Tony "shit for brains" Halme kääntynyt uskoon.

47 posts, 3 pages, 6,483 views

#21 • • jorkki Guest

Mistäs sitä tietää vaikka halmeenkin uskoontulo olis samanlainen "kikka" kun nykäselläkin.

Pääseepähän ens viikolla katuun tekoonsa lehdissä ;)
#22 • • Moraani Guest

Eli vaikken hänen mielipiteittensä takana seisokkaan täysin, enkä hyväksy hänen tapaansa esittää niitä, täytyy tunnustaa, ettei hän mikään tyhmä ole.

Olisinpa varsin yllättynyt jos kaiken tämän mediamylläkän takana todella olisi Halme itse. Sitä en tod usko, kyllä, Halme on tyhmä! Sillä vaan sattuu oleen ovelia taustamiehiä, jotka suunnittelee kaiken ja Halme "toteuttaa".
Esa

#23 • • Esa

Halme on kyllä yksi tyhmimmistä ihmiskunnan historiassa.

Äijähän on Suomen mittakaavassa selkeesti self-brandayksen mestari :eek: (vrt. esim. Madonna).

Tosin kovin favourable imagee ei onneks monelle oo muodostunu. :excellent:
#24 • • Tres Guest

Eli vaikken hänen mielipiteittensä takana seisokkaan täysin, enkä hyväksy hänen tapaansa esittää niitä, täytyy tunnustaa, ettei hän mikään tyhmä ole.

Olisinpa varsin yllättynyt jos kaiken tämän mediamylläkän takana todella olisi Halme itse. Sitä en tod usko, kyllä, Halme on tyhmä! Sillä vaan sattuu oleen ovelia taustamiehiä, jotka suunnittelee kaiken ja Halme "toteuttaa".

Mun puolestaan on hyvin hankala uskoa
että Halme olis joku nukkepoliitikko jolla
olis jotain salaperäisiä 'taustavoimia'.
Itse olen Halmeen toimintaa seurattuani
lähinnä sillä kannalla, että jäbä on tajunnut
omat vahvuutensa ja hyödyntää niitä
surutta, ei siihen mitään imagokonsulttia
tarvita.

Halme on opportunisti, ja sillä on pelisilmää,
mutta ymmärrän kyllä senkin miksi monelle
on helpompaa vain leimata Halme tyhmäksi,
jonkun muun manipuloimaksi käsinukeksi.
Eihän tuollaisella rasistilla ja populistilla -
ja, hyvänen aika!, millälietestomanbodarilla -
voi olla kykyä suunnitella omaa toimintaansa
tai manipuloida omaa imagoaan.
#25 • • Taedium Guest

Asian tekee monimutkaiseksi kuitenkin se, että natsien tutkimusmenetelmät olivat usein suorastaan kammottavia. Ainakin minä olen tässä tapauksessa sitä mieltä, ettei tarkoitus pyhitä keinoja.

Aivan, ei mitään ihan kivoja keinoja esmes hypotermian tutkimisessa ollu...

Btw, eikö tuo autojen massatuotanto ollut alun perin Henry Fordin idea?

Jep. Mutta ketkäs osti autoja? Ei niitä taskunpohjalta löytyvillä kolikoilla ostettu. Huomaa mitä sanoin: massatuotettu henkilöauto niin halvalla, että tavallinen kansakin voi sen ostaa - Arvaappa mistä nimi Volkswagen tulee?
#26 • • tumpsi Guest

Kommentti oli jo tossa topicissa eli siis "SHIT FOR BRAINS". Halme on kyllä yksi tyhmimmistä politiikoista ihmiskunnan historiassa.

Voisin melkein ottaa ton "poliitikoista" sanan pois tuolta välistä. Tulos
olisi siis; Halme on kyllä yksi tyhmimmistä ihmiskunnan historiassa.

