Kummeli

40 posts, 2 pages, 8,313 views

#1 • • Pete Input Guest
Katsoitko sunnuntaina? Oletko Fani?
Itse kaivelin jo kaapista vanhaa Kummeli-paitaa, mut en löytäny. Olisko joutunut teille tietymättömille?
Sketseistä jäi vahvasti mieleen Tsuge, Rattopojat, "Kova Luu" ja "Jääkiekko valmentaja". + tietty "välimalli" orkesteri.
Kummeli elää ja voi näemmä hyvin...
#2 • • Quu Guest
Noista vanhoista on kuulemma tulossa DVD-boxi. 40 jaksoa :D
#3 • • Tapi T Guest
A. A. S. Weckström on ehkä paras kaikista! :D
#4 • • akir0 Guest
Tuossa ekassa uudessa jaksossa alku meinasi vähä tökkiä, mut sit kai virittäydyin taas sopivalle taajuudelle. Laatuhuumoria.

Kannattaa myös kuunnella musiikkeja, ne on ihan huippuluokkaa.
#5 • • Homegrove Guest
En perkule nähnyt kuin kymmenen minuuttia kun kukaan ei vaivautunut moisesta mulle kertomaan... :(

Edellisistä paras oli kyllä se meteorologi... "Huomenna sataa ja kaikkia vituttaa". :laugh:

Ne ihan vanhat on sitten tietenkin neroudessaan oma lukunsa. :D
#6 • • Taedium Guest

Oletko Fani?

Jaksoja oli telkkarista tullu ehkä pari tms. kun vahingossa kanavasurffauksen lomasta näin tulevasta elokuvasta elokuva-arvostelun. Jäin odottamaan elokuvaa ja sieltähän tuli Viimeiset Pirkkalaiset. Ja alku noin 30sek meni siinä, että funtsin, et mikä ihmeen b-leffa tää on ja sit snaijas mikä on homman nimi. Ja fani olen ollu siitä saakka. Vanhojen Kummeleiden. (Nimmareilla varustettu paita löytyypi muuten...)

Viimeisin Kummeli quoteni, jonka tänne olen kirjoittanut on muuten tuolla Freestyle/Karkkia! -topicissa, kuka keksii mikä?

A. A. S. Weckström on ehkä paras kaikista! :D

Luontoonkakkaaja! Ei olisi Tapista uskonut ensinäkemältä...
#7 • • serotonot Guest

Viimeisin Kummeli quoteni, jonka tänne olen kirjoittanut on muuten tuolla Freestyle/Karkkia! -topicissa, kuka keksii mikä?

Emmä tiedä, mut mä oonki näit ihmisii, joilla on aina kaks purkkaa yhtä aikaa suussa: left ja right
#8 • • JsL Guest

Tutkimusryhmäni teki seuraavan löydön:

"Ja jokaisellahan on autossaan tällaiset tolppakengät..."

Jeps, eipä paljon naurattanut tuo eilinen kummeli. Ehkä se siitä vielä lähtee.

edit: meni vähän hassusti toi teksti mutta olkoon.
#9 • • happosepi Guest
"Millanen päivä sulla on huomenna?" :king:

En odottanut paljoakaan, mutta huomasin kuitenkin nauravani isolle osalle sketseistä ääneen, mitä en tee todellakaan usein :) Vanha Kummelifani heräsi taas.

Joten tervetuloa pojat takaisin vaan, hyvin näyttää homma pelaavan vieläkin. Tosin, vaikka Mikko Kivinen sinänsä hyvä koomikko onkin, niin ei mielestäni silti tuohon porukkaan oikein sulaudu.
#10 • • jUSSi Guest
kummeli on pitkään aikaan paskinta suomalaista huumoria. Ei tipu, ei sitten yhtään.
#11 • • pie Guest
Nyt menee kyllä jUSSin kanssa mielipiteet vastakkain, koska minun mielestäni Kummeli on suomalaisen huumorin parhaimmistoa. Uutta tuotantoa tosin en nähnyt, mutta vanhoille olen nauranut oikein kunnolla.

