dj thomas - subtraxx experience (di.fm) 16.11.2003

13 posts, 1 page, 1,862 views

Avatar
#1 • • thomas Guest
01. Catcher - Destiny Sunrise
02. Outback - Minds in Motion
03. Fictivision - Outpost
04. Filo & Peri - Elevation
05. Envio - Touched by the Sun
06. John Askew - Skylab (Kyau vs. Albert remix)
07. Ronski Speed - Iris (John Askew remix)
08. Moogwai - Neon (Kansai remix)
09. Zed-X - The Storm (Jono Grant vs. P.O.S remix)
10. Mirco de Govia - Final Emotion

download here

kommenttia kiitos.
Avatar
#2 • • ville e Guest
jess,

thomastransee. heti downloadaukseen...
Avatar
#3 • • Tapsa Guest
Oikein, mullakin imussa jo . .
Avatar
#4 • • murQla Guest
mainiota!

tykkäsin tästä, loistavia biisejä hyvin miksattuna. :cool:
Avatar
#5 • • Airvision Guest
Erinomainen setti,kivasti uppos tutut biisit :happyroll: :happyroll:
Avatar
#6 • • Mr. Buzz Guest
Jälleen kerran taattua toomaslaatua (tm). Fiilistely++
Hyviä biisejä, hyvä kokonaisuus :cool: :excellent:
Avatar
#7 • • tempest Guest
Jee, hyvä kokoelma uudempaa kixuu hyvin miksattuna! Vähän oli progempaa saundii messis mut diggasin kyllä! :)
Avatar
#8 • • janne.n Guest
Jälleen kerran loistavaa settiä thomasilta. Ei paljon parempaa ajanvietettä sunnuntai-iltaan vois keksiä kuin istua luurit päässä ja kuunnella hyvää musiikkia hyvin rakennettussa ja miksatussa setissä. kiitos siitä! :)
Avatar
#9 • • kosmo Guest
kyllä maistu, kyllä! :hearts:

.. ja toimii keskiviikkopäivänäkin. :excellent:
Avatar
#10 • • Loopy Guest
Annetaanpa vihdoinkin palautetta vastineena kun kerran tämä kovalevylleni oli ilmestynyt.

Alussa oli mukavaa mulle hivenen vieraampaa matskua. Tunnelma avausraidassa on ainakin kohdallaan. Miksaus polkee kivasti eteenpäin ja päästään mullekin tuttuihin Armadan julkaisuihin.

Askewin remiksi Iriksestä on yksi mun henkilökohtaisista suosikeista, mutta ei oikein sovi tuohon kohtaan. En osaa sanoa mikä siinä tökkää - onneksi kuitenkin Neon (Kansai Remix) palaa samalle hyväksi havaitulle linjalle.

Zed-X ei ennen tätä ollut iskenyt mulle kotikuuntelussa, mutta vihdoinkin saatiin poikkeus aikaiseksi :)


Elikkä:
Hyvätunnelmainen eteenpäin rullaava Thomaksen kuuloinen tyypillinen noncheese mixtape. Vaihdot kohtuullisen tarkkoja, mutta tarkempiakin settejä Thomasilta on totuttu kuulemaan.

9/10
Avatar
#11 • • Osiriz Guest
On kyllä herkku matskua taas kerran. Pari tuttuakin viisua mukana mutta enimmäkseen tuntemattomia minulle. Moogwain "Neon" on kyllä aivan loisto. :excellent: Mixaus on varmaa taas kerran, ei pahempia mokia missään kohdassa.
Hyvin pyyhkii Thomas! :)
Avatar
#12 • • putteh Guest
Perinteiseen tapaan minunkin palaute on viipynyt taas ihan riittävän kauan, joten nyt olisi taas korkea aika kirjoittaa jotain.

Minä pidin kovasti tästä miksauksesta, mielestäni paljon parempi kuin tätä edeltänyt Tranzexperince-miksaus, jolla on täällä myös oma threadinsa. Sulavaa ja niin kovin pehmeää miksausta jälleen, tätä on ilo kuunnella. Omaan korvaan kuulostaisi biisit menevät ihan sopivassa järjestyksessä. Hienoja biisejä heti Destiny Sunrisestä lähtien. Tämän miksauksen jälkeen palasi muistiini toi Outpostikin, ei muuten yhtään hassumpi b-puoli.

Ehkä tästä sellainen todellinen killeribiisi puuttuu, mutta toisaalta ei tällainen vähän rauhallisempi miksaus sellaista kaipaakaan. Laadukasta kamaa kaikenkaikkiaan, on soinut autossa paljon - ja tulee varmasti soimaan jatkossakin.
Avatar
#13 • • olliS Guest
Kylläpäs kuulosti trance pitkästä aikaa hyvältä!

Alussa vähän hetkeksi hätkähdin kun oli nopeampi tempo, mihin lähiaikoina musiikin kuuntelussa on tottunut, mutta se poistuis hyvin nopeasti setin jatkuessa...

Alkupään biisit tai no hieman yli puoleen väliin asti toimivat erinomaisesti, mutta sitten lopun snarerollithehkutukset eivät oikein iskeneet..
Miksaaminen oli erinomaista, välillä tuli jopa hätkähdyttyä että jokos se biisi vaihtui :)

Nyt vaan lisää tota alkupään saundia ;)