Inhottavat asiat

195 posts, 10 pages, 26,251 views

#61 • • Jukka I Guest

Tänne on vissiin pesiytynyt vasta joku uskomus siitä että jos joku on jotakin mieltä niin kaikkien on oltava samoilla linjoilla.

Mun mielestä taas Plattarilla on harvinaisen monta itsenäisesti ajattelevaa, sanavalmista yksilöä, jotka eivät perusta kannanottojaan siihen, mitä muut ovat mahdollisesti aiemmin sanoneet. Otapa myös huomioon, että eriävien mielipiteiden ohella yhtä lailla valtavirran suuntaiset kommentit voivat olla "oman ajattelun" tulosta. Jos vaikkapa upcoming eventseissä joku liittyy hehkuttajakuoron jäseneksi nro. 58, voi olla että ko. bileet ovat hänen(kin) mielestään aidosti hehkuttamisen arvoiset, eikä sitä tehdä lammasmaisuuksissaan. Tämähän on juuri sitä oman mielipiteen julkituomista, mitä tuossa aiemmin itse peräänkuulutit. Parempi näin, kuin että yritetään periaatteen vuoksi joka välissä mennä yleistä mielipidettä vastaan yrittäen näin erottua massasta "ajattelevana yksilönä".
#62 • • Taedium Guest
Mä haluun kans ottaa osaa muoti-ilmiöön! Eilen se oli Jarea, tänään Dani.

Oikeesti Dani, ehkä sun pitäisi olla ihan vaan hiljaa ja pakata tietokone laatikkoon, viedä takasin kauppaan ja sanoo, että sä oot liian tyhmä käyttää sitä. Ei oikeesti noin tyhmää läppää jaksa kukaan lukea.

(Pääsinksmä nyt kovien jätkien kerhoon?)
#63 • • Moraani Guest
Se joka haukkuu toisia on ite!

Jos jotakuta ärsyttää joku tyyppi, ei se mitenkään voi johtua siitä ärsyttävästä tyypistä, koska
silloinhan kaikkia ärsyttäisi se tyyppi. Eli vika on pakko olla ärsyyntyneessä! Ärrshyttääkö??
#64 • • Tapi T Guest

Oikeesti Dani, ehkä sun pitäisi olla ihan vaan hiljaa ja pakata tietokone laatikkoon, viedä takasin kauppaan ja sanoo, että sä oot liian tyhmä käyttää sitä. Ei oikeesti noin tyhmää läppää jaksa kukaan lukea.

Kunpa kaikki tässä topiikissa mainitut henkilöt voisivat vaieta iäksi. :mad:
#65 • • Taedium Guest

Kunpa kaikki tässä topiikissa mainitut henkilöt voisivat vaieta iäksi. :mad:

Mikäs noissa nyt on vialla? Eniten mua häiritsee just tollanen ihme muotidissaukselta vaikuttava ilmiö. Tos vähä aikaa sit oli niin näppärää boostata omaa Plattariuskottavuuttaan morkkaamalla Jareaa. Siinä kohdassa mulla meinas siihen dissauksee menee hermot, ku Jarean biojaki postattii vitsitopiciin.

Nyt on ilmeisesti muutaman mielestä tosi hassua dissaa Dania jostain syystä. Eihän se oikeesti ole edes keskitasoa ärsyttävämpi postaaja. Jengi vaa ottaa sen niin tosissaan, todennäköisesti yrittäen oikeen ottaa niin tosissaan ja väärinymmärtää.

Kai se on niin, että mitä julmemmin pystyy Danille näpäyttää tällä hetkellä, sitä kovempi jätkä on.

(Kaippa nyt jatkossa Jarea ja Dani saa jatkoa allekirjoittaneesta.)

En ymmärrä tota. Toisaalta Danin pitäisi olla vähä polleenakin, sillä itse en ainakaan viitsi morkata ketään, johon mulla on tyystin arvostus lopahtanut. Eli kyllähän Dania näköjään jonkin verran arvostetaan. Ei se muuten ärsyttäisi muutamia tänne kirjoittajia.
#66 • • Tapi T Guest

Mikäs noissa nyt on vialla? Eniten mua häiritsee just tollanen ihme muotidissaukselta vaikuttava ilmiö.

Tuo oli minun tapani työntää sarkasmin lusikkani tähän "dissaa Danielia"-soppaan. Mun on kaiken kaikkiaan hyvin vaikea ymmärtää, että mikä ihmeen tarve ihmisillä on hehkuttaa jonkun henkilön kirjoitusten vastenmielisyyttä. Jättäkää ne kirjoitukset lukematta!

Quun kommentti tuossa ylempänä on paras postaus koko foorumilla pariin päivään.
#67 • • JussiS Guest

Inhottava asia nro 1:

Suvaitsemattomuus

Tiedäthän, että ilmoittamalla ettet pidä suvaitsemattomuudesta, syyllistyt itsekin siihen? ;)
#68 • • Taedium Guest

Quun kommentti tuossa ylempänä on paras postaus koko foorumilla pariin päivään.

Aamen!

