Kummeli

40 posts, 2 pages, 8,274 views

#21 • • :t:c: : : Guest
Ohoh, olipas ku vanhoina hyvinä aikoina :D

Hyvään suuntaan kehittyny ja mukavasti viä vähän pääättömämpää juttuu :) Esim ne Ikea kuitit, chät ja uudet tyypit oli kyl ihan tykkimatskuu smoke.gif
#22 • • drS Guest
"ootsä äijä reijo, vai ootsä tapio? miks sulla on tollanen lapio?"

ja viime kerralla:
"ootsä äijä dorka, vai ootsä äijä naatti? eihän sulla oo venettä eikä paattii. äijä kelaa: mihin sä tarttet tollasta melaa?"

:D
noissa sketseissä nauratti ihan kaikki elementit.
#23 • • Taedium Guest

studio julmahuvi

OU JESH!
#24 • • HydroGen Guest
Ihan mahtava sarja....jutut vanhentunu ehkä jossain määrin mut nämä uudet menettelee :laugh:
#25 • • Remotion Guest
Eilinen oli sitten jo paljon parempi kuin se avausjakso. En sitten tiedä että johtuiko si siitä et sketsien hahmot jo rupes tuntemaan. Tulen kyllä ehdottomasti katsomaan jatkossakin. IMO ainoa oikeutus TV-lupamaksulle on Kummeli.

Muistakaa katsoa keskiviikkona kummelien leffa klo 2100... itse en ole jostain syystä nähnyt ollenkaan joten se pitää kyllä katsoa! :hearts:
#26 • • :t:c: : : Guest
Hei yks juttu viä HAISTA PASKA

:hah: :D

edit: vai olikse vit** :confused:
#27 • • JussiS Guest

edit: vai olikse vit** :confused:

Eiku paska.

Oli muuten oikeesti pitkästä aikaa hauskinta Suomalaista viihdettä, naureskelin ihan ääneen.

Naapurin runoilija oli kans aika loisto :)
#28 • • serotonot Guest
mikäköhän mua vaivaa kun noi läpät ei ainakaan eilen iskeny yhtään. tuli oikeesti hölmö olo et onko tällaiselle nauranu joskus. Vaatis kai toisenlaista mielentilaa.

Vanhat kummelit oli tosin hyviä, ellei nyt aika kultaa niistäkin muistoja. Tosin IMO parasta suomalaista huumoriantia vähään aikaan edusti pulkkisen vanhemmat tuotantokaudet
#29 • • Pete Input Guest
No nii... 6 jaksoa takanapäin ja nyt se ilo on ohi. :(
Kiitos kuitenkin Kummeli ukoille. Tykkäsin.
#30 • • Quu Guest
Edelliset kuusi jaksoa olivat muuten loistava esimerkki siitä miten yhden jakson käsikirjoitus MULTIPLOIDAAN voittojen takaamiseksi ;)

Joka jaksossa samat läpät...
#31 • • JussiS Guest

Edelliset kuusi jaksoa olivat muuten loistava esimerkki siitä miten yhden jakson käsikirjoitus MULTIPLOIDAAN voittojen takaamiseksi ;)

Joka jaksossa samat läpät...

Haa, olin siis fiksu ja säästin energiaa katsomalla vain yhden jakson kummelista!
#32 • • Mrrshan Guest
Eipä oo koskaan naurattanut.. tosin en oo niitä juuri katsonutkaan.
#33 • • Individual Guest
Täytyy kyllä myöntää, että kolme viimeisintä jaksoa ovat olleet aivan täyttä murhaa! Aivan helvetin hyviä...

:excellent: :excellent: :excellent:

T:Tero
#34 • • Pete Input Guest
Varsinkin ne 2 tyyppiä siellä autokaupassa, jotka heitettiin pihalle liikkeestä.
#35 • • akir0 Guest
Heikki Silvennoinen vähä puheli jossain haastattelussa, että jatkoa vois seurata nopeallaki aikataululla. Toivotaan parasta.

p.s. Terveisiä Jaanalle!
#36 • • Figure Guest
Siis kummelihan on ihan ykkönen. Monet sketsit on kuvattu tutuissa paikoissa kangasalla tai lähistöllä (itsekin kangasalan miehiä).

Viimeselle jaksolle sai kyl nauraa olan takaa :)
Se "Perintöä odotellessa" -sketsi oli kyl uskomaton :D
#37 • • drS Guest
nirunaruveljekset \o/
#38 • • genki Guest
heheh pitää lähettää palautetta eteenpäin - silvennoinen on mun kummisetä ja mr kakko mun eno. sit tuottajana häärii mun tädin mies. hela ja kahilainenkin on vanhoja tuttuja.

oon ollu aikoinaan monta kesää kummelin jaksoja editoimassa kesäduunissa, ei oikein enää naurattanu sit 2039482509234 katselukerran jälkeen ne läpät. ;]
#39 • • :t:c: : : Guest

heheh pitää lähettää palautetta eteenpäin - silvennoinen on mun kummisetä ja mr kakko mun eno. sit tuottajana häärii mun tädin mies. hela ja kahilainenkin on vanhoja tuttuja.

oon ollu aikoinaan monta kesää kummelin jaksoja editoimassa kesäduunissa, ei oikein enää naurattanu sit 2039482509234 katselukerran jälkeen ne läpät. ;]

no prkl! syytetään sit sua wäkeistä editoinneista :D

Mut olihan nää uudet ihan taattua tavaraa taas #-)--~

Q'm-eli-rok!
#40 • • Damien Guest
Kuuhun mennään, Jaska perkule, Onks sulla mitään huomenna. Tää on helevetin hyvää ja nerkokasta huumoria.