Zara- From dusk till dawn (d&b)

23 posts, 2 pages, 3,579 views

Avatar
#1 • • -z Guest
Eli kyseessä kunnon vääntöä ja kädet ilmaan kiksujunkkaa, mitä tuo nyt ikinä tarkoittaakaan...kuunnelkaa niin tiedätte! :roll:

From dusk till dawn

www.2xf.org/media/mixes/Zara-From.dusk.till.dawn.mp3

1.Teebee- Evil ways
2.Teebee- Warfare
3.Motion- Remedy
4.Matrix vs Goldtrix- It's love
5.Dkay & Epsilon- Platinum
6.Dkay & Rawful- Shadow play
7.Bulletproof & Concord Dawn- 12 guage
8.Raiden- Fallin
9. ?
10.John B- Up all night
11.Hive- Neo
12.Adam F & J Majik- Metrosound
13.Dynamite MC & Origin Unknown- Hotness
14.Total Sience- Squash (Fresh rmx)
15.Hive & Keaton- Resolution
16.Joe Payne- Watch your back (Keaton d&b rmx)
17.Dom vs Calyx- Pneumatix (sledge hammer)
19.Panacea- Power of darkness
20.Panacea- State of exstacy

^1hour 3min^

Enjoy!

Huom! Biisin no. 8 toisessa breakdownissa mikserini kenkkuili ja vuoti toisen kanavan, eli taustalta kuuluu jo seuraavaa biisiä (shadow play) vaikka näin ei todellakaan ollut tarkoitus! Toivottavasti miksauksesta pystyy silti nauttimaan :)
Avatar
#2 • • k1mm0 Guest
sellaisenaan mulle ei kyllä kiksu (eikä junkka) uppoa,
mutta tällaisena combona sitäkin paremmin!! :excellent:
Avatar
#3 • • Timmo Guest
joo. hyvää settii... :)
Avatar
#4 • • Uinajainen Guest
Tiukkaa settiä! God Damn lady, tää setti pitäis mut kyllä tanssilattialla ool thö taim.

6 peukkua!
Avatar
#5 • • r.pete Guest
Loistavia raitoja valittu. Tunnelma säilyy koko miksauksen ajan ja elää mukavasti. Viisi zorron merkkiä arvosanaksi.
Avatar
#6 • • -z Guest
Jes, ihanaa että setistä on tykätty! Ja varsinkin jos joku sanoo ettei pidä yleisesti junkasta mutta tää maistu niin :heart: :heart:
kannattaa kuitenkin tulla muutamiin junkkabileisiin kattomaan meininkia ;)

Tää setti on varmasti sellanen joka jakaa ihmiset aika tasan, joko pitää tai ei mutta myös negatiivista palautetta kannattaa antaa, ehkä voin sitten suositella joidenkin muiden d&b dj:n settejä, jos ne vaikka maistuis paremmin :)

kannattaa kuitenkin kuunnella, varsinkin jos ei yleisesti ole d&b ystävä...saattaa maistua :)
Avatar
#7 • • mko Guest
HYVYYTTÄ!!!!! :heart: :heart:

oon kuunnellu monta tuntia putkeen enkä vieläkää kyllästyny.. ei pystyny nukkuu eilen ku halusin vaan kuunnella tätä :hearts:

