Mitäs nyt on mennyt minulta ohi?
217 posts, 11 pages, 24,025 views
Mitä missä milloin häh? :confused:
Minkä suhteen?
Minkä suhteen?
Siis toi Taediumin onnittelu...
No on se yli vartin; Andyn teorian ohitat!Voi kiits kultaseni! Musta tulee stara ja miljonääri tuota pikaa. Not. No ainakin vähän stara...
Tämän päivän mukava asia: ajokatos meni ihan heittämällä katsastuksesta läpi. Eikä ollu edes minihametta päällä.
Tämän päivän mukava asia: ajokatos meni ihan heittämällä katsastuksesta läpi. Eikä ollu edes minihametta päällä.
Haluuks katsastaa mun kuplan? Siihen voi kyl tarvita minihameenkin :D
-runkkaaminen, seksi ja siitä puhuminen
-koirat, oravat, jänikset ja muut eläimet toimii aina
:scared:
Kaanteishuumori on pop!
Olin tupakilla partsilla ja tuli tunne, etta mua tuijotetaan. Katselin, niin huomasin, etta seuraavassa talossa kaksi tyomiesta oli lopettanut seinan hiomisen ja tuijotti minun tupakointiani.
Eiks yleensa partsille rookille meneva tuijota niita tyomiehia jotka koittaa tehda duunia ja tyomiehet hermostuu siita tuijottelusta?
Ne oli saletti kyllastyny muiden tuijotteluun tms, ja kostoksi paattaneet, etta seuraava tupakalle tulija saa tuta tyomiesten tuijotuksen.
Oli outoa, mutta sit ku menin sisaan tupakilta, rupes naurattaa ku ajattelin asian just nain ku ma tassa selitin.
Oli mul Tom&Jerry boxerit.tai sit unohit taas laittaa housut jalkaan :I
Ha!
Halus lasin vetta ja sokeria. Kertoi etta olivat tulleet muutama tunti sitten maahan ja menneet sen kaverinsa kanssa syomaan sienia. Sanoi, etta hieman ahistaa ja siks tartti lampun viereen ja olis jano ja tekis mieli makeeta... Sanoi, etta oli nyt kokeillut...
...ekaa kertaa.
Laitoin siis stereoista Infected Mushroomin Draculan soimaan. :D