Biiseissä käytettyjen leffa-samplejen spottailu

83 posts, 5 pages, 24,089 views

#61 • • osenoko Guest

Eikös se kuitenkin ollut näin, vai oliko???

"(If?) any of you fucking bricks move, and i'll execute every motherfucking last one of ya!"

"Any of you fuckin' pricks move, and I'll execute every mother fuckin' last one of ya."

Prick = insulting terms of address for people who are stupid or irritating or ridiculous [syn: asshole, bastard, cocksucker, dickhead, shit, mother fucker, motherfucker, whoreson, son of a bitch, SOB]
#62 • • DeaconX Guest
:D

Brick = Tiili

Nii ettei sen kummempaa ku pilkunnussintaa.
#63 • • Petteri K Guest

Psylocke - No Man
Muistaakseni Kellopeliappelsiinista "I have existed from the morning of the world. And I shall exist until the last star falls from heavens... jotain... I am all man as I am no man and so I am God."

Sama mies eli Malcolm McDowell kyllä, mutta elokuvasta Caligula. Eikös tähän biisiin ollut myöskin ripattu lisähöysteeksi Darth Vaderin hengitystä?
#64 • • milo Guest

Sama mies eli Malcolm McDowell kyllä, mutta elokuvasta Caligula. Eikös tähän biisiin ollut myöskin ripattu lisähöysteeksi Darth Vaderin hengitystä?

Kyllä tosiaan. Nyt kun tarkemmin kuunteli, niin kyllähän siinä samplessa jopa sanotaan Galigula. Pitäisi aina välillä katsellakin niitä elokuvia, ettei vaan muistelisi.:)
Ja jotain höngintää löytyy myös. Mitä tod. Darth Vaderilta.
#65 • • r.pete Guest
Jos en väärin muista, niin...

RMB - Spring

My prince is dead; all is lost without him...
[Winona Ryder As Mina: Bram Stoker's Dracula]

the spring is my love,
there is a spring rezzling in the trees,
felt my heart was delighted, rebirth of all kind,
scenerys which will fill my soul,
it will tranqually last forever in my mind

#66 • • crc Guest
Kosmarin I Love You kuiskaus on Twin Peaksista (Shelley kuiskailee sairaalasängyssä Bobbylle) . Epäilen tosin et Kosmari sen sieltä on löytäny, vaan jostain Antiloopista sen kuitenki pierassu. :)
#67 • • djsoma Guest
Andromedan kaunis Temptations - levy suorastaan vilisee leffasampleja, mm. aloitusbiisi Liquid Fairies alkaa japaninkielisillä Kill Bill - sampleilla (en ole nähnyt leffaa) ja kolmosbiisi Eyelipse samplaa Animatrixista 'the second renaissance' - läppää.
#68 • • tumpsi Guest
Suomi satoa:
Tres:in liveseteissä @koneisto ja @säde (ja myös kun yrittää pyrkiä antenniosastolle :D)
on sample "there's nothing for you here, only death"
joka on siis LOTR: III:sta kun Elrond (Hugo Weaving) sanoo Arwen Evenstarille (Liv Tyler) tämän tehdessä päätöksen jäädä keskimaahan.

Carbon based: Prologue.
"let me tell you a tale I have ventured..."
On muistaakseni Conan: Barbaarin alusta.. Correct?
#69 • • hrnt Guest

Jos en väärin muista, niin...

RMB - Spring

My prince is dead; all is lost without him...

Tuo ylempi quote taitaa olla RMB'n No Obediencesta.

Sama sample taisi olla myös Infected Mushroomin biisissä Dracul.
#70 • • Edited Villa Guest
Grooverider: Where's Jack The Ripper

Huomasin sattumalta katsoessa elokuvaa Leon, melko lopussa kun Natalie Portman tulee siitä luukusta ulos.. se aukeamis ääni kuulostaa samalta kun tuossa Grooveriderin biisissä jossain keskivälissä ambient-kohdassa ennen sitä mahtavaa basslinea oleva sample!? Vai kuulostiko vain niin samalta..
#71 • • rjv Guest
ever seen fire at zero gravity? it's beautiful. it's like liquid, slides all over everything
dom & roland - firewire, leffa oli event horizon

optical - to shape the future, biisin nimen lausuu george bush vanhempi :-)

i've got a bad feeling about it. you do? yeah, definitely
teebee - bioform. avaruusseikkailu 2001

mutta mistä leffasta on
open your primitive side, the animal side?
biisi on dom & skynet - rhino.

...leffasta Dark City:

Heeei... jossain spykepiisissä oli siitä "they called it 'tuning'" jutusta läppää. Ei vaa nyt tuu mielee missä.

Skazi - Tuning
Earthling - The Catalyst

....all you have to do is tune in, but you do much more than just tune in..

itse asiassa kaveri oli sämplänny meidän yhteen biisiin the cellistä pätkän joka meni jotenkin

.. all you have to do is tune in, but you do much more than just tune in, you become part of the show.

en aluks ees tienny mistä toi oli, mut celliä katsoessa bongasin sit ton.
#72 • • NS Guest
Oliver Lieb on ottanut moneen biisiinsä samplet leffasta THX-1378 (numero varmaan väärin). Myös Effective Forcen My Time Is Yours samplet on otettu samasta leffasta. Muutenkin leffa on aikamoinen sampleilijan aarrearkku. Varsinkin kun DVD:ssä on optio, jolla voi kuunnella pelkkää taustaääniefektiä ilman puhetta.
#73 • • Nordberg Guest
S.W.A.T. - Scream

Tässä speedcore biisissä on sampleja Scream-leffasta. mm. sellainen sample kuin "to see what your insides look alike" sekä tietysti muutama muukin leffasta napattu sample.
#74 • • teukkax Guest
Ja eikös se "I'm talkin aout god, the devil, hell, heaven......" sample löydy myös biisistä Carbon Based & Nemes - Heaven 'n' hell.....
¡ Previous post a couple of years ago !
#75 • • Villa Guest
Eilen tuli katottua True Romance leffa. Se olikin sitte Patricia Arquette, joka Solar Stone:n "Solarcoaster" biisissä lausuu sanat "I look back and I am amazed that my thoughts were so clear and true...You're so cool..."

:)
¡ Previous post about a year ago !
#76 • • Villa Guest
Mistähän leffasta tää mahtaa olla?

"..That's the way it goes though....
Maybe I should just give up or stop trying
But life is so uncertain, so short
I've got to keep on searching
And wherever it takes me, I've got to go.."

Liian monessa biisissä käytetty totakin.
¡ Previous post a couple of years ago !
lopez

#77 • • lopez pahan päivän pakkasukko!
Ja samantien salamana kalloon, klassikkojen klassikko, kaikkien kunnioittama, 147bpm, ja lähes yhdeksän minuuttinen hardtrance-helmi:

Artisti: C.J. Bolland
Kappale: The Prophet
Julkaisija: FFRR

Otteet pääroolin esittäjän
Willem Dafoen repliikeistä Jeesuksena, Martin Scorsesen vuonna 1987 valmistuneesta, kevyesti ilmaistuna, loistavasta kulttiklassikosta:
The Last Temptation of the Christ
- Kristuksen viimeinen kiusaus

Intro:

Jesus :

"I'm here to tear down everything around you, and you know what I'm going to replace it with? Something new: God. The World of God.
So take your bread and give it to the poor. What difference does it matter what you own? You have gold and silver? It's going to rot, and that rot is going to eat away your heart. All of you! There will be a flood, and there will be a fire. But there will be a new ark riding on that fire, and I HOLD THE KEYS AND I OPEN THE DOOR, AND I DECIDE WHO GOES IN AND WHO DOESENT!!.... Come with me."

(3:45)

Jesus :

"Do you think that God belongs only to you? He doesen't: God's an immortal spirit who belongs to everybody! To the whole world! You think, you are special? God is not an Israelite!.... In the desert, the baptist warned us, God is coming. Well, I'm telling you it's too late! He's already here. I'm here! And I'm going to baptize everybody... with fire!"

+ outro, jonka alusta en saanut selvää.

tjeu

*jeesus*

--
My life fades.... the vision dims.
All that remains are memories.
I remember a time of chaos.
Ruined dreams. This wasted land.

tommib

#78 • • tommib
Angerfist ainakin on samplannut Hellraiserin lopussa Frankin lausumaa Jesus Wept biisissään.

Korsakoff - Still Wasted samplaa Matrix Believe me when I say we have a difficult time ahead of us. But if we are to be prepared for it, we must first shed our fear of it. I stand here, before you now, truthfully unafraid. Why? Because I believe something you do not? No, I stand here without fear because I remember. I remember that I am here not because of the path that lies before me but because of the path that lies behind me. I remember that for 100 years we have fought these machines. I remember that for 100 years they have sent their armies to destroy us, and after a century of war I remember that which matters most... We are still here! Today, let us send a message to that army. TOnight, let us shake this cave. Tonight, let us tremble these halls of earth, steel, and stone, let us be heard from red core to black sky. Tonight, let us make them remember, THIS IS ZION AND WE ARE NOT AFRAID! spiikkiä

Alex Calverin Hellraiser ep nojaa kokonaan Hellraiser sampleihin. En muista oliko tuossa we have such a sights to show you sample mukana.

Hellraiseria on muuteki samplattu ahkerasti rankemmassa musassa ja mikäs siinä. Se on yksi kaikkien aikojen parhaita elokuvia