Kuka muistaa Matti Näsän? Jumankautajuunääspäivää
#12 • • drS Guest
Kummelin läpät on just niin huonoja että niille nauraa ihan homona. Vähän sama efekti kun roskaklubissa.

Eli kovan luokan fani olen, kaikki yli 10 vuoden aikana tulleet jaksot on katottu vähintään kerran, useimmat monta kertaa.

Sunnuntaina alkaneet jaksot ovat kyllä parasta pitkään aikaan, paljon parempia kuin esim. mankelit tai ei-sketsisarjat.

"se on pojat sillälailla että me hävitään tää peli"

myöskin chattiparodia oli huippu :D ja kaikki muutkin..
#13 • • Bio Guest
Kummeli oli hyvä alkuaikoina.. Mut Pulttibois on hyvä :)
#14 • • olliS Guest
Kyl tippuu Kummeli edelleen!

Mitäs sul on huomenna? - Ihan NORMI päivä! :laugh: :laugh:
#15 • • Al Tapone Guest
Loistavaa matskua.. jätkät on yhtä sekasin ku aina ennenki :)
#16 • • ZeiKei Guest
Kummelissa ei kyl ole mitään vikaa.., parasta kotimaista
komedia tarjontaa tällä hetkellä Veli Puolikuun jälkeen!
Ne Mankelit oli kans hyvii.., niino, no, nonii! :DD

Ykköseksi silti rankkaan Tabun ja toiseksi Lapinlahden Lintujen
7kuoleman syntiä. Näissä sai ainakin nauraa ihan tunteella.
Näistä kahdesta sais kyl uusintoja tulla..,uutta matskua tuskin tulee.
#17 • • Taedium Guest

Veli Puolikuun jälkeen!

Osta RAIVOLA-Rysäpöksy persjalgase morsiamme guletetavaks... Se pääsiäishanukaskin oli ihan kingi!

Ja on se PPP (Siis ei Peer to Peer Protocoll, vaan Pirkka-Pekka) melkosen taitava lauleskelijakin, ku eikös se joka jakson jälkee heittäny sen "Elaine" piisin noin niinku extempore-tyyliin?

"Jos minne lie, polkuni vie. Oli päivä tai synkkä yö, niin muistan ain' sinut armas Elaine."

Pakko saada Velipuolikuut!
#18 • • Al Tapone Guest

Pirkka-Pekka melkosen taitava lauleskelijakin, ku eikös se joka jakson jälkee heittäny sen "Elaine" piisin noin niinku extempore-tyyliin?

Sehän on vanha biisi, ei peteliuksen tekemä. Tosin ppp teki siitä melkosen hitin aikanaan. Petelius on tehny muutaman levynkin, joissa on kyllä erittäin kipeetä matskua. Kannattaa ettiä jostain jos löytää.
#19 • • Remotion Guest
Juu kyllä taitavimpia mielestäni on vanhat purkka-pop-peteliuksen ja aakke kallialan sketsit, pulttiboys jne.

Männä kuukausina tulleet mankeli remixit oli ihan huippuja... Siis todella-! :hah:
#20 • • sonni Guest
aika kuultaa muistot. ainakin killinä tuon tyylinen
huumori toimi. tosin meininki on hiukan toista
nähtävästi nyt.

toistohuumori ei todellakaan enää innosta. sitä
on niin tarpeeksi joka tuutissa. suomihuumori
nähtävästi vain on tasan sitä samaa. parhaiten
itselleni suomalaisista on jäänyt mieleen
soitinmenot ja studio julmahuvi. kaikki muut
samaa jöötiä. vintiöt edustavat yhä luokkansa
kärkikastia pakan pohjimmaisena, hyvä suomi!

ja se mikko kivinen oli niin outsidah ettei mitään
tolkkua. todella tyhmä veto, mutta ehkä se oli
'the name you know'-stuntti.

voihan se tuosta vielä lämmetä, vaikka suurin
osa läpistä olikin ennalta-arvattavia. iso kasa
oli myös juttuja, joissa ei ollut todellakaan mitään
hauskaa. [blink]IMO[/blink]. täytyy katsoa
loputkin, eikä teilata heti ensimmäisen perusteella.