Lisätäänpä tähän vielä että en tod. pidä "koko kansan Tonya" älyllisesti vähäosaisena.
Hän on vaan onnistunu kerta toisensa jälkeen näyttämään omat ei-niin-vahvat-puolensa julkisuudessa. About kerran kuussa saa kuulla/lukea että mitä se nyt on keksiny. Vähän niinku Mattikin, mut Masasta saa lukea kerran viikossa.. Ja ne Masan puuhailut.. Niissä ei o koskaan mitään järkee.
Tonylla on edes joskus ;)
#27 • • JussiS Guest

Koska?
#28 • • serotonot Guest
mistä lempinimi paskaa aivoille?
#29 • • k1mm0 Guest
ehkä tonyn uskoontulon takana onkin Kikka? :rolleyes:
Ante

#30 • • Ante

About kerran kuussa saa kuulla/lukea että mitä se nyt on keksiny. Vähän niinku Mattikin, mut Masasta saa lukea kerran viikossa.. Ja ne Masan puuhailut.. Niissä ei o koskaan mitään järkee.

Pitää nyt vähän pilkkua nusaista tässä asiassa. Iltapäivälehdet & Seitsemän päivää + loistava "paskalla käynnin lukemisto" tekee jutun asiasta kuin asiasta. Keksitty esimerkki nyt voisi olla "Tony Halme tukee kettutyttöjä" vaikka todellisuudessa hän olisi antanut rahaa luonnonsuojelulle tms. Julkkis on niin kauan julkkis, kun hänestä lehdet haluavat kirjoittaa, ja erityisesti lehtiä ostava yleisö lukea. Paradoksaalista ovat esim. otsikot: "Entinen missi tilittää: Vetäydyin julkisuudesta" Mutta kaikesta huolimatta, me tarvitsemme julkkiksia - nykyajan sankareita ja sankarittaria!
#31 • • tumpsi Guest

Pitää nyt vähän pilkkua nusaista tässä asiassa. Iltapäivälehdet & Seitsemän päivää + loistava "paskalla käynnin lukemisto" tekee jutun asiasta kuin asiasta...

Oot kyl ihan oikeessa, tarkotinkin sitä kuvaa Halmeesta jonka eri mediat meille esittää.
#32 • • tumpsi Guest

Koska?

No ei nyt heti tuu mieleen, mut kai silläkin nyt joku teko on taustalla joka on asteikolla I
I edes I--I verran järkevämpi ku joku Matin mestariteko.
Esim. muutaman ajan takainen IL/IS lööppi: Matti Nykänen pahoinpiteli MIEHEN. (Asia oli siis esitetty niin että MIEHEN luki kissankokosin kirjaimin ja muu teksti ns.normi lööppifontilla.. Joka luo hassun ironian Matin tekoon :D)
#33 • • Quu Guest

Miten olis: "paskaa aivojen sijaan"?
#34 • • serotonot Guest

Miten olis: "paskaa aivojen sijaan"?

ei käy
#35 • • ER Guest

Koska?

Halme on kansanedustaja. Nykänen on strippari.

Onhan Halme tehnyt, jonkun lakialoitteen veteraanien hautojen kunnossapidosta. Tai jotain vastaavaa. Mitä nykänen on tehnyt? Itkenyt palanutta saunaansa?
#36 • • Taedium Guest

ei käy

No jos noi meinaa, että Tonyn mielipiteet on "paskaa aivoille"...
#37 • • Tapsa Guest

Koska?

Juhannuksena 2003 Raumalla.

Nyrkkeily matsin tuotto lahjoitettiin Suomen sotaveteraaneille.

Se oli hieno teko,
pitäs varmaan mennä
itekkin ottaan samallalailla
pataan ku Halme sillon otti !
#38 • • Quu Guest

Mun puolestaan on hyvin hankala uskoa
että Halme olis joku nukkepoliitikko jolla
olis jotain salaperäisiä 'taustavoimia'.

Olis kyllä sinänsä mielenkiintoista tietää kuinka asian laita oikeasti on.
Mä taas oon tullu siihen tulokseen, että lähes kaikilla julkkiksilla on
taustavaikuttajia/käsikirjoittajia urilleen. Ehkä Suomessa se ei ole niin
läpinäkyvää, eikä kaikki niitä käytä, mutta yleistymässä ne ovat kovaa
vauhtia täälläkin. Luin tästä iltalehdestä/sanomista. The Brainin touhuihin
en sen kummemmin ole perehtynyt.
#39 • • Moraani Guest
:mad: :mad: No toi ylempi oli MULTA! :mad: :mad:
#40 • • Taedium Guest

:mad: :mad: No toi ylempi oli MULTA! :mad: :mad:

Kiitä uutta phpBB softaa joka mahdollistaa quoten quottaamisen ja sitä kautta helposti sekottaa.