Mistäs sitä tietää vaikka halmeenkin uskoontulo olis samanlainen "kikka" kun nykäselläkin.
Pääseepähän ens viikolla katuun tekoonsa lehdissä ;)
47 posts, 3 pages, 6,483 views
Mistäs sitä tietää vaikka halmeenkin uskoontulo olis samanlainen "kikka" kun nykäselläkin.
Eli vaikken hänen mielipiteittensä takana seisokkaan täysin, enkä hyväksy hänen tapaansa esittää niitä, täytyy tunnustaa, ettei hän mikään tyhmä ole.
Eli vaikken hänen mielipiteittensä takana seisokkaan täysin, enkä hyväksy hänen tapaansa esittää niitä, täytyy tunnustaa, ettei hän mikään tyhmä ole.
Olisinpa varsin yllättynyt jos kaiken tämän mediamylläkän takana todella olisi Halme itse. Sitä en tod usko, kyllä, Halme on tyhmä! Sillä vaan sattuu oleen ovelia taustamiehiä, jotka suunnittelee kaiken ja Halme "toteuttaa".
Aivan, ei mitään ihan kivoja keinoja esmes hypotermian tutkimisessa ollu...Asian tekee monimutkaiseksi kuitenkin se, että natsien tutkimusmenetelmät olivat usein suorastaan kammottavia. Ainakin minä olen tässä tapauksessa sitä mieltä, ettei tarkoitus pyhitä keinoja.
Jep. Mutta ketkäs osti autoja? Ei niitä taskunpohjalta löytyvillä kolikoilla ostettu. Huomaa mitä sanoin: massatuotettu henkilöauto niin halvalla, että tavallinen kansakin voi sen ostaa - Arvaappa mistä nimi Volkswagen tulee?Btw, eikö tuo autojen massatuotanto ollut alun perin Henry Fordin idea?
Kommentti oli jo tossa topicissa eli siis "SHIT FOR BRAINS". Halme on kyllä yksi tyhmimmistä politiikoista ihmiskunnan historiassa.
Voisin melkein ottaa ton "poliitikoista" sanan pois tuolta välistä. Tulos
olisi siis; Halme on kyllä yksi tyhmimmistä ihmiskunnan historiassa.
Tonylla on edes joskus ;)
About kerran kuussa saa kuulla/lukea että mitä se nyt on keksiny. Vähän niinku Mattikin, mut Masasta saa lukea kerran viikossa.. Ja ne Masan puuhailut.. Niissä ei o koskaan mitään järkee.
Pitää nyt vähän pilkkua nusaista tässä asiassa. Iltapäivälehdet & Seitsemän päivää + loistava "paskalla käynnin lukemisto" tekee jutun asiasta kuin asiasta...
Koska?
mistä lempinimi paskaa aivoille?
mistä lempinimi paskaa aivoille?
Miten olis: "paskaa aivojen sijaan"?
Koska?
No jos noi meinaa, että Tonyn mielipiteet on "paskaa aivoille"...ei käy
Koska?
Mun puolestaan on hyvin hankala uskoa
että Halme olis joku nukkepoliitikko jolla
olis jotain salaperäisiä 'taustavoimia'.
Kiitä uutta phpBB softaa joka mahdollistaa quoten quottaamisen ja sitä kautta helposti sekottaa.:mad: :mad: No toi ylempi oli MULTA! :mad: :mad: