Oletan ettei sulla oo koulutusta mihinkään, eli mikset menis johonkin kouluun? Valittamalla asia ei varmaankaan parane, ja muutenkin saamattomat ihmiset jotka vaan odottaa et niille tuodaan kaikki kultavadilla on ärsyttäviä.
Tapi tuskin tarkotti tolla, että on parempi makaa kotona kun tehdä tylsää työtä. Veikkaan, että pointtina oli se, että työn voi vaihtaa aina mielekkäämpään jos vaan onnistuu.
Sorry, mut multa ei heru yhtä ainutta säälipistettä. Tee jotain asialle, tai lakkaa valittamasta siitä.
Siinähän se just on. Kaupan- ja hallinnonalan koulutus periaatteessa löytyy...
Paria tehtävää lukuunottamatta (siis pättötyö + parin vuoden työssäoppimisportfoliot) paperit olis sieltä kädessä. Samoin YO todistus...
Kevään aikana ne suoritan loppuun...
Viides vuosi 4v koulua menossa :D
Joten, kouluun en ainakaan tältäistumalta voi lähteä.
Parempi makailla kotona?
Kuka niin on väittänyt?
Ei mua todellakaan innosta makailla kotona kaiketpäivät!
Työtä ihan mieluusti teen...
Kunhan se vain on jokseenkin mielekästä duunia eikä mitään paskaa mikä aiheuttaa vain suuremman vitutuksen kuin mitä tällähetkellä on ton nykyisen duunin kanssa.
Olen kyllä Tapin kanssa täysin samaa mieltä siitä että duunin on oltava myöskin mielekästä, ei se pelkkä raha ratkaise...
Miksi muka olisin jaksanut kaikki nämä vuodet soittaa rafladj:nä lähes naurettavalla palkalla?
Siksi että se on harrastus+intohimo yhdistettynä rahansaantiin.
Mutta, aikansa kutakin...
Jos vietän 3-5 iltaa jossakin yhden ja saman paikan dj kopissa soitellen niitä samoja poppihittejä päivästä toiseen niin tuleehan siinä väistämättä jossakinvaiheessa lopullinen vitutus vastaan...
Enkä minä mitään säälipisteitä odotakkaan.
En todellakaan.
Ja vielä vähemmän sinulta, jolta tuskin koskaan olen saanut minkäänlaista positiivista vastausta mihinkään sanomisiini ;)
Mutta, eip siitä tälläerää...
Purin vain vitutustani ja ahdistustani.
Piste.