Kivat asiat

217 posts, 11 pages, 21,777 views

Avatar
#81 • • Daniel Braun Guest
Mitä missä milloin häh? :confused:
Mitäs nyt on mennyt minulta ohi?
Avatar
#82 • • LindaGP Guest

Mitä missä milloin häh? :confused:
Mitäs nyt on mennyt minulta ohi?



Minkä suhteen?
Avatar
#83 • • Daniel Braun Guest

Mitä missä milloin häh? :confused:
Mitäs nyt on mennyt minulta ohi?



Minkä suhteen?


Siis toi Taediumin onnittelu...
Avatar
#84 • • LindaGP Guest

Mitä missä milloin häh? :confused:
Mitäs nyt on mennyt minulta ohi?



Minkä suhteen?


Siis toi Taediumin onnittelu...



Jaa, juu. Siis siitä mun uudesta työpaikasta. Pääsen spiikkaamaan ne 3 ohjelmaa joista tehdään ruotsinkieliset versiot. Minä teen myös käännöstyön.
Avatar
#85 • • vaavu Guest
Se, kun ottaa kunnon yskänlääkettä(*) ja saa neljän valvotun yön, yskimisen ja sohvalla vääntyilemisen jälkeen vihdoinkin nukuttua. Uni on ihanaa. Sitä ei tajuakaan kuinka ihanaa nukkuminen on, ennen kuin ei enää pysty nukkumaan kunnolla.


(*) Sir Ephedrin, vaikuttavina ainesosina efedriini ja DXM :rolleyes:
Avatar
#86 • • Taedium Guest
Eilen illalla ja tänä aamuna tyhjää moottoritietä yksin BPM Energy -juoma toisessa kädessä, tupakka toisessa, ja stereoissa Hiski & Pinnien Live@Screen miksaus. Se on kivaa.

(Siis no ei tietty juoma ja tupakka samaan aikaan - täytyy sitä ajaakkin - mut kumminkin...)

Voi kiits kultaseni! Musta tulee stara ja miljonääri tuota pikaa. Not. No ainakin vähän stara...

No on se yli vartin; Andyn teorian ohitat!
Avatar
#87 • • LindaGP Guest
Tämän päivän mukava asia: ajokatos meni ihan heittämällä katsastuksesta läpi. Eikä ollu edes minihametta päällä.
Avatar
#88 • • JussiS Guest

Tämän päivän mukava asia: ajokatos meni ihan heittämällä katsastuksesta läpi. Eikä ollu edes minihametta päällä.


Haluuks katsastaa mun kuplan? Siihen voi kyl tarvita minihameenkin :D
Avatar
#89 • • bulk Guest

Tämän päivän mukava asia: ajokatos meni ihan heittämällä katsastuksesta läpi. Eikä ollu edes minihametta päällä.


Haluuks katsastaa mun kuplan? Siihen voi kyl tarvita minihameenkin :D



Ja samaa vauhtia mun projektigolfin. Tosin sen läpimenemiseen voi joutua ottamaan sen minihameen taas pois. ;)
Avatar
#90 • • climate Guest

-runkkaaminen, seksi ja siitä puhuminen
-koirat, oravat, jänikset ja muut eläimet toimii aina



:scared:



*LOL* *LOL* *LOL*
Avatar
#91 • • valo Guest
Kun tulee koulusta tai jostain himaan kuuden seitsemän aikaan (illalla) ja heittäytyy sängylle ja on lukevinaan tenttiin ja aurinko paistaa vielä ihan täböllä suoraan siihen sängylle ja sit voi vain hymyssä suin nukahtaa siihen autuuteen...
:hearts:
Avatar
#92 • • Edited Hexe Guest
Auringon lasku & nousu
Valo
Revontulet
Nousut
Migreenikrapulan jälkeinen nälkätila
Kesä
Ranta
Väsymys illalla
Viikonloppu
Lomat
Raha
Uusien ostamiensa levyjen kuuntelu 1.kertaa
Yksin kotona olo=Rauha
Matka jonnekin
Avatar
#93 • • Taedium Guest
Kaanteishuumori on pop!

Olin tupakilla partsilla ja tuli tunne, etta mua tuijotetaan. Katselin, niin huomasin, etta seuraavassa talossa kaksi tyomiesta oli lopettanut seinan hiomisen ja tuijotti minun tupakointiani.

Eiks yleensa partsille rookille meneva tuijota niita tyomiehia jotka koittaa tehda duunia ja tyomiehet hermostuu siita tuijottelusta?

Ne oli saletti kyllastyny muiden tuijotteluun tms, ja kostoksi paattaneet, etta seuraava tupakalle tulija saa tuta tyomiesten tuijotuksen.

Oli outoa, mutta sit ku menin sisaan tupakilta, rupes naurattaa ku ajattelin asian just nain ku ma tassa selitin.
Avatar
#94 • • timppa^ Guest
ei tuu vieläkään mitään mieleen.
Avatar
#95 • • Taedium Guest
*bump*

Ei vaineskaan...

Oli eka duunipaiva! Aurinko paistaa!

- Kahvilan kassalla duuni
+ Tuli tippia
- Paivan paatteeksi kassa ei tasmannyt
+ Kassassa oli liikaa rahaa
- Asiakkaat unohteli arvokkaitakin kulutustarvikkeita poytiin
+ Kukaan ei tullut hakemaan
- Joku unohti takin
+ Se tuli hakee sen pois kuleksimasta
Avatar
#96 • • Yallu Guest
Moottoripyörä
Musiikki
Vaimo
Kaverit
Avatar
#97 • • Ana-- Guest

Kaanteishuumori on pop!

Olin tupakilla partsilla ja tuli tunne, etta mua tuijotetaan. Katselin, niin huomasin, etta seuraavassa talossa kaksi tyomiesta oli lopettanut seinan hiomisen ja tuijotti minun tupakointiani.

Eiks yleensa partsille rookille meneva tuijota niita tyomiehia jotka koittaa tehda duunia ja tyomiehet hermostuu siita tuijottelusta?

Ne oli saletti kyllastyny muiden tuijotteluun tms, ja kostoksi paattaneet, etta seuraava tupakalle tulija saa tuta tyomiesten tuijotuksen.

Oli outoa, mutta sit ku menin sisaan tupakilta, rupes naurattaa ku ajattelin asian just nain ku ma tassa selitin.



tai sit unohit taas laittaa housut jalkaan :I
Avatar
#98 • • mosaik Guest
auringon nousu
auringon lasku
revon tulet
viikon loppu
yhteyden otot
kulutus tarvikkeet
käänteis huumori
eris sanat

:D
Avatar
#99 • • Taedium Guest
Ha!

Yllattaen jos on Amsterdamissa, niin siella saattaa nakya turisteja tuhannen sekasin. Ei tarvi tulla multa tilailee.

No sinne kahvilaan tuli tanaan italialainen rokkitukka parivaljakko. Aika hiljainen paiva oli muuten. No ne tilas appelsiinimehua ja meni lampun alle poytaan istumaan. Toinen meni vessaan ku olivat juoneet mehunsa ja mina olin just kavelemassa siina bilispoydan vierella. Taa poytaan jaany huikkas mut sinne. Vaikken muuten mene poytiin, vaan tiskilta hakevat, niin menin, kun naytti sen kaverin liikkeet sen verran hitailta, etten jaksanu odotella, etta se kopottelee mun perassa tiskille.

Halus lasin vetta ja sokeria. Kertoi etta olivat tulleet muutama tunti sitten maahan ja menneet sen kaverinsa kanssa syomaan sienia. Sanoi, etta hieman ahistaa ja siks tartti lampun viereen ja olis jano ja tekis mieli makeeta... Sanoi, etta oli nyt kokeillut...

...ekaa kertaa.

Laitoin siis stereoista Infected Mushroomin Draculan soimaan. :D

tai sit unohit taas laittaa housut jalkaan :I

Oli mul Tom&Jerry boxerit.
Avatar
#100 • • serotonot Guest

Ha!



Halus lasin vetta ja sokeria. Kertoi etta olivat tulleet muutama tunti sitten maahan ja menneet sen kaverinsa kanssa syomaan sienia. Sanoi, etta hieman ahistaa ja siks tartti lampun viereen ja olis jano ja tekis mieli makeeta... Sanoi, etta oli nyt kokeillut...

...ekaa kertaa.

Laitoin siis stereoista Infected Mushroomin Draculan soimaan. :D



You evil you :D