M: Korg ES-1

7 posts, 1 page, 1,279 views

Avatar
#1 • • Edited H_Lecter Guest
lrg_ES1.jpg

MYYTY!
Avatar
#2 • • J-P Guest
groovebox? siinä on valmiina jotain samplejakin?

noh, kuitenkin, täällä yksi kiinnostunut, mutta kyllähän sä RAHANAHNE KAPITALISTI sen tiesit. >:)
Avatar
#3 • • Edited H_Lecter Guest

groovebox? siinä on valmiina jotain samplejakin?

noh, kuitenkin, täällä yksi kiinnostunut, mutta kyllähän sä RAHANAHNE KAPITALISTI sen tiesit. >:)



Itseasiassa tossa laitteessa on se hyvä puoli, että siinä ei ole yhtään tehdassamplea tallenneltu mihinkään rommeihin, vaan kaikki muisti on varattu omiin samplauksiin. Eli ts. siinä ei ole yhtään valmissamplea (tai no oli, mutta dellasin ne helevettiin siitä).

Ja minä KÖYHÄ OPISKELIJA en harrasta hyväntekeväisyyttä (ainakaan viel toistaseks) ;-)

Edit: Ja niin, se on groovebox: Oma sekvensseri, efut, samplepaikat. Tarvittaessa itsenäinen moduuli musiikin tuottamiseen.
Avatar
#4 • • Peter Skogberg Guest
Paljonko se hinta noin suunnileen olisi?
Avatar
#5 • • H_Lecter Guest

Paljonko se hinta noin suunnileen olisi?



No Korg ES-1 mk-II maksaa Thomannilla 555e, ja siinä ei kai paljoa muuta eroa ole kuin ulkonäkö, tupla-input ja vähän suurempi sekvensseri.

Sen mukaan voi tarjouksia jättää. Koska mulla ei ole mitään pakottavaa tarvetta päästä siitä eroon, niin myyn sille jolta miellyttävä tarjous tulee.
Avatar
#6 • • Cassu Guest


No Korg ES-1 mk-II maksaa Thomannilla 555e, ja siinä ei kai paljoa muuta eroa ole kuin ulkonäkö, tupla-input ja vähän suurempi sekvensseri.



...Ja ainakin hieman paremmat knobit. Koko electriben ykkössarjan potikat ovat turhan heikkoa tekoa ja veltostuvat huonosti toimiviksi liiankin nopeasti - nimimerkillä "ER-1:n ja EA-1:n potikoiden kanssa hermoromahduksen partaalle ajautunut".

Ykkösversiota myivät uutena vuoden takuulla hintaan 315 euroa ennen kuin tuo kakkonen saapui myyntiin. Siispä käytetystä hyväkuntoisesta ykkösestä maksimihinta lienee noin 200 euron tienoilla.

Olin hiljattain Thomanniin yhteydessä tuosta kakkosversiosta, ja asiakaspalvelun mukaan: "ES-1 mkII:n hintahyppäys oli törkeä." (Esim EA-1 mk II:n hinta nousi vain 5 euroa ykkösversion vanhasta hinnasta.) Onhan se hieno peli, muttei 555 euron arvoinen.
Avatar
#7 • • J-P Guest


No Korg ES-1 mk-II maksaa Thomannilla 555e, ja siinä ei kai paljoa muuta eroa ole kuin ulkonäkö, tupla-input ja vähän suurempi sekvensseri.



Olin hiljattain Thomanniin yhteydessä tuosta kakkosversiosta, ja asiakaspalvelun mukaan: "ES-1 mkII:n hintahyppäys oli törkeä." (Esim EA-1 mk II:n hinta nousi vain 5 euroa ykkösversion vanhasta hinnasta.) Onhan se hieno peli, muttei 555 euron arvoinen.



tää nyt on toisen myynti-ilmoituksen vesittämistä ja ot, mutta kuitenkin...
ihmettelin itsekkin tuota 555e, koska muutama päivä sitten kun katsoin, niin MUN MIELESTÄ (mikä on usein erisuuri kuin totuus) sen hinta oli 375e tjsp.
mutta ehkä olin vaan liian SEKAISIN! :)

no mutta, mä olisin edelleen kiinnostunut, mutta tuskin maksan niin paljon, kun pyydät ;)