Pistä paremmax!

43 posts, 3 pages, 7,265 views

#21 • • sonni Guest
noh noh, eipäs haukuta softaa paskan hardiksen takia.
#22 • • mark hamilton Guest
Sain poistettua tietostot roskakorista. Ne piti ensin palauttaa ja sit käynnistää ohjelmissa ja sulkea uudestaan.

Yksi ongelma johon olen törmännyt on, että dossin format ohjelmaan ei riitä muisti jos yrittää formatoida kovalevyn /s toiminnolla.
#25 • • plink Guest

notepad.jpg

tuo ilmoitus on hyvin tavallinen, jos käyttiksenä on Win98SE. mulla sentään joskus tuli ilmoitus, että explorer ei suostunut käynnistymään koneen käynnistyksen yhteydessä liian vähäisen muistimäärän takia (koneessa kuitenkin oli rammia 512 mt ja perusmuistiakin vapaana ihan riittämiin). :D
#26 • • greenie Guest

Yritin tänään tyhjentää Windows XP:n roskakoria, mutta kuinka ollakkaan. :D Löytyihän XP:stä oiein kunnon bugi :D :D :D Windows rules. :D

http://www.hypermedialaboratorio.com/prewievs/error.jpg

Joo, tuohon on syynä pieni suunnitteluvirhe. Jos avaa hakemiston ja yrittää poistaa videoleikettä, niin se ei onnistu, mikäli se tehdään liian nopeasti. Tämä siksi, koska Windows luo jokaisesta videoclipistä previkan, joka luodaan katsoipa käyttäjä hakemistoa ns. classic viewssä tai uudemmassa näkymässä, jossa näkee myös kuvaa itse videoleikkeestä.

Sinänsä olis ihan kiva, jos Windows ei tekis noita previkoita tuossa classic moodissa, koska eihän niitä edes näe siinä :)
#27 • • mqc Guest
Joskus vuonna kivi ja kirves, kun vielä käytin win98:a sain sellaisen virheilmoituksen, että: "Cannot find/load (en muista kumpi oli) EXPLORER.EXE. Please reinstall windows." Tälläinen pomppasi aivan spontaanisti ruudulle. Allekirjoittanut tipahti lattialle nauramaan.
#28 • • :t:c: : : Guest
nokia.gif

Tää on ihan ehdoton kans :)
#29 • • Ana-- Guest

nokia.gif

Tää on ihan ehdoton kans :)

ei mul tohon muutaku, et...

Hyi vittu mitkä värit :D
#30 • • Mrrshan Guest
En tiedä ovatko nämä aitoja vai keksittyjä mutta :D

* Do you want to cancel? OK | Cancel
* Keyboard error or no keyboard. Press F1 to continue.
#31 • • timppa^ Guest

En tiedä ovatko nämä aitoja vai keksittyjä mutta :D

* Do you want to cancel? OK | Cancel
* Keyboard error or no keyboard. Press F1 to continue.

Ton jälkimmäisen saa joka kerta kun käynnistää koneen ilman näppistä ja tota ensimmäistä tais joskus sylkeä ws_ftp jos en ihan väärin muista.
#33 • • Ana-- Guest

http://www.hypermedialaboratorio.com/prewievs/error.jpg

Tuo on tosiaan aivan riivaava bugi. Avi- filejen kanssa koko ajan piinaa, olin ihan pihalla kun se tuli ekaa kertaa.[/quote]

Toihan on ihan tavallinen, toi tulee aina kun yrität deletoida tiedostoa, mitä
joku toinen ohjelma käyttää. Esim. jos aviplayeri ei terminoidu oikein ja
oot kattonu sillä pätkää, niin se ohjelma väittää käyttävänsä tota
tiedostoa, eikä windows suostu deletoimaan. Yleensä tiedoston varaa
itselleen ainakin mulla p2p-softa, joka uploadaa sitä muualle.

Eikä se sitäpaitsi ole bugi, vaan ominaisuus :)
#34 • • Ezzy Guest

snip
Your message
To: [email protected]
Subject: xxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Sent: xx, xx xx xxx xxxxxxx
was deleted without being read on xxx, x x xxx
snip

Musta tulee isona tollanen tosi hyvä asiakaspalvelija :hah:
#35 • • Taedium Guest

was deleted without being read on xxx, x x xxx

Jos replyy ei kuulu, niin silloinhan toi on ikävä, mutta mulla on tullu pari kertaa hassu juttu ton saman kanssa.

Kun lähettää mailin, niin mulla Outlookissa on preview panel käytössä. Ja kun sen mailin lukee siinä preview paneelissa ja painaa sen jälkeen deleten, niin se deletoidaan lukemattomana, vaikka sen oikeasti on jo lukenut previewinä.

Mut toisaalta jos sä oot Soon.filtä kysynyt jotain ja ne ei vastaa, niin aika ... no ... suosittelisin Soon.fi henkilöstöä katsomaan elokuvat Office Space ja Clerks. (Ensimmäinen kaikille tietokonenörteille ja toimistossa työskenteleville, jälkimmäinen kaikille asiakaspalvelutethävissä toimiville.)
#36 • • Laite Guest

Office Space

On muuten vitun hauska leffa :D
ja ne musiikit :hearts: , varsinkin siinä kohtauksessa missä piestään se tulostin.
#37 • • Ezzy Guest

Kun lähettää mailin, niin mulla Outlookissa on preview panel käytössä. Ja kun sen mailin lukee siinä preview paneelissa ja painaa sen jälkeen deleten, niin se deletoidaan lukemattomana, vaikka sen oikeasti on jo lukenut previewinä.

Joo, tonhan määrää se arvo, joka on laitettu "merkitse luetuksi x sek kuluttua". eli voi hyvinkin käydä noin :(

ja toi mun paste ei ollut mun lähettämä maili =)
#38 • • Taedium Guest

Siis sehän oli sun Outlookin generoima maili? Siis sinä lähetit mailin Soon.fi ja he deletoivat lukematta, jolloin sinulle saapuva reportsi näytti näin?
#39 • • Ezzy Guest

Siis sehän oli sun Outlookin generoima maili? Siis sinä lähetit mailin Soon.fi ja he deletoivat lukematta, jolloin sinulle saapuva reportsi näytti näin?

siis maili, jonka vastauksena tuo tuli, ei ollut minun, tarkoitin.
#40 • • root Guest
Aamulla duunikoneen (W2K) IE ei toiminut. Käynnistyi mutta ei suostunut avaamaan mitään. Sitten tuli viestiä että ohjelma ei toimi ja kokeile uudelleen. Tämän jälkeen Outlook ei enää reagoinut mihinkään.

Kun olin buuttaamassa konetta niin tuli viesti "Windows lopettaa ohjelmaa Akun varaus tjsp.." Mitä helvettiä? Minulla on pöytäkone jossa ei ole edes upsia...

Eräällä Win95-koneella tuli virheilmoitus kun painoin vahingossa jotain nappia Lotuksessa.

"Internet ei löydy. Luodaanko Internet nyt?"

Himasta ei löydy ainuttakaan M$-konetta. Minix(386), Linux(PII) ja OSX(iBook) sekä DIP DOS 2.1 Atari Portfoliossa(XT).