eli TYKKKKKKKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENNNNN :)
Ante

Posts: 16

#8 • • Ante
Jeps, kiitos, ladattu ja kuunneltu on. Aika hilpeetä ja muutenkin kivaa settiä. Mun ei hirveesti tule junkkaa kuunneltua, mutta ihan kivaa vaihtelua tämä on siihen ainaiseen darkstep ja ruffneck -meininkiin. Välissä sais kyl jolla jotain chillimpääkin otetta, kun alkoi toi paahataminen puuduttamaan. Hyvin miksattu.
Avatar
#9 • • r.pete Guest
Pakko kehua vielä lisää. Olen kuunnellut tätä nyt varmaan 6-8 kertaa läpi ja liukuu eteenpäin kuin juna. Varsinkin John B - Up all night on aivan loistava ja saa mielen herkäksi. Aivan loistava on myös Dynamite MC & Origin Unknown- Hotness, jota olen joskus ihastellut Andy Cn miksauksessa, mutta en tiennyt mikä raita on kyseessä.
Avatar
#10 • • vain Guest
Hyvää rumpubassoa, tämmöstä lisää. Jotenkin kummassa tuli 25 minutin versio, mutta kyllä laittaa jalan vipattaan.
:excellent:
Avatar
#11 • • node Guest
Ihan loistosettii. Lämmittää sydäntä kuunnella tällasta soundii, ite tuli soiteltua tuossa ysikytluvun lopulla paljon samanlaista, joskaan ei näin hyvin. Harvemmin d'n'b uppoo enää, ellei oo jotain oldies but goldies matskuu mut tää sai kyllä pepun heilumaan eikä teknisesti löydy moitteen sijaa. ;)
<3 00:13:25 -> <3 (!!)
Avatar
#12 • • trusti Guest
varsin mallikkaita junkkaraitoja.. tykkään

jatka samaan malliin ;)
Avatar
#13 • • crash Guest
Noi Panaceat loppuun on kyllä todellisia rähinäraitoja.
Avatar
#14 • • tumpsi Guest
Onpa kyllä hyvä.
Vaikka en yleensä runpupassosta kauheemmin piittaa.
roK.
Avatar
#15 • • r.pete Guest

Noi Panaceat loppuun on kyllä todellisia rähinäraitoja.



Oli aika rankkaa kyllä. Mielestäni, ehkä jopa liian tiukkaa. Cyba Spacen What Way to Turn (D&R remix) olisi voinut sopia muuhun miksaukseen paremmin ollen kumminkin rankkaa tavaraa.
Avatar
#16 • • mqc Guest
Oikein maistuvaa tavaraa! Mitään syväluotauskuuntelua en ole suorittanut, mutta päällepäin vaikutti oikein hyvältä setiltä. :excellent:
Avatar
#17 • • Jukka I Guest
Erittäin asiallista mäiskettä ja tekninen toteutus täydellisyyttä hipovaa. Useassa kohdassa vaihdot menee niin sulavasti ettei biisin vaihtumista edes huomaa, esim. eka vaihto (Teebeen Evil Waysia olisi tosin mielellään kuunnellut hieman pidempäänkin). Erityisesti jäi mieleen yksi todella pitkä vaihto, jossa edellisen biisin bassojytinöitä käytettiin todella onnistuneesti yhdessä seuraavan biisin pianopimputusten kanssa.

Mieletön draivi säilyy alusta loppuun ja ainakaan minä en kaivannut tähän mitään chillimpiä osioita meininkiä latistamaan. Lopetusbiisejäkään ei olisi voinut paremmin valita, Panacean rymistelyistä löytyy vielä se viimeinen vaihde tähän muutenkin tiukkaan pakettiin.

Tätä lisää ja mieluiten livenä. :mad:
Avatar
#18 • • Oath Guest
Täytyy yhtyä edelliseen, livenä livenä! Mutta joo, täytyy sanoa itsekin että todella todella tooodella maistuvaa settiä, kyllä mieli lepää (kroppa ei kun sätkyttelee joka suuntaan :) ) tätä kuunnellessa. Lissöö kiitos :)
Avatar
#19 • • HGE Guest
Huh! Nyt oon pariin otteeseen ehtinyt kuuntelemaan tämän läpi, ja ei voi kyllä muuta sanoa kuin ROK!! Hyvii raitoja ja hyvää miksausta. Thumbs up! :excellent:
Avatar
#20 • • Aven Guest
On kyllä ihan mielettömän hyvä! Ei mitään valittamista.

D Kay&Epsilon - Platinum <3<3
Mahtava ralli!