Renaissance Master Series palaa

12 posts, 1 page, 1,545 views

Avatar
#1 • • Homegrove Guest
Eka julkaisu mun mielestä kaikkien aikojen parhaalta mix CD-sarjalta eli Renaissance Master Seriesiltä tulee joskus ensi helmikuussa Hernan Cattaneolta. Miehen edelliset mixit mitä hyllyyn on päätynyt (Mixmagin mukana tullut Deep, Funky & Tribal ja Perfecto South America) ovat kyllä sellaista laatua että oksat pois. Ei tämäkään paskalta näytä ainakaan tracklistingin perusteella... :eek:

CD 1

1. `Ayahuaska (Reprise) - Darko & Gainer
2. `In The Air' - Richard Davies
3. `Time To Kill' - Pams Magic Tractor (DJ Harvey Remix)
4.`Homa' - Casa Flava
5. `Scarpia' - Alexander Kowalski
6. `Honey' - Bill Makris
7. `Lost In Power' (Dub) - Rolasoul
8. `Dreams' - Bill Makris
9. `Symbiosis' (Herbal Dub)- Matthew Dekay & Alvredo
10. `Slo' Roast' - Jay Tripwire & Grant Dell
11. `Cultural Assertion' - Tiger Corps present Randall Jones
12. `Bubblebath' (16b Remix) - Agent 001
13. `Aenema' - The PQM Project

CD 2

1. `Closer To Me' - Chab featuring JD Davis
2 `Oakish' - Wink c/w `Fouk' - T-Empo (Acapella)
3. `Underground Night Music' (Dub) - Amillionsons presents 21st Century Planet Smashers
4. `Behind The Music' - Hernan Cattaneo & Dean Coleman
5. `All I Know' (Hernan Cattaneo & Martin Garcia Remix) - Morgan Page & Gregory Shiff featuring Astrid Suryato
6. `Hazy Way' - Alex Dolby
7. `The Sheppard' - Luke Chable presents Quest
8. `Open Day' (Original Mix) - Steve May
9. `Phono Corono' - Danny Howells & Stef Vrolijk
10. `Central' - Grand Resonant
11. `Age of Love' (Wrecked Angle Remix) - Age of Love :hearts:

Toivottavasti paketointikin täsmää vanhoihin Master Series-julkaisuihin.
Avatar
#2 • • Belfunk Guest
Joo, toi on hieno homma, että Masters Series on palaamassa takas kehiin, vaikka Cattaneo ei nyt mihinkään henkilökohtaisiin suosikkeihin kuulukkaan... tosin tuo Deep, Funky & Tribal on varmasti yksi parhaista lehden mukana tulleista mixeistä koskaan...
Avatar
#3 • • Unda Guest
Mä en oo tota Deep, Funky ja Tribalia ikinä kuullutkaan, mutta Funky Deep 'N' Tribal on kyllä aika pirun kova :winkwink:

Onks Hernan miksannut teille oman spesiaaliversion? :D
Avatar
#4 • • Homegrove Guest
Vitun pilk nus. :mad:

:D
Avatar
#5 • • zAo Guest
Jes, Masters Series kuuluu myös omaan
kokoelma suosikkeihini.
Mielenkiinnolla täytyy odotella julkaisua :heart:
Avatar
#6 • • Oules Guest
Ainakin kakkos CD vaikuttaa mielenkiintoiselta.
Avatar
#7 • • timka Guest
En tiedä olisiko kannattanut aloittaa uuden topicin.. Mitä tästä voi sanoa? Kuulostaa helvetin hyvältä! :excellent: Se on nyt jo viikon soinut mun MD:ssä, ja tulee soimaan vielä jonkun aikaa.. :hah: Levyllä on monta kohokohtaa, mut mainittakoon nyt tämän: Age of Love - Age of Love (Wrecked Angle Remix). :)
Avatar
#8 • • Homegrove Guest
Ykkös CD:n vika biisi on mulle se juttu tossa mixissä. PQM:n loistava coveri Toolin angstirocknumetal-biisistä. Kääntyy tuollainenkin biisi hienosti näemmä houseksi. :D
Avatar
#9 • • timoteus Guest

Levyllä on monta kohokohtaa, mut mainittakoon nyt tämän: Age of Love - Age of Love (Wrecked Angle Remix). :)



Myös mun lemppari eli ihan pirun kova piisi :excellent:...ja oon odottanu totakin julkastavaks viime kesästä lähtien kun kuulin Zabielan sen jossain soittavan :(

timoteus
Avatar
#10 • • Homegrove Guest
Ei julkaista koskaan. En nyt muista millä lafkalla on oikeudet atm mutta homma kaatui siihen että tuo Wrecked Angle remix perustui Jam & Spoonin Watch Out for The Stella mixiin eikä originaaliin ja kaikki samplet on siitä mixistä.

Omituista mutta totta.
Avatar
#11 • • hpi Guest
cd 1: 01-02 marsuilua, sitten bocan ultralta muy bien ja jossain 9-10:n paikkeilla taas marsutaan (muuten muistuttaa hiukan sashan ibiza gu:ta/cd1), cd 2: 1-2/3 marsutaan urakalla (roviolle nämä), loput muy bien, ja muistaakseni jossain taas oli kunnon lattiantyhjennys välillä (7-9). eka kuuntelulla eilen meinasin kirota koko brändin(?) hyväksikäytön, kun odotukset oli (liian) suuret hernanin puolesta, mutta tänään toka kerta pakatessa kasseja ja kalsareita vedellessä alkoi hymyilyttämään, eli hyväntuulinen ja kaunis house/kehittyvätalo levy kaikenkaikkiaan..

ps. nyt taustalla sandra collinsin perfecto keikkumassa, josta marsuilu kaukana..suosittelen lämpimästi..
Avatar
#12 • • Inditm Guest

cd 2: 1-2/3 marsutaan urakalla (roviolle nämä)



Mä taas jotenkin lämpenin tolle Chabin "Billie Jean" tulkinnalle :scared: