Cassell - chill-out mixtape.

7 posts, 1 page, 1,084 views

Avatar
#1 • • Hasse G Guest
Moros! Tässäpä joulun kunniaksi lyhyt miksaus lomapyhätsillailuun. Vikat piisit on vähän tanssittavampaakin matskua mutta sopivat hyvin myös löhöämiseen ainakin meikäläiselle.

1. [00:00 -> ] Dj Shadow: Stem/Long Stem
2. [03:42 -> ] Watergate: Merry christmas mr. lawrence (Heart of Asia) (Astro Heavenly remix)
3. [10:50 -> ] Envio: Touched by the sun (Rusch & Elusive's chill-out mix)
4. [20:40 -> ] Rapid Eye: Circa-Forever (chillseeking remix)
5. [26:05 -> ] Mirco de Govia: Dayturn
6. [29:40 -> ] Holden & THompson: Nothing
7. [37:30 -> ] Chakra: I Am (Wrecked angle rmx)
8. [45:30 -> ] Andain: Beautiful things (Gabriel & Dresden unplugged mix)

yht noin 55 min

MP3 160kbps CBR / 63 Mb
http://www.kolumbus.fi/ali.rantakari/Dj%20Cassell%20-%20Chillout.mp3
Avatar
#2 • • Faini Guest
Tässä minä istun, yksin, jouluaattona, juon viiniä ja kuuntelen tätä nauhaa, nyt soi Nothing, 25 minuuttia jäljellä..
Melankoliaa, masennus, loistavaa! Toivottavasti viini ei lopu kesken.
Avatar
#3 • • olliS Guest
Kylläpäs oli osuvia biisivalintoja ja muutenkin erittäin hyvä tunnelma koko setin ajan! :heart: Tämän jälkeen on hyvä mennä nukkumaan..

Jos jotain kritiikkiä pitää antaa, niin parissa vaihdossa melodioiden harmoniat menevät hieman ristiin ja kuulostavat riitaisilta, mutta se on pientä. Kiitos tästä :)
Avatar
#4 • • Tapsa Guest
Mul lyä noi bassit iha överix !

Kivoi biisei, mut imho esim. 'Nothing'
o iha överihidas (vaik meitsi o iha vitu hitaalla)

Ite soittelen samoja biisejä himassa kanuunassa
ja tod. hitaalla, mut en kuitenkaan siis näin hitaalla

HYVEJÄ BIISEJÄ

:)
Avatar
#5 • • Hasse G Guest

Mul lyä noi bassit iha överix !



prkl, iteki huomasin just kun tota kuuntelin itse omalla koneella ekaa kertaa, et ihan sairaat bassot tossa on kyl joo. mä kun nauhotin ton alunperin md:lle kotona, tallensin porukoilla mutsin koneelle sen wav:iks broidin kannettavalla md:llä ja sieltä laitoin nettiin ku oma masiina ei toiminu, ja mä vähä luulen et broidilla oli joku MegaHyperXtraSuperSubBassoExpander(tm) päällä siinä härvelissä :angry: nomut, passoja voi laittaa alas vahvarista. Kiitti kommenteista!
Avatar
#6 • • jouni a Guest
Pienen tauon jälkeen tuli kuunneltua tää, ja kuulosti taas sen
verran hyvälle, että piti panna tänne maininta :roll:

Hemmetin hyvää musaa rauhallisiin hetkiin!

Jos jotain kritiikkiä pitää antaa, niin parissa vaihdossa melodioiden harmoniat menevät hieman ristiin ja kuulostavat riitaisilta, mutta se on pientä. Kiitos tästä :)



Ton pannu itekkin merkille, mut eipä se kokonaisuudessa paljon paina.
Avatar
#7 • • Juhgu Guest
Imutuksessa ATM. Mukavaa, että viitsit kirjoittaa missä kohdassa mikäkin biisi alkaa :)