Armeija

141 posts, 8 pages, 30,215 views

User

#41 • • User
Mikkeli/Jääkärikomppania/panssarintorjunta
Oli aika perseestä
Mutta pääsin heinäkuussa pois ja näin jälkeenpäin tuntu menevän aika nopeesti puoli vuotta.
temas

#42 • • temas känniääliö
Olin II/01 KarPr:n Kuljetuskomppaniassa, auk1:een asti oli ihan hauskaa mutta sitten alkoi tylsistymään niissä kuljetuspuolen hommissa. Vähän iloa toi 3vkoa lahdessa TvälAU-kurssi. Tosin sen jälkeinen 1vko vekaralla oto-suojelumieskurssilla tais ottaa nekin pois.. Ei sattunut olemaan koulua eikä työtä niin päätin jäädä ylikessuksi. Olin vuoden lisää ja huomasin että se oli SUURI virhe!!! Siinä se pää vasta hajosi.
Mikko

#43 • • Mikko team spoon
en oo käyny armeijaa, ENKÄ MENE!!! se on viimen paikka mihin meen!! ei vaan oo mun juttu, en oo myöskään sivariin menossa meen ennemmin linnaan istuu.

--
Jorma Kovana
viidenneks ylin spoonittaja!!

hallucinogen

#44 • • hallucinogen Edain
196 päivää ehdotonta, aika kova rangaistus siitä ettei tee mitään *nauru*

--
pikku-*possu*

moksu

#45 • • moksu [Dimension]
hmm on ollut aikasemminkin tästä keskustelua.. noh eli 01 keällä porin prikaatiin säkylään jossa sitten pioneerinä leikittiin... leikittiin sitten vähän turhankin hyvin ja eikös mitä ja AUK..pah.. noh, siitä se vitutus sitten alkokin*nauru* opinto suunnitelmat vituiks ja eikä kyl voinut kiinnostaa paljoakaan... kuitenkin sitten 1.PionK:ssa alikessuna ja räjäyttäjänlupakirja takataskussa (jos vaan jaksas mennä maksamaan sen*plur*).. Paska homma mutta tuli sekin tehtyä *nauru*
pr0ton

#46 • • pr0ton mörökölli

hallucinogen:
Mä en ainakaan oppinu tappamaan, ampumataitotestissä osuin 15 kudista 2kertaa tauluun *nauru*

intissä opetetaan haavoittamaan, ei tappamaan *vink*

--
onks kaikki oke? oooookke.

illusion

#47 • • illusion team-sauna :D
Ens torstaina 5;deks päiväks vekaralle kertaamaan! *poks*
No saahan siitä onneks rahallista korvausta*plur*
(5) (3)

#48 • • (5) (3) -no rest for the evil-
I 97 alokas aika vekaral SissiKssa sielt säkylään PstKn m83 ohjuskomppanjaan valmius joukkoihin..
2000 1 roottori kosovoon leikkiin nato sotilasta..
ja nyt tääl pimees afrikas YKSRJEE ( ykn suomalainen rauhanturvajoukko etiopiassa ja eritreassa ) 2004 15.6 asti.. . . . .

vikaa vikaa vikaa päässä kai.. =)

--
theworldismine

Ozie

#49 • • Ozie

Odk:
HelItR I/03 tykimiehenä olin ja sirkustahan toi oli. P-kaudella oli paras tupa mitä pysty kuvittelemaan mutta E- ja J-kaudella sellasia pellejä tupa pullollaan notta huhhuh, osa meistä ”muutti” naapuritupiin. Mutta oli se kokemus ja ikävä yllättää välillä jo nyt vaikka sieltä just pääsinkin ...

Mut hei olihan teil tosi motivoituneet apukouluttajat ;)

II/02 HelItR KvItPtri/1.VR/TJ-AU

362 pyörylää tuli vietettyy...välist oli jopa ihan mukavaa eikä vituttanu. Pikkusen kyl välist jopa ikävä nykyään kaikkia. Täs nyt vast ollu joku 1½kk siviilis ettei viel ihan kaikkeen tottunu. Kuten miksei koulussa tervehditä?!?! tuli mieleen tos vaan tänään :D
random

#50 • • random
II/95 Upinniemi - Viesti AU & alokkaita kiusaamassa. Sain kersantin natsatkin muutamaa viikkoa ennen kotiutusta. Löysää hommaa mutta ihan jees. Alokkaita kouluttaessani huomasin että mussa asuu sadisti natsi :D no ei kai.. mutta pari alikkifrendii piti niin löysää linjaa et jonkun oli pakko pitää se pelleporukka vähän aisoissa. Vikat 100 päivää oli kyllä sellasta gonailua että huh huh. Tuvasta oli matkaa sodeen 10m (jep, 10m!) ja tuvassa näky taivaskanavat yms. suffelit.

ryhmä! 50m taakse - STU! *iloinen*
temas

#51 • • temas känniääliö

Mikko:
en oo käyny armeijaa, ENKÄ MENE!!! se on viimen paikka mihin meen!! ei vaan oo mun juttu, en oo myöskään sivariin menossa meen ennemmin linnaan istuu.

