706 posts, 36 pages, 94,800 views
Tässä laskeskeltuani totesin että risteilyyn menee naamaa kohti sellainen kuukauden opintotuki.
Tässä laskeskeltuani totesin että risteilyyn menee naamaa kohti sellainen kuukauden opintotuki.
Mä en vaan tajuu.
44e (hytti+lippu) + 20e (safkat) + 50e (viinat).
Voi vittu muuten tarvii passi hommata! :mad:
Siinnon jo ulkomaanreissun tuntua ku tarttee passin että pääsee kuuntelee Jareaa. :laugh:
..Kaveri on vähän katkera!..
Siinnon jo ulkomaanreissun tuntua ku tarttee passin että pääsee kuuntelee Jareaa. :laugh:
Kaveri on vähän katkera! :D
te ette oo katkeraa nähnykkään.
nimim. "19v innokas plattarilainen, jolla on varaa lähteä tollaselle risteilylle koska vaan ja synttärit 29.3"
Varattuaan matkan, onko minkäänlaista peruutusmahdollisuutta? Olis kiva tietää..
te ette oo katkeraa nähnykkään.
nimim. "19v innokas plattarilainen, jolla on varaa lähteä tollaselle risteilylle koska vaan ja synttärit 29.3"
- meillä on samana päivänä synttärit!! -
erona vaan muutama vuosi, joten minä tyttönen juhlin vuosia laivalla!
Varattuaan matkan, onko minkäänlaista peruutusmahdollisuutta? Olis kiva tietää..
EI!
Koska tuut laivalle varmana! :heart:
Ja ikää taitaa olla aika huono valehdella, jos sitä passia joutuu vilauttelemaan josain vaiheesa..
No joo, mut mä haluan nähdä sen virkailijan, joka ei päästä kaks päivää liian nuorta ihmistä tonne mukaan. (Ota mixu kuva).
... plus matkat Turusta 50 euroa, liikkuminen stadissa. Menee yli sen summan joka jää kuukaudessa käteen laskujen jälkeen. Tietty, rikkaampana olisin täällä jo kiljuen mut ei kyl sovi opiskelijain / työttömien kukkaroille tällanen huvi.
Onko tämä ikäraja joku Siljan oma juttu, vai onko siitä säädetty erikseen laki? Kai Silja palauttaa rahat, mikäli ei päästä liian alhaisen iän vuoksi mukaan risteilylle?
Mulla on rahaa ja ikää, enkä asu Turussa. Meinaan risteillä. \o/