Voima, Tampereella Mr Velcro Fastener ja Helsingissä Polytron. Klubikansan viihtyvyydestä pitää myös huolen lukuisa joukko DJ:tä, joiden joukossa erikoisvieraana Ruotsin Tukholmasta Electrolicious-kollektiivin DJ Wonderboy!

The Vikings of BASS tour:

BASS JUNKIE live (Breakin' Records, Touchin' Bass, Control Tower, UK)

Ke 21.1.2004 - Päiväkoti / TURKU (21-03, 6 EUR)
IMATRAN VOIMA live (Tellektro, Kostamus)
DJ Wonderboy (Electrolicious, Tukholma)
DJ Erkko (YleX, Niitty)

Pe 23.1.2004 - Telex @ Yo-talo / TAMPERE (22-04, 5 EUR)
MR VELCRO FASTENER live (i220, Electrix Records)
IMATRAN VOIMA DJ-show!
DJ Kvantti (Helsinki)
DJ pHinn (pHinnWeb)
DJ mini (Telex)

La 24.1.2004 - FBI @ Kerma / HELSINKI (22-04, 5/9 EUR)
POLYTRON live (Kostamus, Rikos)
DJ Wonderboy (Electrolicious, Tukholma)
DJ Lil' Tony (Kerma)
Lifesaver DJ's
IMATRAN VOIMA DJ's

http://www.bassjunkie.com
http://www.mrvelcrofastener.com
http://www.sci.fi/~polytron
Avatar
#2 • • dixoff Guest

BASS JUNKIE live (Breakin' Records, Touchin' Bass, Control Tower, UK)



Nonii, nyt puhutaan asiaa. :hearts:
Avatar
#3 • • Laite Guest

BASS JUNKIE live (Breakin' Records, Touchin' Bass, Control Tower, UK)



Nonii, nyt puhutaan asiaa. :hearts:



Älä muuta sano!
Pitääkin mennä päiväkotiin katsastamaan. Täytyykin pistää herralle mailia taas vaihteeksi :)
Avatar
#4 • • Timmo Guest
flaban mukaan tapahtuma oli vuos sitte..... :)
Avatar
#5 • • minimikko Guest
Kappas vaan, no nyt pitäis olla lähempänä totuutta.
Kiitoksia vinkistä. :)
Avatar
#6 • • xybo Guest
Toivottavasti tulee kunnon pauke äijjäelektroo =)

-- xybo
Avatar
#7 • • Kalle Karvanen Guest
Bass Junkie kyykytti viimeksi Koneistossa varsin vakuuttavasti. Hyvä että saadaan äijä taas Suomeen tuuttaamaan bassotaajuuksia.

Jos haluttaisiin nussia pilkkua niin Industrial Bass Machine ja Kronos Device eivät ole yksin Bass Junkien projekteja. IBM:ään kuuluu myös Dynamix II:n Scott Weiser ja Kronos Deviceen kuului kanssa joku toinen (oisko ollut Dexorcist?), mut ei jaksa nussia nyt kun on hyvää musaa tiedossa :)

Eli kaikki mestoille, tämä on sitä herkkua, helmiä sioille niin sanotusti.
Avatar
#9 • • dab Guest


Ke 21.1.2004 - Päiväkoti / TURKU (21-03, 6 EUR)



Kiitti vaan! Joudun siis lintsaamaan torstaina.

Me <3 Päiväkoti
Avatar
#10 • • lelle Guest
mä oon niin täällä!
tai päiväkodissa. hot! tip!
Avatar
#11 • • timo-D Guest
nyt o kyl tampereella sellaset bileet et o kyl pakko koittaa saada vapaata täks päiväks. pelkästään imatran voima ja mr velcro fastener räjäyttää tajunnan ja siihen lisäks bass junkie = huh huh :)
Avatar
#12 • • Päiväkoti HQ Guest
Päiväkoti tulee olemaan liekeissä. Bass Junkien toissavuoden Koneisto-keikka oli mainio. IVO ei tarvitse juuri esitellä.
Avatar
#13 • • Päiväkoti HQ Guest
Nostetaas takas.
Avatar
#14 • • netta Guest

mä oon niin täällä!
tai päiväkodissa. hot! tip!



Mä kans! =)
Avatar
#15 • • lelle Guest

mä oon niin täällä!
tai päiväkodissa. hot! tip!



Mä kans! =)



paremmin eivät asiat sitten enää voisi olla! ^_^
Avatar
#16 • • burdock Guest
täällä :D taitaa olla vielä niin, että tulee tsekattua sekä tku että tre.
Avatar
#17 • • Timmo Guest
onko helsinki k-20
:crybaby:
Avatar
#19 • • Laite Guest
wohoo \o/
ensin meinas alkaa vituttamaan kun luulin et yks tentti olis torstaina, mut onneksi se onkin vasta ensi viikon maanantaina. eli täällä olen!
Avatar
#20 • • drS Guest
jesh, YO kukottaa taas vaikka tuskin oon roskasta selvinny.