81 posts, 5 pages, 12,098 views
Minkä ikäinen olit kun järki laskeutui kirkkaalta taivaalta sinun päähäsi?
Minä olin 25,5-vuotias kun huomasin että känässä örveltäminen ja uima-altaaseen hukkuminen ei sovi minulle.
milläs tällasenkin määrittelee? kaikennäköstä fiksua on tehty ja koulumenestys on hyvää jne. mutta silti tulee ördättyä kännissä jne..
milläs tällasenkin määrittelee? kaikennäköstä fiksua on tehty ja koulumenestys on hyvää jne. mutta silti tulee ördättyä kännissä jne..
Ei vittuile toisille 20-vuota risat ikäsille joilla ei ole työkokemusta ja väitä olevavansa kaiken kokenut työmies. Myöskään ei vittuile niille jotka ei käy töissä opiskeluaikana ja neuvo et oli varmaan järkevää käydä töissä jos töissä ei tosiaankaan tarvitse käydä. Tällänen on vain elämän kokemuksen puutetta. Kyllä sitä itselläkin vielä kuiteskin käy elämässä huonosti.
Milloin minusta tuli mikä??
http://www.saunalahti.fi/cosmos/dansku03.jpg
:D :D
Katsotaan sitten about kymmenen vuoden kuluttua...
Niin no Mikko. Puhuitkohan äsken totta? Meiän hauskanpitoon kuuluu yleensä henkilökohtasuuksiin menevä vittuilu, väittely ja haukkuminen.
Onkos se niin järkevää?
Sitä paitsi kuka meistä laski viime vuonna pulkalla lumesta sokkona ollen 30 km/h jäälohkareisiin tornimäessä. Itse menin sivuilta hyppien ja pujotellen. Haukuit mut nössöks...Tuun alas ja jässi makaa pää alaspäin jään keskellä. :D
tampio...jätkä ei osaa edes nopeutta mitata. Jos sä olisit menny kovempaa, niin sä et olis nauranut. Kato mikko, tyhmät tekee tyhmiä ja nauraa jos ei satu. Sit ku sattuu, niin vingutaan.
T: ylivarovaisuustimmo :D
Miksi muuten kyseisen mäen omistama yhtiö mainostaa "snowtubing" mäkensä huippunopeutta parhaimmillaan 60km/h?
Timmolle, terveisin Mikko, joka luki 10 kurssia fysiikkaa lukiossa. :p
Miksi muuten kyseisen mäen omistama yhtiö mainostaa "snowtubing" mäkensä huippunopeutta parhaimmillaan 60km/h?
Timmolle, terveisin Mikko, joka luki 10 kurssia fysiikkaa lukiossa. :p
Mikko, ne 60 km/h tulee siitä kun aikuiset ihmiset menee KUMIrenkaalla alas jäistä kourua... ei pulkalla möykkystä lumista rinnettä.
Mikolle, terveisin Timmo, jonka käytännön kokemus ei ole opittu kirjasta. :]
Huomenna väännetään livenä!! mut meen nyt nukkuu...
Sitä paitsi sielt ihan ylhäältä lähtee kaks pitkää mäkeä, joissa se 60km/h nopeus saadaan. Noi puolivälimäet on lapsille...n00b!! :D
Tietää ettei ole viisas jos:
-tuntee kateellisuutta
-tuntee vihaa
-luulee että menestymisellä olisi jotain merkitystä
-elättelee turhia toiveita
-muistelee liikaa menneitä
-luulee että jokin asia on pysyvää
-vituttaa
Viisikin alkaa olla jo liikaa, koska tuolloin alkoholi alkaa nousemaan jo päähän, mikä on mun mielestä aika vittumainen fiilis.
T: Mikko, jonka käytännön kokemus kyseisestä mäestä juontaa juurensa jo yli vuosikymmenen takaa.