k - dzonkki merellä (IDM)

8 posts, 1 page, 1,857 views

Ante

Posts: 16

#2 • • Ante
Aika hiljasta ton url:n kanssa
"The page cannot be found"
Toimivatko ääkköset osoitteissa?
Avatar
#3 • • stan Guest
fixd
Avatar
#4 • • Adam t Guest
Soundit ei oikein toimi tämän biisin kanssa, ainakaan minun mielestäni.
Jotenkin tuntuu että tästä on yritetty tehdä outoa, outouden takia.
Pahimmin korvaan särähtää noi rummut, ei toimi.
Rummut vaihtoon ja enempi kuuluville noita taustahäröjä.
Ante

Posts: 16

#5 • • Ante
Jep, Adamin kanssa vähän samoilla linjoilla. Liikaa outoa outouden vuoksi. Meni minulla yli hilseen :) Ehkä kappaleen saisi toimimaan lisäämällä "normaalin" biitin osuutta ja vähentämällä häröilyä. Myös suuri dynamiikka teki IMO hallaa ts. otti korvaan ne voimakkaat kohahdukset alussa. Olen kuunnellut paljon Geek Music -radiokanavaa, ja mielestäni tämä sopisi sinne.
Avatar
#6 • • Digital Beat Guest
outoa häröilyä, ehkä tässä mennään hieman Pan Sonicin jalanjäljissä. Kyllä omaperäisyydestä voi antaa täydet pisteet mutta ei tätä voi juuri kuunnella kovin kauaa :scared:
Ante

Posts: 16

#8 • • Ante

http://www.cafetutka.com/k/demos/dzonkki%20merella%20masret%20vesrio.mp3



No eipä ole ainakaan koolla pilattu. Toimiihan tämä hitusen paremmin.

Kuulostaa vähän pahalta sanoa tätä, mutta toivoisin, että pitäisit oman pääsi musiikin tekemisessä ja et kauheasti muuttelisi kappaleitasi varsinkaan sen perusteella mitä muutama hassu tyyppi jossain netissä sattuu sanomaan. Kappale joko toimii tai ei toimi - riippuu tilanteesta ja kuulijasta. Kaikki eivät tykkää kaikesta. Toiselle pitkäveteinen kappale on toiselle "sidun diippii ja fiilistelevää". Varmaan tuon palautteen voi ottaa vastaan toteamalla, että "hei, no, nää pari eivät tykänneet ja aika ristiriitaisista syistä - jahas". Siis imo älä rupea muuttelemaan kappaleitasi siksi että saisit niistä miellyttävämpiä*. Eri asia on sitten, jos toimit vähän niinkuin tuottajana toiselle, joka tilaa sinulta kappaleen omaan käyttöönsä.

*) Softapuolella muutamassa tietämässäni tapauksessa "miellyttäväksi tekemällä" on pilattu jo entisestään vaikeat käyttöliittymät ja turhat toiminnot.