Telefunker

27 posts, 2 pages, 3,590 views

Avatar
#21 • • _U Guest

*itun siistii breikbiittii inverted dreamissa aika ajoin. muutenkin meitsi diggaa ihan kybällä. alkaa tos kolmen minuutin jälkeen ehkä vähän toistaa itseään, mutta väliäkös sillä.

oih. kyl tää rokkaa. piru.



kiitti palautteesta :excellent:
Avatar
#22 • • Radi Guest

inverted dreamin alku(intro) oli makee ja hyvä; kuin jostain elokuvasta -ja elokuvafiilikset siitä ihan tulikin.

Odotin että tulee rajua mäiskettä ja mättöä, mutta fiilis lopahtikin intron jälkeen...eli mä olisin ainakin kaivannut intron perusteella kovaa menoa kuin jostain action leffasta.

ei kannata pidätellä itseään, kun alku on noin tehokas ja toimiva.



toi oli kiva toi leffakommentti ja muutkin! :) et oo tainnut kuunnella muita biisejä? tarkoitus ei ollut pidätellä, muut biisit ovat irrotteluja varten. invertedissä oli ihan tarkoituskin et leijutaan, jäädään siihen maailmaan. ja onhan jengi tuntunut siitä diggaavan ;)

mut kiitos ku kommentoit ja kuuntelit :)



en ole tosiaan kuunnellut muita biisejä -pistetään kuunteluun!
varmasti jengi diggaakin, hyvä biisihän se on, kerroin vain omia tuntemuksia! :happyroll:

eli intro oli tehokkaasti tunnelmaa nostattava ja odotin sen perusteella toisenlaista jatkoa biisille :excellent:

näin minä siis sen koin -ei ole koskaan mun "arvosteluissa" kysymys mistään enemmästä eikä vähemmästä! :cool:
Avatar
#23 • • _U Guest
kiitti kommenteista, arvostamme rakentavaa palautetta jotta voisi ottaa opikseen ja kuulisi miten musa kolahtaa erilaisiin ihmisiin! :)
Avatar
#24 • • _U Guest
olis uutta matskuu kuultavana, vocoder/analog-fiilistelyä :)
Avatar
#25 • • bulk Guest

olis uutta matskuu kuultavana, vocoder/analog-fiilistelyä :)



U004:

Alku on mukavaa leijailua ideoiden puolesta, mutta saundi on vähän kapeaa. Tosin meininki luo kyllä aika hyvää bladerunner-illuusiota koko ajan. Glitch/IDM/whateever-breiksit toimii kyllä ihan kybällä ja tuntuu älykkäiltä.

Vocodereista ei ole juurikaan sanottavaa, aika peruskauraa, joskaan eivät häiritsekään.

Biisi oli vähän jotenkin jo ohitse kun vielä odotteli jotain sopivaa nousua tapahtumiin, mutta aika atmosfäärinen näinkin, lyhyt vain.

:)
Avatar
#26 • • borg nagar Guest
Ihan vitun hyvä
Avatar
#27 • • _U Guest
kiitoksia taas kommenteista! kiitämme ja kumarramme! :)

pian, ens viikon aikana on tulossa jotain aivan uutta, uudenlaista... ;)