Digital Beat

89 posts, 5 pages, 14,180 views

Avatar
#1 • • Edited Digital Beat Guest
dblogonew3.jpg


uutisia:

11.7.2004 Artistiprofiilisivu www.garageband.com

Täältä: www.garageband.com/artist/digitalbeat

Digital Beat näemmä suosittu nimi (tavanomainen? tylsä?): http://beat.digital-damita.net/

31.5.2004 Levyt myyty loppuun $$$

Albumi "Psychic Melodytripper" myytiin loppuun.
Uusia on postitettu ja hintaa alennettu 3 dollaria. Kiitoksia rapakon taakse. Viimeisin levyn ostaja oli Hawaijilta. :)
www.cdbaby.com/cd/digitalbeat2

8.4.2004 €€€ Finnlux Tuna alias €€€

Elektrot ja Breaksit löytyypi nyt paremmin täältä:
http://www.funender.com/music/bands/1879/music.php

4.4.2004 ###Uusi albumi Tower Recordsissa ###

Albumi "Psychic Melodytripper" myös Tower Records levykaupassa:
http://www.towerrecords.com/product.aspx?pfid=2980703

9.2.2004 ###Albumi ulkona nyt###

Viimeinkin uusi omakustanne albumi "Psychic Melodytripper" julkaistu.
Katso tietoja täältä: www.digitalbeatmusic.com/pmt.html
Osta albumi: www.digitalbeatmusic.com/buymusic.html

5.2.2004 ###Visit Fan Forum###

jos oikeasti haluat faniksi...
niin tuuppa käväseen:
http://www.digitalbeatmusic.com/forum/viewforum.php?f=12&sid=3a5150fb35abcf7b79f3f891156d47fb


31.1.2004
***Promotion party in Stade Art House, Stade Germany***


artists: PNFA, Digital Beat, Anjin+ yms.
live: Freimann, Anjin+

pics:
http://www.tmp.stade-art-house.de/party/jan31.html


bio:

Suomalainen elektronisen musan tekijä. Aloittanut musiikin teon harrastuspohjalta 1989 käytössään Atari ja träkkeri. Vaikutteita hardcoresta, breakbeatista, industrialista ja metallimusasta. Suosikkiartisteja: Jean Michel Jarre, Prodigy, Nine Inch Nails, Funker Vogt, Angina P. jne.

Artistisivu: www.digitalbeatmusic.com
Fani and promo foorumi: www.digitalbeatmusic.com/forum
label: Digital Beat Music
mp3 sivu: www.funender.com/music/bands/60
buy cd: www.cdbaby.com/cd/digitalbeat1

English:

Electronic music producer from Finland. Started making music as hobby somewhere in 1989 with Atari and trackers. Influences from Hardcore, breakbeat, industrial and metal. Favorite artists: Jean Michel Jarre, Prodigy, Nine Inch Nails, Angina P. etc.

ps: laitoin tuon englanninkielisen bion siksi että kuulin täällä käyvän porukkaa jotka ei tajua suomea pätkääkään.
Avatar
#2 • • theblender Guest
muistuttaa nimi tota "digital beatz" freeform labelii aika pahasti :D
Avatar
#3 • • Digital Beat Guest
elä :scared: eipä oo ainakaa ollunna tarkotus :D Labelin nimi mulla on Digital Beat Music mutta ilman z kirjaimia, heh heh
tai voishan sekin olla Digital Beatz Muzik jos oikein kewl ois. Hyvä että varotit, voihan tuon labelin nimen vieläki vaihtaa.
Avatar
#4 • • Ville.A Guest
:crybaby:

Oot sitten tehnyt varmuuden vuoksi artistisivun suomeksi ja englanniksi.. Lievästi sanottuna typerää/egoistista toimintaa ja veikkaanpa ettei edes sallittua..
Avatar
#6 • • Digital Beat Guest

:crybaby:

Oot sitten tehnyt varmuuden vuoksi artistisivun suomeksi ja englanniksi.. Lievästi sanottuna typerää/egoistista toimintaa ja veikkaanpa ettei edes sallittua..



no turha mennä henkilökohtasuuksiin, ei ollut tarkotus vouhottaa mitenkään. Tuo englanninkielinen on lukittu. Pyydän poistamaan tämän topikin.
Avatar
#7 • • Digital Beat Guest

Ja olis ees hyvää.

