Tavallinen vai multimedia näppäimistö?

32 posts, 2 pages, 7,229 views

#1 • • mark hamilton Guest
Minulla on Trustin Multimedianäppäimistö, jossa on lisä nappeja vaikka muille jakaa.
#4 • • Timmo Guest
NO VOI KUOLEMA!!!
Onneks tää on freestylepuolella, niin voi haukkua kohta kaikki plattarilaiset "data-nörtti-käsi-vispaa-kikkeliä-kun-ei-olla-nähty-naista-vuoteen-koska-ollaan-oltu-linjoilla" ihmisiksi.

oikeesti: rulla vai optinen
tavallinen vai multimedia

mitä noi tekee freestylepuolella?
#5 • • pie Guest
tavallinen näppäimistö windows-näppäimillä.
#6 • • ville Guest
sama kun ezzyllä ... tosin langaton hiiri lakkasi toimimasta, joten pitäisi käydä ostamassa mx-700:n ... maksaa vaan niin hemmetisti :(
#7 • • Ana-- Guest
WODDP_l.jpg

Ollu tällanen ergonäppis kanssa 6-7 vuotta, muu ei enää kelpaa :)
#8 • • cyanid Guest
No hitto, taas tällänen. Microsoftin joku tällänen wannabe-multimedianäppis. On siis lisänapit selaimelle, sähköpostiohjelmalle jne. Oikeastaan käytän niistä vaan tuota audiopuolta eli play, stop etc. Mut ihan ok näppis, ainoo vaan kun F-napit on järkätty hölmösti kolmen ryhmiin. Tuntu aika blasphemyltä alkuun.
#9 • • Ana-- Guest

No hitto, taas tällänen. Microsoftin joku tällänen wannabe-multimedianäppis. On siis lisänapit selaimelle, sähköpostiohjelmalle jne. Oikeastaan käytän niistä vaan tuota audiopuolta eli play, stop etc. Mut ihan ok näppis, ainoo vaan kun F-napit on järkätty hölmösti kolmen ryhmiin. Tuntu aika blasphemyltä alkuun.

täs on kans ihme gei F-Lock - meininki, et näppiksen f-napit on aluks
"lukossa", niin että niistä pystyy suorittamaan jotain open/close/undo-
peruskomentoja.

Ja sit tän näbiksen toinen puoli "halvaantuu" aina välillä, niin, ettei
näppäilyt mee perille. Ihme settiä.
#10 • • cyanid Guest

täs on kans ihme gei F-Lock - meininki, et näppiksen f-napit on aluks
"lukossa", niin että niistä pystyy suorittamaan jotain open/close/undo-
peruskomentoja.

Jep, tosta unohdinkin mainita, mulla on ihan sama f-lock nappi tossa. Oletuksena se ei oo päällä mut se on jotenkin jo iskostunu selkärankaan että sen tuikkaa päälle aina kun laittaa koneen päälle/boottaa.
#11 • • diezel Guest

Jep, tosta unohdinkin mainita, mulla on ihan sama f-lock nappi tossa. Oletuksena se ei oo päällä mut se on jotenkin jo iskostunu selkärankaan että sen tuikkaa päälle aina kun laittaa koneen päälle/boottaa.

Mulla on Logitechin Cordless Desktop MX ja siinä on F-Lock defaulttina aina päällä että F-napit toimii normaalisti..

Ja ei todellakaan ole enää normaali-10euron-näppikseen paluuta
1919.jpg
#13 • • cyanid Guest

Mulla on Logitechin Cordless Desktop MX ja siinä on F-Lock defaulttina aina päällä että F-napit toimii normaalisti..

Ja ei todellakaan ole enää normaali-10euron-näppikseen paluuta

Tota olenkin kuolannut parilla kaverilla. Ei vaan millään raaski laittaa 130 euroa näppikseen ja hiireen... Köyhä kun on.
#14 • • khatt Guest
Keytronicin ergoforce (painotetut näppäimet jotka nopeuttaa kirjoittamista kivasti) muttei todellakaan mitään ufo-sijoittelua jossa shiftiä painetaan jalalla. :mad:
#15 • • Taedium Guest
http://www.comexgroup.com/peripherals/_mouse&keyb/img_logitech_keyb-inet-navigator/4.jpg - Tommonen, mut se aikasempi malli himassa. Logitech Chordless Desktop iNet mallia ei oo varmaa saanu kolmeen vuoteen tms., mutta hieno se on silti ja skulaa täysii.

En hankkisi muotoiltua näppäimistöä tahi hiirtä. Duuniin kyllä, mutten missään nimessä himaan.

Kun makaa sängyllä ja on tuplasänky, niin ei sitä voi tietää miten päin siinä sängyssä makaa. Eikä voi tietää etukäteen yltääkö käsi helpommin näppikselle vai hiirelle. Eikä voi tietää kummalla kädellä sitä esmes hiireen yltää ja kummalla on helpompi liikutella.

Jos vaikka osuu niin, että vasemmalla kädellä joutuu hiirtä käyttää, ni on se hankalaa muotoillulla hiirellä.

Parhaiten kaikki pikanäppäimet ja hiiritemput on oppinu laiskuuden vuoksi. Kun ei oo yltäny näppikselle liikauttamatta ruhoaan, mut käsi ollu hiirellä, niin oppinu, että copy&paste on yllättävän nopsa kirjoittamiseen...

On muuten himas ikivanhat IR-hiiri (kaks rullaa keskinäppäimen tilalla) ja IR-näppis (läppärin näppiksen kokonen) alakerran koneessa käytössä.
#16 • • A-E Guest
Välillä tulee sellanen fiilis, että olis jotenkin "oldschool" kun diggaa perus rulla hiirestä ja ihan tavallisesta 4 vuotta vanhasta näppiksestä.
#17 • • dixoff Guest

Keytronicin ergoforce

Mulla oli tuollainen, kunnes toinen kissoistamme kippasi limpparit sen sisuksiin. Tilalle kävin hakemassa halvimman näppiksen mitä Anttilasta löytyi (16.95 eur) ja se on ihan hyvä.
#18 • • Taedium Guest

"oldschool" kun diggaa perus rulla hiirestä

Ei se mitää oldschoolia ole. Muut ei vaa osaa käyttää hiirtä ku yhdellä kädellä.
#19 • • Quu Guest
MULLA ON TÄMMÖNEN RADIO-OHJATTAVA NÄPPÄIMISTÖ JONKA HANKIN EDELLISEN TILALLE KUN IRTOS O, A, R, L JA X, E, S NÄPPÄIMET SEN JÄLKEEN KUN INSTALLOIN KAZAAN.
#20 • • Kopernikus Guest
Tavallinen.