wiima - into the future v2 (trance)

7 posts, 1 page, 1,294 views

#1 • • crash Guest
Uusi versio aiemmin Demo Trackseissä julkaistusta kappaleesta Aura - Into The Future.
Itse vastaan edelleen vain serveritilasta, artisti kappaleestaan.

Wiima - Into The Future v2
(7,54MB VBR MP3)

...ja jälleen palautetta ja mielipiteitä kaivataan!

Ps. Niin ja nimikin vaihtui Aurasta Wiimaan.
#2 • • onnela Guest
Tän ois varmaan voinu laittaa jatkoksi siihen alkuperäiseen topikkiin ni olis vähän helpompaa seurata kehitystä ja palautetta...

Kuuntelen ja palaan asiaan kun kerran kommentoin sitä ensimmäistäkin versiota.
#3 • • onnela Guest
Alun soundi on aikas kiva.

Toi 909openhh on edelleen aika kovalla hakkaamassa ja
basari ei nyt ehkä ole ihan mun makuun.
Kannattais kokeilla ehkä jotain vähän pehmeämpää haitsua.
Basson ja melodian häröily alkaa nyt n. 3,5 min kohdalla.
Menevät eri suuntiin. Eli vieläkin on riitasointuja jotka kyllä
hämää todella pahasti.

Alkupuoli biisistä toimii aika hyvin tuohon asti. Bassolinja sais
kyllä olla menevämpi. Se vanha kuvio oli paljon rullaavampi.
Nyt on vähän tuommoinen turhan 90-luvun dance-tyyppinen
baseline. Hieman tyhjän kuuloinen tuo alkupuoli kuitenkin on
välillä.

Viilaat loppupuolen kolmesta minuutista eteenpäin kuntoon niin
tämä on jo oikein kuunneltava biisi!

Kehitystä ekaan versioon oli kyllä selvästi kuitenkin siihen
kolmeen minuuttiin asti. Soundikin oli jo paremmin balanssissa
mitä näihin duunissa oleviin paskaluureihin on luottamista. :D
#4 • • Catiga Guest
Thanks...Joo en mäkään oikein tosta basslinesta niin herweesti tykkää,mut parempi mun korwaan ku ekan wersion..909 hiljensin aikas lail,ja waihdoinkin samplea,mutta jotenkin wain iskee turhan kowaa alussa,mutta tasaantuun lopussa.....Riitasointu,eli joo,kuuntelin tos monta kertaa läpi sen ja tuntus että toi PaDi hyökkää aika lailla,joten johtuiskohan siitä,jos waikka wiilais sitä...Ja loppuhan on mun mielestä pretty good.;)..Lopetuksen wois tiätty lopettaa hiaman eritawal,mut mut..
Mitenkäs breikkikohta uppos..?..ajattelin pistää semmosen siihen waik kyl se iliman breikkiäkin meni...ja ainahan joka biisis melke o joku jumijami kohta...
#5 • • onnela Guest

Mitenkäs breikkikohta uppos..?..ajattelin pistää semmosen siihen waik kyl se iliman breikkiäkin meni...ja ainahan joka biisis melke o joku jumijami kohta...

Kyllä toi breikkikohta tuohon hyvin sopi. Hyvä lisä.
#6 • • Strobe light Guest
Biisi alkaa oikein mukavasti. Se alkuperäinen efekti, joka ilmaantuu 15 s kohdalla on aika mitäänsanomaton.

Haitsut on liian kovalla ja olen sMarkin kanssa ehdottomasti samaa mieltä siitä, että soundi saisi olla pehmeämpi.

Breikkikohta on erittäin hyvä! Haitsujen voimakkuutta tai soundia vois ehkä hivenen viilata. Toisaalta tommonen in-your-face -soundi sopii siihen aika kivasti.

Skrätsäys ennen full-on -meininkiä on aika kliseinen ratkaisu ja soundinakaan se ei kuulosta kovin herkulliselta. Itse full-on -menon alkaessa biisi puuroutuu jonkin verran eli liikaa ääniä yhtä aikaa samoilla taajuusalueilla. Tilannetta saattaa korjata jonkin verran jo niiden haitsujen tarkistaminenkin. Säröä 3.47 min kohdalla basareissa.

Niiihin haitsuihin kaivataan eniten parannusta, erittäin mielellään tätä muuten kuuntelee. :)

t: Jyri
#7 • • Catiga Guest
Efekti o kyl aikas laimea,myönnän.:/....haitsut,melot,bassot,ym soundit on wielä panematta täydelliseen timmiin,että kun pistän eq:a wähän jokaiseen niin eiköhän kirkastu ääni,ja tarkistan josko haitsuitsuil wois muutaki tehdä...Ja masterointikin muuttas tilannetta johonkin suuntaan..
Skrätsäys on wähä klisee,indeed,mut mee like..;)
Pitääpäs kattoa toi basari,se kyl wähän paukkus siin kohtaa,maybe pari-neljä pykälää volaa pienenmälle,samaten potkun kans olen ajatellut tehä jotain..tai sitten en..eka noi dynamiikat kuntoo..
pienen pientä wiilaamista wiel, niin eiköhän se tästä...;)