:right:



hyvä ja hyvä on makuasia ;)
Avatar
#9 • • Laite Guest

Eilen lauantaina sitten myös Digital Beat:a tanssittiin Staden taidetalossa

artistit: PNFA, Digital Beat, Anjin+ yms.
live: Freimann, Anjin+

http://www.tmp.stade-art-house.de/party/jan31.html



Hienot kuvat! Oliko tuolla enemmän kuin 5 ihmistä paikalla?
Avatar
#10 • • Kaino Guest
Joo ihan sikastygebileet oli kyl! Ja hyvät noi kuvat! Jäbäl taitaa olla aika tykki kamera. Huhhuh mitä menoo kyl! Mun mielest sen yhden deejiin setti oli paras, tamppasin ihan megana ja sigana. Kakkonen on ykkönen
Avatar
#11 • • Digital Beat Guest
kuvissa on mun mielestä kyllä toivomisen varaa ku ovat postimerkin kokosia, kyllä tuo ny ainaki vähän auttaa albumien myynnissä :)
Mun mielestä isoissa massabileissä soitetaan yleensä paskaa radiotrancea ja valtavirtasontaa ja pennut vetää essoa naamaan mutta tuolla soitettiin PNFA:n Drum'n Base biisejä ja mun biisejä "Underground Industry" levyltä jota voin kyllä suositella kaikille deepimmän elektronisen musan ystäville. En sitte tiiä onko tuo yks tyyppi jossain kamoissa "taaksepäin nojaava tyyppi". :laugh:
offtopikki: Mun mielestä isot massabileet loppujen lopuks tappaa teknoskenen ku siellä käy mitään musasta tajuattomia pentuja jotka menee sinne enimmäkseen esson eikä musan takia. Semmonen vaan vituttaa. :sad:
Avatar
#12 • • Mikko Guest

kuvissa... ...vituttaa. :sad:



ei oo todellista :crybaby:
Avatar
#13 • • Ville.A Guest

kuvissa on mun mielestä kyllä toivomisen varaa ku ovat postimerkin kokosia, kyllä tuo ny ainaki vähän auttaa albumien myynnissä



Olisi hienoa kuulla teoriasi miten tuollaiset epätarkat postimerkkikuvat edistäisivät yhtään mitään?
Avatar
#14 • • NS Guest
Hmm.. ei kai tänne tarvi tulla nälvimään, jos nämä jutut pysyvät täällä oikeassa topikissaan. Tämä topikki on kuitenkin helppo ohittaa toisin kuin jos viestit olisi siroteltu ympäri music aluetta. Ettei tulisi toista Jarea topikkia tästä. :scared:
Avatar
#15 • • SnoXn Guest

kuvissa... ...vituttaa. :sad:



ei oo todellista :crybaby:



:panic:
Avatar
#16 • • SnoXn Guest
oho.. ja vielä toiseen kertaan.
Avatar
#17 • • pkaa Guest
....kuvista mitään välii kunhan nipsut toimii
Avatar
#18 • • Digital Beat Guest

Hmm.. ei kai tänne tarvi tulla nälvimään, jos nämä jutut pysyvät täällä oikeassa topikissaan. Tämä topikki on kuitenkin helppo ohittaa toisin kuin jos viestit olisi siroteltu ympäri music aluetta. Ettei tulisi toista Jarea topikkia tästä. :scared:



samaa mieltä, turha tulla nälvimään jos ei oo parempaa tekemistä. Onhan tuossa kuvien koossaki arvosteltavaa eikä mua tarvi tulla arvostelemaan ;) Jarea topikki on aika massiivinen, ei voi ihmetellä kun leidi on rankattu Skandinavian toiseksi dj listalla 2003 :)
Avatar
#19 • • Digital Beat Guest

kuvissa... ...vituttaa. :sad:



ei oo todellista :crybaby:



:panic:



menkääs sinne hiekkalaatikolle takas elkääkä tulko takas...
Avatar
#20 • • rhedlund Guest

leidi on rankattu Skandinavian toiseksi dj listalla 2003 :)



öö...ni mikäs lista se sitte on? joku tosi virallinen? onko urlia moiseen?