Armeija

141 posts, 8 pages, 30,193 views

Android

#121 • • Android
Itse pääsin viime perjantaina himaan kertausharjoituksista. Elämäni ensimmäiset ja taatusti viimeiset kertaukset. Seuraavan kerran haen lykkäystä...Meno oli lapsellisempaa kuin varusmiesaikana. Ei voi käsittää*eiei*. No sainpahan ainakin 300 euroa siitä viikosta...
misjah

#122 • • misjah Team Sika

Android:
No sainpahan ainakin 300 euroa siitä viikosta...

kuinka nopeesti ne rahat muuten tulee sieltä tilille?

--
www.team*possu*.tk

Android

#124 • • Android

misjah:
---
Android:
No sainpahan ainakin 300 euroa siitä viikosta...

---

kuinka nopeesti ne rahat muuten tulee sieltä tilille?

Itseasiassa saan ne rahat vasta joulukuun ensimmäisellä viikolla, joten kuukausi taitaa kestää...tjsp

[muokattu 12.11.2003 23:10]
misjah

#125 • • misjah Team Sika

Wert:
luultavasti samaa tahtia ku normaalisti intin päiväraha....
eli joskus, jos tulee ;)

eli tornihuhujen mukaan ne tulee sit ku tulee jos tulee.. *nauru*

--
www.team*possu*.tk

misjah

#126 • • misjah Team Sika

Android:
Itseasiassa saan ne rahat vasta joulukuun ensimmäisellä viikolla, joten kuukausi taitaa kestää...tjsp

[muokattu 12.11.2003 23:10]

eli niit saa odotella aika kauan.. no toivotaan et ees joskus maksaisivat..

--
www.team*possu*.tk

Android

#127 • • Android
Se on kyllä totta että kun armeijasta puhutaan niin ei kannata luottaa mihinkään ennen kun ne rahat on tilillä. Joulukuun eka viikko siellä sanottiin, tässä sitä nyt katsellaan ja odotellaan...

[muokattu 12.11.2003 23:17]
Timce

#128 • • Timce
Tänään tuli kutsu kertaamaan maaliskuussa 2004 *uuh*

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

snoxn

#129 • • snoxn
Vuoden olin Sodankylässä sissiradistina. Ihan mukavia muistoja pääasiassa. Varsinkin kun näin jälkeenpäin ajattelee.
misjah

#130 • • misjah Team Sika

Timce:

missä kävit inttis?
siellä nähään.. *nauru*

--
www.team*possu*.tk

Timce

#131 • • Timce

misjah:
---
Timce:

---

missä kävit inttis?
siellä nähään.. *nauru*

PorPr - KrHk 2/01

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

wattsson

#132 • • wattsson
tammikuus lähtö upinniemee *uuh*
misjah

#133 • • misjah Team Sika

Timce:
PorPr - KrHk 2/01

vaik mäkin olin KaartJr - KulJk niin silti luki papruissa et lisäkoulutuksena heitinmies.. vähän ihmetytti mut luulen et se tarkottilähinnä et joudun lähtee kranaatinheitinkomppanian matkaan kertailee.. mikä tietäis aika lungii verrattuna siihen mihin siel tottu.. tuli oltuu aika paljon 1jk:n mukana eli tetsatiin tetsattiin ja vähän lisää tetsattiin.. tai siis ois pitäny tetsata mut kyl me kuskit ollaan osattu sluibaa aika hyvin noi hommat.. *nauru*

--
www.team*possu*.tk

Zwek

#134 • • Zwek
Ehahaha!

NOLLA! I/2002
fantazia

#135 • • fantazia
tammikuus rajalle(onttolaan)... *hmph*
Major Tom

#136 • • Major Tom
II/2002 Isoslke tas-miehistö.
Tammikuussa kotiutuessani korpraalina ajattelin että ei koskaan enään, mutta muutaman kuukauden siviilinä olon jälkeen aloin tiedustella mahdollisuutta mennä jälkiAUKiin. Jos se ei nyt natsaa, ajattelin pyrkiä rauhanturvaajaksi tms..

Tuliasemamiehistöä siis olen, eli P kauden jälkeen oltiin n. 70% ajasta tykeillä, hengattiin ja pidettiin niitä kunnossa. Yhtään yötä ei teltassa tarvinnut viettää, lukuunottamatta alokasleiriä vaikka ei sielläkään liiemmin teltassa ehtinyt olla. Oikein mukavaa aikaa oli tuo 6kk, hyviä tyyppejä koko linja täynnä ja johtajatkin oli ihan mukavia (ainakin kun P-kauden kuriin totuttautuminen oli ohi *hymy* )

Mainittakoon vielä että olen palkittu Tuliasema kurssin priimuksena II/02, Rannikkotykistö killan sekä Suomenlahden meripuolustusalueen komentajan toimesta esimerkillisesti suoritetusta varusmiespalveluksesta.
Bishop Henrik

#137 • • Bishop Henrik
Kontiorannassa sissiradistina... 12 kuukautta täyttä koulutusta. Kersantiksi ylensivät ja kivaa oli.
Joulukuussa kertaamaan!!!!!*pahis*

--
fucking hostile...

snoxn

#138 • • snoxn

BMT:
Kontiorannassa sissiradistina... 12 kuukautta täyttä koulutusta. Kersantiksi ylensivät ja kivaa oli.
Joulukuussa kertaamaan!!!!!*pahis*

x-x / xxx-x-

*iloinen*
#139 • • fanatic Guest
Voi edessä on vielä*uuh* upinniemeen laivastoon olis nyt sitten meno mutta sen näkee sitten*joo*
Gen-X

#140 • • Gen-X -mindDrive-
Kansalaisvelvollisuus se mulle oli. Ihan ok reissu ja paljon tuli koettua. Palvelin 362 Vekaranjärvellä KymPionP:ssä ja ylenin AUK:n kautta kersantiksi. Sain pataljoonaristin nuhteettomasta ja ansiokkaasta palveluksesta ja kiitettävät passiin. Oli kyl reserviin siirtyessä aika voittaja fiilis...

--
Nälkä lähtee syömällä ja nainen juomalla.