Dissaus

53 posts, 3 pages, 7,677 views

#41 • • MikkiHiiri Guest

Enpä nyt tiedä millainen konkreettinen tilanne sulla oli mielessä tätä kirjoittaessa, mutta se on tullut huomattua että ylipäätään ihmiset ovat aivan liian huolissaan siitä mitä muut ajattelevat juuri heidän edustamastaan/diggaamastaan musagenrestä. Jos joku juttu kolahtaa itselle niin sen pitäisi riittää ilman jatkuvaa vilkuilua sivuille ja oman tontin "puolustamista". Asiattomat kommentit voi jättää omaan arvoonsa, kasvattaa itselleen riittävän paksun nahkan ja nauttia ylpeänä diggailemastaan musiikista. Mikään ei ole pahempaa myrkkyä "dissailijoille" kuin huomiotta jättäminen.

Ja tämä siis ihan yleisellä tasolla, ei mihinkään tiettyyn genreen tai henkilöön liittyen.

Juu tottahan sä turiset. Pitäis vaan tajuta olla välittämättä mistään mikä
itseään ärsyttää niin olis aina kivaa. Yleensä onnistuukin, muttei ihan aina (esim väsyneenä/kännissä ;))
#42 • • Taedium Guest

En ota vastuuta mistään! :mad:

Noni. Tässä se nyt nähdään. Eka marmatetaan, että mä laitan joihinkin kärkeviin viesteihin vastaajalle pienen huomautuksen, että mietis uudestaan vaikka huumorilla tuo, niin valituksia ropisee. Sitten kun toimitaan, kuten herra toivoo, ja rupee sen johdosta tapahtumaan, niin sitten ei ole edes kanttia ottaa vastuuta moisesta.
#43 • • Karo Guest
Dissauksen ei mielestäni tarvitse olla avointa, eli se ei välttämättä ole ääneen lausuttua (tai kirjoitettua) kritiikkiä. Itse dissaan kohtaamiani ihmisiä useimmiten hiljaa itsekseni. Kenties joku pilkallinen ilme saattaa paljastaa ajatukseni...
:cool:
Myös muiden ihmisten dissaus jonkun tutun kanssa on herkullista. Kun voi vaikka bileissä istua ja vaivihkaa osoitella ja puhua matalalla äänellä (=dissata) urpoja bilettäjiä ja asettua niiden yläpuolelle. ;) :heart:
#44 • • ---[-]--- Guest

Noni. Tässä se nyt nähdään. Eka marmatetaan, että mä laitan joihinkin kärkeviin viesteihin vastaajalle pienen huomautuksen, että mietis uudestaan vaikka huumorilla tuo, niin valituksia ropisee. Sitten kun toimitaan, kuten herra toivoo, ja rupee sen johdosta tapahtumaan, niin sitten ei ole edes kanttia ottaa vastuuta moisesta.

Dissataan Anaa ;)
#45 • • LindaGP Guest

Dissataan Anaa ;)

Eikä varmasti dissata! Se on ihan mukava mies. Nih. :)
#46 • • ---[-]--- Guest

Eikä varmasti dissata! Se on ihan mukava mies. Nih. :)

Varo, tai kohta dissataan suakin. :D
#47 • • LindaGP Guest

*puss*
#48 • • ---[-]--- Guest

*puss*

pusspuss... :hah:
#49 • • Taedium Guest

Widu mä dissaan kohta sua skaguun ja röökaan sua klaboihin!
#50 • • ---[-]--- Guest

Widu mä dissaan kohta sua skaguun ja röökaan sua klaboihin!

:scared: ...take a number!
#51 • • Taedium Guest

:scared: ...take a number!

Siis useampikin haluaa haukkua sinua viinapulloon ja tupakoida kenkiin?
#52 • • ---[-]--- Guest

Siis useampikin haluaa haukkua sinua viinapulloon ja tupakoida kenkiin?

No siis ei ne ehkä oo ollu ihan noin täsmällisii ;)
#53 • • Taedium Guest

No siis ei ne ehkä oo ollu ihan noin täsmällisii ;)

Niin, no klabithan voi tarkottaa halkoja, mutta myös lisäksi jalkoja...

Äh, ehkä pitäis oikeesti nukkuu joku yö edes se 5 tuntia?