27 posts, 2 pages, 3,876 views
aika kivat soundit, mitäs softaa käytät ?
hmmm.. tosiaankin. vain yhtäkö softaa? eikö saa enempää käyttää? ja koneitako ei saa ottaa ollenkaan käyttöön? :)
mut oikeesti toi eJay-homma oli vain läppää, toivottavasti kukaan ei ottanut tosissaan. meil on käytössä paljon softaa ja koneita, joilla väsäillään :)
hmmm.. tosiaankin. vain yhtäkö softaa? eikö saa enempää käyttää? ja koneitako ei saa ottaa ollenkaan käyttöön? :)
mut oikeesti toi eJay-homma oli vain läppää, toivottavasti kukaan ei ottanut tosissaan. meil on käytössä paljon softaa ja koneita, joilla väsäillään :)
ahaa, kuulostaa ihan pro meiningiltä ;)
jep, me ollaan todellakin aivan v*tun tosissaan :)
jep, me ollaan todellakin aivan v*tun tosissaan :)
elä perkele :) :eek:
Vähän eriskummallista tavaraahan tää on. Kivoja ideoita ja kovin erilaista saundia kaikissa mutta semmonen lopullinen iskevä juttu jää uupumaan. Varmaan tarkoituksellista kun ei tämä mitään tanssilattiatavara yritäkään olla..
Pas-2 :confused:
Jätkät on niin tosissaan että susu rupes itkemään... Kiitos!
Imutin biisejä kuuntelen huolella ja kerron mitä mieltä niistä olen.
Hyvää matskua pojilta tullu aiemminkin.. Hmm missäköhän on mun Invasion of the sick mono bastards... Ja ne kannet <3<3<3
inverted dreamin alku(intro) oli makee ja hyvä; kuin jostain elokuvasta -ja elokuvafiilikset siitä ihan tulikin.
Odotin että tulee rajua mäiskettä ja mättöä, mutta fiilis lopahtikin intron jälkeen...eli mä olisin ainakin kaivannut intron perusteella kovaa menoa kuin jostain action leffasta.
ei kannata pidätellä itseään, kun alku on noin tehokas ja toimiva.