89 posts, 5 pages, 15,416 views
Älkää ihmiset jaksako. Vaikka joku ei heti teekään suoralta kädeltä hittejä, ei silti tarvitse puukottaa suoraan naamaan. Tyvestä sitä puuhun kiivetään. Tottakai biisejä saa ja pitääkin kommentoida, mutta jättäkää turha vittuilu sikseen.
ei Koneistossa varmasti mitään radiotrancea soitetakaan, varmasti ihan mielenkiintosta ja löytyy musaa moneen makuun. En puhunut koneistosta vaan yleensä nykyreivaajista, olen pahoillani jos loukkasin jotakuta.
ei Koneistossa varmasti mitään radiotrancea soitetakaan, varmasti ihan mielenkiintosta ja löytyy musaa moneen makuun. En puhunut koneistosta vaan yleensä nykyreivaajista, olen pahoillani jos loukkasin jotakuta.
Ihmettelen vaan missä bileissä oot mahtanut pyöriä viimeiset X vuotta jos et muuta oo kuullut isoissa bileissä kuin "radiotrancea". Itse olen kuullut teknoa, progea, housea, hc:ta, elektroa, polkkaa, trancea, plus näiden kaikki variaatiot bileissä joiden kokoluokka on ollut 100-2000 ihmistä.
:D
Hyvä et osaa nauraa itselleen samalla kun muutkin nauraa sulle. :crybaby:
:eek: :eek: :eek: Ou mälleys! Vähän sä oot keisari, peräti 2 levyy! :crybaby:
vähä oot tollo ku nälvit koko ajan. Pakko oli vaan sanoa, hanki elämä.
Ja onko sinun pakko sanoa aina se viimeinen sana? Pääsisit huomattavasti helpommalla jos jättäisit vastaamatta kaikkiin idioottimaisiin kommentteihin.
vähä oot tollo ku nälvit koko ajan. Pakko oli vaan sanoa, hanki elämä.
Ja onko sinun pakko sanoa aina se viimeinen sana? Pääsisit huomattavasti helpommalla jos jättäisit vastaamatta kaikkiin idioottimaisiin kommentteihin.
OI KYLLÄ!!!!
Just tätä mä oon hakenu koko ajan. Tää on ehkä helposti ärsyttävin
piirre tässä koko tapauksessa. Yrittäny sanoo kyl tosta, mutten oo saanu
puettua sanoiksi. Onneks modet auttaa. :excellent: *thnx*
viimeinen sana :laugh:
viimeinen sana :laugh:
Jep. Tätä mä just tarkoitin. Koska IMHO tää ei oo ees hauskaa, tai ehkä
on, mut mulla ei riitä enää huumorintaju tähän.
sori :)
kuraa