Solo - Sunday Chill-Out - DJ ORKIDEA - 11.01.2004

21 posts, 2 pages, 2,370 views

#1 • • kimik Guest
solored.jpg

Sunnuntaina 11.01.2004
Erittäin Spesiaalin 6 tunnin chilli Solo setin tarjoilee:

DJ ORKIDEA

+

Live Visuaaleja skriinille pyörittää VJ Humus

+

tavalliseen tapaan muovailuvahaa, kynttilänvaloa, pelejä, minttushotteja ja lempeetä chillausta....

Solo jatkaa tietenkin tuttuun tapaan muutenkin joka sunnuntai Dj Kimik:in voimin...Joulusunnuntaina 21.12. luvassa myös pientä jouluisaa jouluspesiaalii jouluisalla tarjonnalla.....

Joka sunnuntai klo 19-01 @ Café Europan Attic, Tampere...Tervetuloa!

-
#2 • • Link Guest
\o/
#3 • • UzU Guest
*nam* On tässä jäänytkin jo monta Soloa väliin...ja jää valitettavasti pari seuraavaakin :/
#4 • • drS Guest
jeh, ja nämähän ovat sitten officialit orkidean album release tourin jatkot, kaikki klubilta (melkein suoraan) tänne :)
#5 • • zAo Guest
Oijoi, tämä voisi kyllä olla varteen otettava vaihtoehto :)
Viettäisköhän sitä pitkän viikonlopun Tampereella.
#6 • • Elatek / Lauri E Guest
katos, katos.. Nyt täytyy sit joulun jälkeen pitkästä aikaa yrittää lähtee Soloileen!
#7 • • okiru Guest
Oon tuttuuun tapaan täällä pieksemässä muita skimblessä. Proge- ja breikkijumalat ovat puolellani! Ja vielä miiro + junkkajumalat avuksi niin kaksikko on lyömätön muahahah

Watch out milo ja linksu :angry:
#8 • • Hallaaa Guest
joskus pitää näköjään lähtee chillailee tree:lle :excellent: ku tääält kerta tälläst sunnuntai soundiiki löytyy :roll:
#9 • • Tapsa Guest
Tänne maar !
Niin kuin aina muulloinkin kun mahd.
:hearts:
#10 • • Cafe Europa Guest
:)
#11 • • milo Guest

Oon tuttuuun tapaan täällä pieksemässä muita skimblessä. Proge- ja breikkijumalat ovat puolellani! Ja vielä miiro + junkkajumalat avuksi niin kaksikko on lyömätön muahahah

Mutta Triviaalissa erotellaan jyvät akanoista, miehet pojista ja musiikki musiikista.:D
#12 • • okiru Guest

Mutta Triviaalissa erotellaan jyvät akanoista, miehet pojista ja musiikki musiikista.:D

LoL :DEikös sulta kielletty osallistuminen Triviaaliin (ainakin mun toimisesta, kun oot liian ylivoimainen siinä? ;) )
Sidotaan sut siihen tolppaan jos ei sana mee perille :D
#13 • • drS Guest

LoL :DEikös sulta kielletty osallistuminen Triviaaliin (ainakin mun toimisesta, kun oot liian ylivoimainen siinä? ;) )

musta tuntuu et viime sunnuntain jälkeen ei miloa tartte enää pelätä.
#14 • • meisi Guest

ja sitä ennenkin me tytöt oltiin voittajia! niin että takas kouluun opiskeleen maantieto-trivial-kysymyksiä! :D
#15 • • milo Guest

ja sitä ennenkin me tytöt oltiin voittajia! niin että takas kouluun opiskeleen maantieto-trivial-kysymyksiä! :D

Kisakuntoni on ollut viime viikkoina hieman laskusuhdanteessa. Tytöt tosin ovat matkustelleet enemmän.:hah:

LoL :D Eikös sulta kielletty osallistuminen Triviaaliin (ainakin mun toimisesta, kun oot liian ylivoimainen siinä? ;) )

En kai nyt niin ylivoimainen, että tarvisi tolppaan sitoa. Tosin sieltäkin voi huudella vastauksia, täytyy vain olla joku joka liikuttaa pelinappulaa.:D

"Panostettuni", vai?:king:
#16 • • Protesti Guest
tanne jetlagia parantelemaan :happyroll: Ellen ole paluumatkan aikana juonut jo muutmaa suurta lentoyhtiota konkurssiin :hah:

Tampere :heart:

tarviikohan siella pitkiakalsareita? :excellent:
#17 • • okiru Guest

tarviikohan siella pitkiakalsareita? :excellent:

Kyllä tarvii :crybaby:
#18 • • meisi Guest
tervetuloa antti takaisin! :heart:
ja pistä villahousut tai kärsi!
#19 • • UzU Guest
ja muista että tosimies [tm] kärsii.
#20 • • Protesti Guest

tervetuloa antti takaisin! :heart:
ja pistä villahousut tai kärsi!

Voisitko kutoa mulle? Mielellaan jotain neon uv lankoja, etta on sitten magee bilettaa niilla joka mestassa :D