Rulla Vai Optinen

46 posts, 3 pages, 6,879 views

#1 • • Edited insertxox Guest
No niin kun on kyselty kaikkia vasemmalla vai oikealla ja niin...

*Rullaa Vai Optista Tai RullaOptinen
*Johdollista Vai Johdotonta

Omani Optinen ja johdoton Näppis/Hiiri
#2 • • Edited zAo Guest
Optinen.
Itselläni Logitechin MouseMan Optical, dual sensor
#3 • • HardS Guest

Omani Optinen ja johdoton Näppis/Hiiri

samoin.

sil "laaseril" on esim kivaa tähtäillä silmään.
#4 • • insertxox Guest
Ai niin VAROITUS
Älkää käyttäkö akku pattereita optisessa hiiressä, käyttöjännite nousee liian korkeaksi ja kuuluu Pam.
Näin kävi mulle :crybaby: Microsoftin hiiressä. No mut varta makso sen huvin.
#5 • • A-E Guest
Johdollinen rullahiiri vuosimallia nakki. Taitaa vissiin olla joku Logitech (kun ei tosta logosta saa enää mitään selvää).
#6 • • Quu Guest
Mitäköhän seuraavaksi?

"post your virtalähde?"
;)

Mulla pamahti just Logitechin langaton ja optinen. Rulla toimii aina. :)
#7 • • plink Guest

Itselläni Logitechin MouseMan Optical, dual sensor

mulla täsmälleen sama. koululla on joissain luokissa rullahiiriä, en enää edes muistanut kuinka perseestä ne ovat. :panic:
#8 • • Timmo Guest
Yleensä tulee rullailtuu ihan manuaalisesti. Jos kuumenee liikaa, niin otan mun johdollisen apurin käyttöön jossa on laaseri päässä. Ensin kiusaan kavereita, ja sitten työnnän sen perseeseeni...se laseri kuumentaa kivasti suolenmutkaa.

"post your spermaiset kalsarit"
#9 • • djsakke Guest
ei rullaa, johdollinen, eika myoskaan optinen. logitechin kolminappaiminen perushiiri, mallia M-S35M. *nix-kayttajan unelma. langaton on huono kun siina loppuu patterit aina vaaralla hetkella ja optinen.. no, ei oo tullu vastaan sopivaa. eika ole tarvetta vaihtaa parempaan kun en kummempia toimintoja hiireltani kaipaa niin olen tyytynyt ed. main. malliin. hintakin on halpa, jotain noin 9 euroa kappale. muissa hiirissa tuntuu olevan nappeja ja hilavitkuttimia jo niin paljon etten tieda mita niilla tekee. saati ehtisin painaa jokaista. tai edes vakisin keksisin jotain kayttoa moisille.

rullaa en tarvi kun skrollaan aina nappiksella, jota muutenkin kaytan enemman, ja hiirta lahinna tonaisen osoittamaan ikkunaan minka haluan aktiiviseksi (X-Window Systemin:n kivoja featureita, Focus-Follows-Mouse), tai jos haluan kayttaa copy-paste -toiminnetta (oikeastaan, ei sitakaan vaa primary selectionia). hiirta tulee aktiivisimmin kaytettya lahinna surffauksessa, jossa tosin sekin on vahentynyt viime aikoina kiitos mozillan ja firebirdin hyvan nappistuen.
#10 • • Leaphion Guest
Mä surffaan mun äidillä. Siin on just hyvä jousto.
#11 • • happosepi Guest
Entäs jos on optinen rullahiiri? :scared: Tarkkuutta vähän näihin topicceihin...

Jooh vois jatkaa kun alkoholi haihtuu päästä :sleepy:
#12 • • insertxox Guest

Mitäköhän seuraavaksi?

"post your virtalähde?"
;)

Ni in, mutta onhan tämä ihan ajankohtainen asia. :happyroll:
YLE
Se monen ensinmäinen
#13 • • sonni Guest
pojilla mennyt pallot ja rullat väärään kurkkuun..
#14 • • JussiS Guest

pojilla mennyt pallot ja rullat väärään kurkkuun..

Jep, samaa ihmettelin kans.

Eli itellä on Logitechin optinen hiiri jossa on rulla. Nykyään ei enää osaa käyttää konetta ilman rullaa, on se sen verran näppärä. Pallolliset hiiret joutais kyl jo romukoppaan, koululla on niitä vielä jonkunverran. No mut niillä saa piirrettyy kivoja kulmia ;)
#15 • • Remotion Guest
Intellimouseopticalusbwiredrollingdevice :roll:
#16 • • drS Guest
jea, optikal with roll-on w/out cord.
#17 • • Encoder Guest
Optinen rullahiiri, hienolla laturitelineellä
ts. "Logitech MX700 Cordless Optical Mouse Logitechin lippulaiva ladattava hiiri 72,95e" Kuten tietokonekauppa Indesolin nettisivuilla lukee :)
#18 • • mark hamilton Guest
Mulla onkin ydinkäyttöinen plasma hiiri.
#19 • • diezel Guest
EI oo paljon pallohiireen paluuta kun on optinen, eli Logitechin MX700 (se Cordless Desktop MX paketti), sais kieltää pallohiiret kokonaan :D
#20 • • cyanid Guest
Logitech Mouseman iFeel-optinen. Ja langallinen. En vaihtaisi enää mistään hinnasta rullaversioon, tota optista ei oo tarttenu kertaakaan putsailla sieltä säteen edestä, se ei vaan kerää pölyä sinne. Siin ois kanssa joku hienon hieno tärinäefekti mut en oo jaksanu käyttää ku tuntuu aika ärsyttävältä kun hiiri saa sätkyn linkkien etc. kohdalla.