Dance viisut

7 posts, 1 page, 1,154 views

Avatar
#2 • • Daniel Braun Guest
ööö...
Millä softalla?
Ettei vaan olis eJay? :D
Pahasti tuoksahtaa soundi kyllä sille leegopalikkasoftalle...

Mitä eroa noissa "biiseissä" on?
Soundit samat, rakenne sekava, melodiakulut melkein samankaltaiset?
Valmiita sampleja heitelty sinnesuntänne ja takaisin?
Avatar
#3 • • Oxhide Guest
hanurissas on ejay!

mä oon ite väsänny noi melodiat toho!
no esim fruityllä vääntäny...
Avatar
#4 • • Daniel Braun Guest

hanurissas on ejay!

mä oon ite väsänny noi melodiat toho!
no esim fruityllä vääntäny...



Hei, oikeesti...
Turha tulla tänne esittelemään tuotoksiaan jos ei mielipiteen/kysymykset kelpaa?!
Mielestäni kysyin:


Millä softalla?
Ettei vaan olis eJay?



Jaa FL...
Siinätapauksessa sanoisin että kehittele soundeja hieman lisää...
Ei kiksun aina tarvitse olla tota Ferry & kumppanit soundia.

Ei sinänsä, ihan kelpo kipaleita (lajissaan) noista tulis hiomisella ja vielä lisää hiomalla ja viilaamalla.
Loistavia ja hyviä, siitä en tiedä mutta on noissa idean alkua.
Avatar
#5 • • Oxhide Guest
Joo kiitti palautteesta..
Ante

Posts: 16

#6 • • Ante

Hei, oikeesti...
Turha tulla tänne esittelemään tuotoksiaan jos ei mielipiteen/kysymykset kelpaa?!



Saahan sitä ystävällisestikin kysyä, jos haluaa asiallisia vastauksia, eikä heittää heti ylimielisesti omia oletuksiaan. Ejay-kysymys kun sisältää tietyn halventavan ja ylenkatsovan asenteen jo valmiiksi.

Itse demosta; Kuuntelin ensimmäisen kappaleen ja ihan siedettävältä se kuulosti. Ei kovin omaperäistä tavaraa - näitä kun valitettavasti pursuaa nyt jo ovista ja ikkunoista sisään. Yksi juttu, josta haluaisin mainita - melodiat. Minusta ei tuntunut toimivalta ratkaisulta aloittaa seuraavaa melodiasekvenssiä samalla sävelellä johon edellinen jäi. Kappaleen rakenne oli toimiva. Eli, minusta ihan ok perusjuustoa mutta 100% epäomaperäistä.
Avatar
#7 • • Daniel Braun Guest

Saahan sitä ystävällisestikin kysyä, jos haluaa asiallisia vastauksia, eikä heittää heti ylimielisesti omia oletuksiaan. Ejay-kysymys kun sisältää tietyn halventavan ja ylenkatsovan asenteen jo valmiiksi.


Mutta jos biisit tietyllätapaa (kuuntelin molemmat ennen kuin arvostelin) eJay soundisesti, niin saahan sitä heti alkuun siitä kysäistä...
Oliskos sitten pitän muotoilla kysymys niin että "millä softalla nää on tehty?" :confused: