Perttu Lindroos - Just Shoot Me + Lucky Lefty [techno]

11 posts, 1 page, 1,669 views

Avatar
#2 • • sektori Guest
hyvä saundista räminää, jos olisit sivariin menossa vois olla kuitenki enemmä mun makuun :)
(vielä ehtii)
nuo kahden ja puolen minuutin kohdalle tulevat soinnut ois saanu olla paljo kauemmin menossa mukana. mutta mitä näitä sun fistauksia oon kuullu nii ehkä paras tähän asti.
Avatar
#3 • • Roz Guest
Makoisaa tesnoa. Jätkän raidat paranee kyllä biisi biisiltä, taas toistaiseksi parasta Perttua minun mielestäni.

Jos nyt jotain nipotusta keksii niin mielestäni tuo basarin napsu on vähän turhan kova, ehkä. Ja niitä sointuja olisi tosiaan voinut pitää kauemminkin kehissä. Mutta muuten hyvä tykitys. Tuo ruoskaklapsi on varsin ponteva :)
Avatar
#4 • • Lauri Leino Guest
kylä tän mielellään kuunteli, synkähköä stygee taas.
hieman ois voinu jotain uutta kehittää loppuun niin pituuttakin voisi sitten lisätä.
Avatar
#5 • • Jukka I Guest
Menee kategoriaan "ihan kiva". Bassot potkii, mutta koukkua ei oikein löydy. Päälooppi olisi ehkä kaivannut päälleen vielä jotain muuta elementtiä. Haitsut tuntuu ohuilta.

Tervemenoa armeijaan. :happyroll: Lomilla sitte tosi äkästä soundia kehiin... ;)
Avatar
#6 • • master bator Guest
Eli siis toinenkin teknoraita tarjolla!
Avatar
#7 • • ajj Guest
Tykkään.
Avatar
#8 • • Daniel Braun Guest
Toi "Just Shoot Me" toimi mulle paremmin.
Tämä on juuri sitä tavaraa mitä henk.koht. pidän TEKNONA...
Sopivan tasapaksu, riittävän särähtävä, parin patternin pyöritystä, napakka basari, kivat rummut noin yleisestikin...
Mutta, kaikesta tasapaksuudesta ja yksinkertaisuudesta huolimatta löytyy jokin "the koukku" :)
Ja tässä, vaikka nyt olikin jotenkin hieman kertaalleen kuullun kuuloinen, oli se koukku olemassa.

Tykkäsin :hearts:
9
Avatar
#9 • • levo Guest
hyvin potkii lucky lefty, joka oli hiukan agressiivisempi..
bra tekno, kummatkin toimii. kyllä huomaa mikä on pertulla edessä :roll:
Avatar
#10 • • sonni Guest
mainiota paskaa, hyvin sykkii.

just shoot me oli jonkin verran eloisampi,
lucky leftyssä basari jäi hitusen vaisuksi.
Avatar
#11 • • Osiriz Guest
Mitäs tässä nyt turhia höpisemään.. rullaahan nämä niin kuin aina ennenkin. :roll: