Sam - Quirky Tool

16 posts, 1 page, 2,133 views

#2 • • djsakke Guest
mukavan leppoista daniel bell -henkista saundia. melodia on just mainio ja bassline sopivan groovy, ja basarikin potkii tyyliin sopivasti; paha tasta mitaan on enempaa lahtee sanoon, kun kaikki on kohdallaan ja meitsi diggailee tasta, eikoha se riita :)
#3 • • Juho Kahilainen Guest
Sam the man pisti nyt kyllä hyvän rallin. Vahvasti tulee mieleen toi Brett Johnson/Bionic Bump Band/Guided Methods/Funky Transport -osasto, joka putoaa tällä hetkellä meikäläiselle. Pistää niskan nykimään.
#4 • • Vieras Guest
Toimii!

-Aluksi simppeli melodia onnistui jotenkin ärsyttämään, mutta parin kuuntelun jälkeen alkoi kuulostaa huomattavasti paremmalta.
-Ehkä bassline voisi olla vielä rouheampi ja analogisemman kuuloinen.
-Soundi ja miksaus on erittäin skarppi ja potkiva.
#5 • • Lauri Leino Guest
hyvä ralli.
irtonainen, rento ja groovaava.
raitoja jotka pitää kuunnella kovalla ;)
#6 • • Samuli Guest
kiitoksia mukavista ja ylistävistä kommenteista! miksaus on tehty himassa senheiserin luureilla melkoisen nopeasti. basso voisi olla analogisemman kuuloinen, tosin mun pitäis kasata analogiaa jokunen kilo studiolle ennen sitä; kaikki on tehty softalla tässä pläjäytyksessa.
biisi syntyi jälkivitutuksissa katsottuani jonkun paskan agenttileffan ilman kroovea. yritin saada mukaan letkeyttä ja kroovea minimalistisuudesta tinkimättä.
teen tälle pari kaveria ja laitan kuulolle asapisti..

viime yönä näin painajaista, jossa kaadoin korin kaljaa (täysin vahingossa) yhdestä tuopista käsin koneisto 2006:n psyke-areenan pää-päsmäreiden varalevareille. saatana että meni aikaa putsatessa... en tiedä oliko koneiston sijainti ahvenanmaalla pahempi asia vai se samperin imuliinan käyttö.

sori humalainen sopertaminen, kolkyt tuli taas tänään numeron lähemmäksi. toivottavasti saan/saamme taas huomenna tehtyä mukavia ralleja ihmisten nautittavaksi. pitäkää lippu maan alapuolella!
#7 • • Faini Guest
Tosi hämyä :) tykkäsin
#8 • • spw Guest
Some of the percussion parts of the
swing rhythm pattern are too repetitious throughout the track like the hand
clap on 16 on a 1-16 4/4 step pattern.
production sounds good although sounds and percusssion are a little chunky in the mix.
The quirky feel is nicely achieved with this track.

It reminds me of early Todd Sines and Farben's first record on Profan.
#9 • • Shuffle Guest
tää on kyllä kova. meitsin ihan favourite-raitoja mitä oon kuullu pitkään aikaan. ei mitään ylimääräistä, just how i like it. groovea on viiden kolmijalkasen hirvi-sika - yhdistelmän edestä.
roxxxxx.
j
#10 • • Daniel Braun Guest
:hearts: :hearts: Toimii ja groovaa mulle kyllä paremmin kuin hyvin!
:hearts:
Loistava kipale.

Erityisesti pidin tosta kaikkien soundien sopimisesta toistensa kanssa yhteen ja melodian minimalistisuudesta.

Täys kymppi kouluasteikolla!
#11 • • moralisti Guest
heheh.. kunnon opetusteknoa eli hitaasti esitellään elementti kerrallaan. Täst tulee vähän mieleen noi vanhat modit ural13, virta ja vastaavat. Hyvää asennetta ja rohkeita sekä melko omaperäsiä steitmenttejä. Miksaus on suht kohallaan. Neljän minuutin jälkeen on ideat näemmä loppunu. Ihan ok.
#12 • • RandomPLAY Guest

Miksaus on suht kohallaan. Neljän minuutin jälkeen on ideat näemmä loppunu. Ihan ok.

Kuunnellut nyt joitakin kertoja... ekalla kerralla heti tuli mieleen, että Samuli on "hypänny" ajassa taaksepäin tuonne 90-luvun alulle. ;)

Noh hyvää soundii, mut kylläkin samaa mieltä, että ideat tais loppua tuossa neljän minuutin jälkeen (ekalla kuuntelu kerralla oikein katoin ajan, et kuinkas paljon vielä on jälellä ja missä kohtaan piisiä mennään).

Täytyy sanoa, että ei suoranaisesti mun soundia... mutta hyvän kuuloista muuten. Parissa kohtaan mun korvalle kuulosti jotenkin häiritsevästi (heti alussa... ja jossain lopussa).

Jatka samaa tuotantoa... :)
#13 • • RandomPLAY Guest

Miksaus on suht kohallaan. Neljän minuutin jälkeen on ideat näemmä loppunu. Ihan ok.

Kuunnellut nyt joitakin kertoja... ekalla kerralla heti tuli mieleen, että Samuli on "hypänny" ajassa taaksepäin tuonne 90-luvun alulle. ;)

Noh hyvää soundii, mut kylläkin samaa mieltä, että ideat tais loppua tuossa neljän minuutin jälkeen (ekalla kuuntelu kerralla oikein katoin ajan, et kuinkas paljon vielä on jälellä ja missä kohtaan piisiä mennään).

Täytyy sanoa, että ei suoranaisesti mun soundia... mutta hyvän kuuloista muuten. Parissa kohtaan mun korvalle kuulosti jotenkin häiritsevästi (heti alussa... ja jossain lopussa).

Jatka samaa tuotantoa... :)
#14 • • Samuel Guest
varsin mainio veisu!
:happyroll:
#15 • • sonni Guest
mukava ja svengaava+etenevä pamaus.
mitään ylimääräistä ei pahemmin vastaan
tullut.

u13-viittaus oli jokseenkin hämärä väite :P
#16 • • jouni a Guest

viime yönä näin painajaista, jossa kaadoin korin kaljaa (täysin vahingossa) yhdestä tuopista käsin koneisto 2006:n psyke-areenan pää-päsmäreiden varalevareille. saatana että meni aikaa putsatessa... en tiedä oliko koneiston sijainti ahvenanmaalla pahempi asia vai se samperin imuliinan käyttö.

Vähän yhtä hämärä biisi, kuin tän kommentin liittyminen tähän topicciin :roll:

Ei oo normaalisti mun kamaa,mutta tää putos ihan ok:sti.

Hauskoja taukoja 2:30 - 3:00

...duunaa seuraava biisi tosta painajaisesta :)