Hyvä, se on oikea ratkaisu! Tai itse saattaisin mennä mielummin sivariin kun linnaan. Tai nopeamminhan sieltä taitaa pois päästä...*iloinen*
Dragonfly

#52 • • Dragonfly Mariarawr
mä olisin halunnu käydä intin.. olisin mennyt pioneeriks vekaralle tai rissalaan lennostoon.. mutku koulu alko niin ei sitten... *tuhahdus* kuljetuspuolelleki oisin voinu harkita mut ku siellä on pakko olla se vuosi ja ois tullu extravälivuosi :) mut jos en olisi päässy nyt kouluun niin mut saattas bongata jostain metsästä tappelemasta jonku telamiinan tai putkikranaatin kanssa.. :)

--
Uguu~

hallucinogen

#53 • • hallucinogen Edain
Mä en oo tajunnu miten joku voi olla niin päästään vialla et vapaaehtosesti haluaa mennä inttiin *nauru* Mikäs siinä jos tykkää tehdä tyhmääkin tyhmempiä asioita ja kuulla kun joku nuija karjuu sulle ja vastaan ei oikeestaan voi sanoa *nauru*

--
pikku-*possu*

Blues

#54 • • Blues Koning van Afrika
Jotkut tykkäävät kun heitä alistetaan *nauru*

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

#55 • • Juzba Guest

hallucinogen:
Mä en oo tajunnu miten joku voi olla niin päästään vialla et vapaaehtosesti haluaa mennä inttiin *nauru* Mikäs siinä jos tykkää tehdä tyhmääkin tyhmempiä asioita ja kuulla kun joku nuija karjuu sulle ja vastaan ei oikeestaan voi sanoa *nauru*

*iloinen**iloinen*Sellaista se elämä on.....*heiii**heiii*
Dragonfly

#56 • • Dragonfly Mariarawr

Blues:

hmm..... oliko tuo joku vihjaus? *vink* ottakaa myös huomioon se että mä olen naispuolinen olento ja inttihän on aika lailla miesvaltainen paikka... mä vaan tykkään kaikenlaisesta liikunnasta petijumpasta jääkiekkoon.

--
Uguu~

hallucinogen

#57 • • hallucinogen Edain

Blues:

Mä voin antaa avokämmenestä, kiskoo hiuksista ja puikottaa takaapäin jos haluaa tulla alistetuksi, ei siihen inttiä tarvita *nauru*

--
pikku-*possu*

hallucinogen

#58 • • hallucinogen Edain

Dragonfly:

mä vaan tykkään kaikenlaisesta liikunnasta petijumpasta jääkiekkoon.

Jumppa on aika kaukana siitä kun vahdit jotain panssarivaunua(jota ei edes ole) jossain korpikuusenkannon alla ja sataa vettä ja oot viluissas, siinä sitä hauskaa on vaiks kuinka vitusti *nauru*

--
pikku-*possu*

Dragonfly

#59 • • Dragonfly Mariarawr

hallucinogen:
---
Dragonfly:

mä vaan tykkään kaikenlaisesta liikunnasta petijumpasta jääkiekkoon.

---

Jumppa on aika kaukana siitä kun vahdit jotain panssarivaunua(jota ei edes ole) jossain korpikuusenkannon alla ja sataa vettä ja oot viluissas, siinä sitä hauskaa on vaiks kuinka vitusti *nauru*

no niin!! just tota mä tarkotin, intissä on hauskaa *joo*

--
Uguu~

hallucinogen

#60 • • hallucinogen Edain
Dragonfly, sä oot ihan sekasin *nauru* Voithan sä mennä pikkareilla syyskuun vesisatees luudanvarsi olalla seisomaan yöks ulos ja tulla aamulla sit takasin sisään nukkumaan pariks tuntii *nauru*

--
pikku-*possu*