Inhottavat asiat

195 posts, 10 pages, 26,331 views

#141 • • vaavu Guest

Vinkki 5: älä käytä sukkahousuja. Ne on Saatanasta, tai ainakin miehen keksimät (pakko olla, kun ovat niin epämukavia).

Mä olen tähän asti käyttänyt sellaisia puoleen reiteen ulottuvia puuvillasukkia, jotka on pitäneet ihan mukavasti lämpöä. Näin kylmällä ilmalla noilla pitkillä sukilla jäätyy kuitenkin lantio, kun käyttää lyhyttä takkia. On joko siis valittava sukkahousut, tai sitten pitkät sukat ja jotkin lyhytlahkeiset lämpöhousut jalassa. Seksikkyysarvo näillä keleillä on joka tapauksessa nollassa. :|
#142 • • Remotion Guest
Myös nenänkaivuu työpaikalla viikonloppua odotellen on seksikyydeltään roimasti n0llan alapuolella. Mä haluun täältä pois! Onneks sain tän digikameran just, en malta odottaa että pääsen kotiin leikkimään, tosin ehtisihän sitä täälläkin mutta ei viitsi tehdä työkavereita kateellisiksi...
#143 • • root Guest
1. Hämikset

-Varsinainen kammo alkoi vasta Englannissa kun siellä oli niitä isoja karvaisia ja älykkäitä otuksia. Löytyi milloin mistäkin.

aka Big Mother Fucker (säde noin 4-5cm)

Onnistuin ikuistamaan kuvan yhdestä yliopiston ruokalassa kännykameralla. Laitan tänne joskus linkin siitä.

2. Televisio-ohjelmat (varauksella)

-En virallisesti omista mutta katson kavereilla joitakin leffoja. Television tyhjänpäiväinen tuijotus ottaa päähän samoin kun mielestäni paskojen sarjojen seuraaminen (siis jos joku läheinen keskeyttää yhdessäolon Kauniiden ja Rohkeiden vuoksi)

Televisio on muutenkin minulle lähes täysin sisustuselementti. Ei vaan ole varaa tarpeeksi hienoon.

3. Hihhulit

-En siedä, että joku tulee kertomaan minulle pääsenkö taivaaseen vai en. Lisäksi eräiden lahkojen nimissä tehdään niin paljon kierouksia ja juhlitaan vääristynyttä maailmantilannetta vanhan testamentin sepustuksien mukaan, että sanonko mitä... Lisäksi nämä lahkolaiset tuntevat runsasta omahyväisyyttä itseään kohtaan ja kokevat itsensä jumalan, anteeksi Jeesuksen valittuina.

Mikään muu ei ole vieraannuttanut minua yhtä tehokkaasti kirkosta kun tämä eräs ***keleen seurakunta. Toivottavasti en nyt ole loukannut ketään tällä postauksella.
#144 • • Taedium Guest

Näin kylmällä ilmalla noilla pitkillä sukilla jäätyy kuitenkin lantio, kun käyttää lyhyttä takkia.

Vinkki: Nykypäivänä jos nainen käyttää housuja, ei sitä pidetä transvestismina.

Käytä minihameen sijaan housuja.

Nimim. Viimeeksi äijjikset jalassa vuonna '99 ku joutu olee intissä morttileirillä teltassa yötä yli -30 asteen pakkasilla.

(Ja ku lämäriks joutu, ni nukku sirrassa, eli oon viimisen ... ööö ... vähintään 10 vuoden sisään käyttäny vain yhden kerran äijjiksii. - Lappiin en oo menny talvella.)
#145 • • LindaGP Guest

1. Hämikset
Onnistuin ikuistamaan kuvan yhdestä yliopiston ruokalassa kännykameralla. Laitan tänne joskus linkin siitä.

Älä pliis laita sitä linkkiä. Mä en kuitenkaan voi olla avaamatta sitä, ja sitten kun se hämiksen kuva lävähtää mun simmujen eteen, niin täällä kämpässä kaatuu monta huonekalua, ja mä en sitten voi käyttää nettiä koko loppupäivänä, vaan pitää odottaa, että siippa tulee kotiin ja sulkee sen linkin. Nih.
#146 • • Taedium Guest

Mä en kuitenkaan voi olla avaamatta sitä, ja sitten kun se hämiksen kuva lävähtää mun simmujen eteen, niin täällä kämpässä kaatuu monta huonekalua

Sulla on arachomofobia?
#147 • • timppa^ Guest
Kyörmeet. Kammoan käärmeitä. En halua ikinä Australiaan, koska siellä on niin paljon myrkyllisiä käärmeitä.

Tiskaus. Molskis ja polskis. Saastaista tiskivettä aina pitkin lattioita ja vaatteita.

Amixet. Oon elämäni aikana soittanut 4 kertaa poliisit noutamaan amisidiootteja pois mun kämpän pihalta riehumasta, kun asustelin vielä suomen amispääkaupungissa, Haminassa.

Ad-ware, virukset ja tyhmät käyttäjät. Oon BOFH.

Ruuansulatusongelmat. Ei siitä sen enempää, mark hamilton sais stondiksen.

Polcca. Pirii nokkaan ja hileet tukassa edustamaan.

Autoilu. Välttämätön paha, jonka kanssa mulla on niin vitun paska tuuri että oksettaa koko homma.

Eiköhän tolla pääse alkuun.
#148 • • root Guest

1. Hämikset

Älä pliis laita sitä linkkiä. Mä en kuitenkaan voi olla avaamatta sitä, ja sitten kun se hämiksen kuva lävähtää mun simmujen eteen, niin täällä kämpässä kaatuu monta huonekalua, ja mä en sitten voi käyttää nettiä koko loppupäivänä, vaan pitää odottaa, että siippa tulee kotiin ja sulkee sen linkin. Nih.

Ne hämiksen jalkojen karvat näkyy vasta jos sitä kuvaa zoomaa. En nimittäin uskaltanut mennä ottamaan kuvaa lähempää. Hämppärin koon laskelmoin alumiiniritilän raitojen leveydestä päivää myöhemmin. (jolloin hämis oli kiivennyt 1,5m korkeuteen samaisesta paikasta. Yritti tulla englantilaisittain tiivistetystä ikkunasta ulos mutta vain yksi jalka mahtui ulos.

Tiedoksi, että sama laji on yllättänyt kämppiksiä suihkuverhoista, lattialta, katosta, jumppakamoista, lavuaarista, ja sängystä sekä jääkaapin päältä.

Itse en periaatteesta ole tappanut yhtäkään niistä.
#149 • • serotonot Guest

Lollin' Muthafukin Stones!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
#150 • • Taedium Guest
Microsoft Visual C++ Runtime Library Runtime error!
Program: C:\WINNT\Explorer.exe R6025 - pure virtual function call

Ja sit ku se saa sen explorer.exen käyntii ni kaikki ikkunat on suurinpiirtein käänteisessä järjestyksessä, mutta snadisti randomia sekaan. Ja mulla on työskentelyn kannalta melko tärkeetä missä järjestyksessä ne ikkunat on auki. PRKL!
#151 • • timppa^ Guest

it could've been you.
#152 • • serotonot Guest

it could've been you.

sorry, you're too late. already had it

nimim. miten näppiksen saa putsattuu tuolt alta?
#153 • • timppa^ Guest

it could've been you.

mie pelkään siuta ihan vitisti. :scared:
#154 • • serotonot Guest

it could've been you.

mie pelkään siuta ihan vitisti. :scared:

parempi olla pelottava asia ku inhottava asia.

tuun sun uniis, muista pyyhkii ku heräät
#155 • • Taedium Guest

Ku Blondie vei hiekkalaatikolla mun lapion ni mä huusin: "Iskää tuu ikkunaan!" - Ja iskähän tuli.
#156 • • serotonot Guest

Ku Blondie vei hiekkalaatikolla mun lapion ni mä huusin: "Iskää tuu ikkunaan!" - Ja iskähän tuli.

mun iskä tulee pyytämättäkin :(
#157 • • LindaGP Guest

Voi ei. Taas nää aloittaa...
#158 • • Taedium Guest

No eipähän tarvii spreijata joulusin tekolunta ikkunakoristeiksi...
#159 • • timppa^ Guest

No eipähän tarvii spreijata joulusin tekolunta ikkunakoristeiksi...

Jeah. voi kato keskittyy ihan täysillä jouluvalobondageen.
#160 • • vaavu Guest

Käytä minihameen sijaan housuja.

No se nyt vielä puuttuisi! Mun vaatekaapista ei löydykään muuta kuin housuja tällä hetkellä. Minihameet on ihan yhtä saatanasta kuin sukkahousutkin, ainakin jos ulkona ei ole väh. +20C

Nimim. Viimeeksi äijjikset jalassa vuonna '99 ku joutu olee intissä morttileirillä teltassa yötä yli -30 asteen pakkasilla.

Ihme termoperse sä olet, tai sitten sun housut on vuorattu villalla. :| Tai sitten naiset vaan saa virtsatietulehduksen paljon helpommin kuin miehet.