mitä muita forumeita

62 posts, 4 pages, 7,176 views

#1 • • Edited genki Guest
kulutatte ko tätä plattaria? ite oon huomannu et ihmisen elämään ei kyl mahu ku pari foorumia kerrallaan, ja oon pitkällisten seikkailujen jälkeen päätyny lopuks pääasiassa kahteen mestaan (kummassakin modina itse asiassa)

www.stealthunit.net (ai älä)

www.dogsonacid.com

ja sit joskus

subvert central

ois kiva zekkaa jotain muitakin hyviä ku emmie tuol irkis oikeen viihdy.. ni laittakaa linkkejä jos on jotain hyviä. kts.
#2 • • okiru Guest
Pari sanaa: GU Board

Tule kitumaan progehullujen ihanaan maailmaan!

PS. Luettavaa riittää ja kun pari tuhatta postausta ylittää niin tiedämme, ettei sinulla ole elämää :D
#4 • • Ana-- Guest
- Platinum
- silentpcreview forums :) Kiusasin jenkkejä eurooppalaisilla näkemyksillä
aserajoituksista :D
#5 • • Edited ville Guest
-Cubefin - gamecube aiheinen suomalainen forum. Jutun taso on paikoitellen uskomattoman surkeaa. Toisaalta tätä lukemalla pysyy helposti tilanteessa mukana. Luen ehkä kerran viikossa tai harvemmin.

-Klubitus - Pitää pysyä mukana mitä teinit puuhaa ;). Päivittäin.

-DVD-plaza - lähinnä osiot myydään, videotykki ja htpc. Täällä (kuten monessa muussa paikassa) on liikaa teinejä. Pari kertaa viikossa.

-Digikamera.net - järkkäriosio ja 300D lähinnä. Muuten aika tuubaa. Päivittäin.

-Valokuva.net - ihan asiallista tekstiä ja keskimääräistä vanhempaa porukkaa. Kerran viikossa.

-Fillari-lehti - Nyt kun kevät kohta tulee, niin varmaan viikottain.

-Free-ride - Fillarista voi uusia aina osia ... välillä päivittäin, välillä menee kuukausi että ei katso

-Hamppu.net - Ilo seurata kun isot miehet harrastaa viljelystä. Kerran viikossa tai harvemmin.

Käytönnössä tulee kirjoiteltua vaan tänne, klubitukseen ja digikamera.nettiin. Muita ei tule kuin lähinnä seurattua.
#6 • • ville Guest
nipotus:

topicin voisi muuttaa: "mitä muita forumeita" niin olisi selvempi
#7 • • akir0 Guest
Ihmettelen, ettei kukaan maininnut Newssejä tässä, itellä menee ainakin niitä lueskellessa enemmän aikaa kuin foorumeilla.

Klubitus.org, Muropaketti.com, Djbaty.com, Mr-Dj.org, Matkapuhelininfo.com.

Siinä tais ne suurimmat ollakki, sit satunnaisesti muutamaa muuta tulee lueskeltua.

Ulkomaisia foorumeita en juurikaan lue, lähinnä sen takia, että niissä tuntuu off-topicin+hymiöpostausten+yli-isojen vilkkuvien sigujen määrä lähes kaikille olla allekirjoittaneelle sietämätön.

p.s. mun on edelleen vaikea uskoa, miten GU-board voi olla noin suosittu kun sen käyttöliittymä on jostain saatanasta :)
#8 • • Homegrove Guest
Pyhä kolminaisuus mulle päivittäin:
Platinum
GU
Further

Sitten on joitakin joita luen vaan silloin tällöin kuten Klubitus, Border Community ja Bedrock (tämä ihan vaan huvittavan Lontoo-elitismin takia ja siksi että täällä on maailman äijin äijä, Terence Thackers (vasemmalla) :D )
#9 • • olliS Guest

p.s. mun on edelleen vaikea uskoa, miten GU-board voi olla noin suosittu kun sen käyttöliittymä on jostain saatanasta :)

Se on todellakin saatanasta, pistää ihan vihaksi välillä sen kömpelyys.. :mad:
#10 • • Homegrove Guest
Saisinko listan ezboardin puutteista kun minulla ei ole koskaan ollut mitään ongelmia sen kanssa. :scared:
#12 • • zAo Guest

Saisinko listan ezboardin puutteista kun minulla ei ole koskaan ollut mitään ongelmia sen kanssa. :scared:

No käytettävyydeltään GU:n boardi on kyllä jostain ja syvältä.
Itsellä on toisinaan suuria vaikeuksia erottaa eri henkilöiden
postaukset. Sekä selatessa sivua, on hankala paikallistaa
missä itse "sijaitsee" sillä hetkellä boardilla.
Yksinkertaisuus on valttia, mutta tuon boardin kohdalla
se ei kyllä toimi. Varsinkin kun leiska on tuollainen "karu".
#13 • • Homegrove Guest

Itsellä on toisinaan suuria vaikeuksia erottaa eri henkilöiden
postaukset.

Eh what? Onko mulla näytön asetukset jotenkin eri tavalla kuin teillä?
#15 • • olliS Guest

Visuaalisuuden lisäksi esim. quottaus ja editointi (jota ei esim. GU:lla ole) ovat syvältä!
#19 • • tumpsi Guest
Enimmäkseen kotoinen platinum,
n. kerran viikossa klubitus.org.
Klubitukseen oon postannu muistaakseni 6 kertaa muutaman vuoden aikana. Tänne vähän enemmän.
#20 • • Ezzy Guest
platinum.ac (osto/myynti-ilmoja)
muropaketti.com (osto/myynti-ilmoja/paskanjauhantaa)
klubit.us (selailua)
bmwtuningclub.net (BMW-tuuninkia ja paskanjauhantaa)

Noihin menee jo ihan tarpeeksi työaikaa. Vapaa-ajalla ei oikeen enää tule nettiä selattua.