Oli ihan pakko käyttää tota v*tun aamenta tossa. Seuraavaan tän topicin jees vastaukseen pistän Word. (Hyi helv..)
#69 • • Tapi T Guest

Tiedäthän, että ilmoittamalla ettet pidä suvaitsemattomuudesta, syyllistyt itsekin siihen?

Virkaveljeni kommentti oli ehkä kuitenkin tarkoitettu näpäytykseksi kaikille turhasta valittajille.
#70 • • JussiS Guest

Virkaveljeni kommentti oli ehkä kuitenkin tarkoitettu näpäytykseksi kaikille turhasta valittajille.

Ymmärsin kyllä, ja toi hymiö tossa lopussa tarkoittaa etten ollut ihan tosissani asiassa, vaan ns. "iskin silmää" sen sanoessani.
#71 • • Jukka I Guest

Eniten mua häiritsee just tollanen ihme muotidissaukselta vaikuttava ilmiö. Tos vähä aikaa sit oli niin näppärää boostata omaa Plattariuskottavuuttaan morkkaamalla Jareaa. Siinä kohdassa mulla meinas siihen dissauksee menee hermot, ku Jarean biojaki postattii vitsitopiciin.

Jep. Näkeehän tota tosin vieläkin, kun jotkut yrittää kerätä mukahauskoilla Jarea-heitoilla vielä viimeisiä irtopisteitä.

Turhat henkilökohtaisuudet on ikäviä, mutta huomattavasti ärsyttävämpänä ilmiönä mäkin näkisin tän:

Viime aikoina muo on ärsyttänyt ihan suunnattomasti sellanen asenne,
että eka sekoillaan jotain juttuja, sit hermot palaa suunnassa ja toisessa
ja sit yritetään seivata omat kasvot alleviivaamalla toisen henkilön jälki-
käteen päälleliimattua väitettyä typeryyttä teeskentelemällä, ettei
alunperinkään ole ollut tosissaan, ja se toinen osapuoli on auttamatta
tosikko, joka ei ymmärrä huumoria.

#72 • • Tapi T Guest

Ymmärsin kyllä, ja toi hymiö tossa lopussa tarkoittaa etten ollut ihan tosissani asiassa, vaan ns. "iskin silmää" sen sanoessani.

OK, otan siis seipään pois perseestäni. :D
#73 • • JussiS Guest

Teepä niin ;)
#74 • • serotonot Guest

Otatko/otitko kuvia? Url?
#75 • • Taedium Guest

Otatko/otitko kuvia? Url?

sonera-kotipron.gif
#76 • • JussiS Guest
Yks inhottava / ärsyttävä on asia on Tarskan tapa kirjottaa pikkufontilla. Pakko copypastettaa. stna! :mad:
#77 • • Tapi T Guest
Voi äiti ja isä! Kävin tuossa juuri syömässä edullisessa henkilöstöravintolassamme (lounaan hinta 7,5e). Tämän päivän spesiaali on tomaatti-chili-valkosipuli marinoidut banaanit. Samainen keittiö tarjosi Halloween-teemaviikolla mm. siniseksi värjättyä raejuustoa.
:panic:
Toinen äärimmäisen ärsyttävä asia on kaikki huonot välineet; siis autot, veitset, työkalut, tietokoneet yms. Tämä varsinkin silloin, kun on tottunut johonkin parempaan. Varsinkin huonot keittiöveitset saavat lähes aina verenpaineen nousemaan.
#78 • • Ana-- Guest

Pakko tähän väliin kysyä...
Mikä hitto minussa sitten mättää? :D
Loistavaa tulkita ja tehdä perustavanlaatuinen mielipide jostakusta pelkän nettifoorumin kautta...
Ja mikä tässäkin postauksessa mättää?
Se että en voi miellyttää joka hiton ihmistä.
Voi voi.

Ei mulla mitään suo vastaan ole; en mä vedä ihmisistä kovinkaan pitkäl-
le johtopäätöksiä netin kautta, muo vaan alko jostain syystä suunnatto-
masti ärsyttämään, et joka kolmannella rullanpyöräytyksellä toi hölmö,
isofonttinen seivailu pomppas naamalle. Kyl mä annan kaikkien kukkien
kukkia, ruskeittenkin :roll:

Ei muo sun postaukset vituta, kun pääsääntöisesti luen niistä ekan rivin
ja skippaan loput.
#79 • • Ana-- Guest

Inhottava asia nro 1:

Suvaitsemattomuus

Joo, mut suvaitsemattomuus ei tarkota sitä et kaikki pitäs hyväksyä.
#80 • • Taedium Guest

Yks inhottava / ärsyttävä on asia on Tarskan tapa kirjottaa pikkufontilla. Pakko copypastettaa. stna! :mad:

:p

Tässä tapauksessa se oli sitä varten, että se joka sitten sitä REPLY nappia vihaisesti painaa, huomaakin replytessään, että siellä on lisää tekstiä. Ettei tuu kato niitä miljoonia vihasia viestejä sarkasmia tajuamattomilta.

Ja oli sun näköjää tääki pakko mennä kattomaan. Etkö sä usko, että ei täällä mitään järkevää ikinä lue?