rank 1 - many miles 2 soon - remix by wiima

8 posts, 1 page, 1,233 views

Avatar
#2 • • Revolution Guest
:angry: Poista tämä biisi heti! :angry:

Biisin alkuperäinen tekijä on Jan van Buren, Reasonin omistajat voivat vertailla näitä remixejä keskenään.

Rank1 - Many miles 2 soon (JvB Remix) löytyy tuolta:
http://www.reasonstation.net/songs/songinfo.phtml?song=21211

:angry: AMATÖÖRI :angry:
Avatar
#3 • • crash Guest
Niin. Nyt on vähän huono sanoa mitään, kun en itse ole Wiima. :D
Avatar
#4 • • Juho Kahilainen Guest
Mulle on aivan sama kuka ton biisin on tehnyt... Ei hääppöiseltä kuullosta.
Tässä ei vain ole yhtään elementtiä, josta olisin pitänyt. Ei soundillisesti, ei miksauksellisesti, eikä edes melodisesti. Rummutkin ovat aika perinteistä puuroa, ja noi saw-soundit napsuvat. Sit kaiken päälle toi selvästi kaipaa bassolinjaa, jota raitaan ei ole tehty. En kyllä olisi pitänyt Rank1:n alkuperäisestäkään versiosta.
Avatar
#5 • • Loopy Guest
Ei kyllä erikoisemmin vakuuttanut.

Tulee ihan oikeasti jotain mun vanhoja trackkeriräpellyksiä mieleen (vuodelta miekka ja kypärä) kun sampleja ei saanut samalle sävelkorkeudelle millään.

Kun leadi tuli päälle, kuullosti se tosi pahasti päälle liimatulle. Ei hyvä.
Avatar
#6 • • Catiga Guest
Pistin Jan Vanille sähköpostia ja tein tämän remixin,tai ns. remixin ja se oli sille iha ok..ja meinas että eihän toi nyt niin samalta kuulosta,bassline o totaalisesti eri,rummut on samat suurinpiirein, kuin pitääkin,melot/stringit on samat,eri kuuloset wain....Mutta jos joku nyt ottaa nokkiinsa tästä niin ei woi mitn..Life goes on..
Avatar
#7 • • Digital Beat Guest
tyypillisiä trance koputteluja ja kuulostaa ihan Reasonilta. Ei innosta mitenkään.
Avatar
#8 • • onnela Guest
Itse asiassa en suosittele tekemään muutenkaan remixejä yleiseen jakeluun artistien (tässä tapauksessa Rank 1) biiseistä kysymättä ensi lupaa heiltä itseltään julkaisuun. Toi menee mun ymmärryksen mukaan ihan tekijänoikeusrikkomukseksi tuollainen bootleg-remixaus.

Omaksi huvikseen saa toki väsäillä mutta ennen julkaisua olisi hyvä olla ALKUPERÄISEN esittäjän lupa.