Samat jampat ku 7.5 vuotta sit ja samat jutut.. jännä et heti ku sinne meni ni tuntu ku ei ois ollukkaa poissa ja istu siihe kuvioon heti täysin.... niiden aivopesu tais olla tehokasta ...
141 posts, 8 pages, 37,557 views
Samat jampat ku 7.5 vuotta sit ja samat jutut.. jännä et heti ku sinne meni ni tuntu ku ei ois ollukkaa poissa ja istu siihe kuvioon heti täysin.... niiden aivopesu tais olla tehokasta ...
Tyly:Siis kävi vituttaa sunnattomasti kun yritin kysellä miten voisin tehdä jotain fiksua. Siis siinä mielessä, että en antaisi aivojeni rappeutua niin ei mitään kuulema ollut mitä voisi tehdä.

Tyly:
Mun mielestä sivari yleisesti on jotenkin miehisyyden murtuma. Siis että jos ei oo munaa mennä inttiin niin miten voi tulla kunnon mies.

Tyly:
Niin mä yleensä mietin sitä myös tältä kantilta:
Jos syttyy sota. Niin m\' mielummin kuitenkin puolustan maata ja olen mukana siinä että maata ei miehitetä. Siis tosin näkemys aika kauas kantoinnen mutta kuitenkin...
U:
rauhaa ja iloa

Tyly:
Jos syttyy sota. Niin m\' mielummin kuitenkin puolustan maata ja olen mukana siinä että maata ei miehitetä. Siis tosin näkemys aika kauas kantoinnen mutta kuitenkin...