:confused:
Jatkot kolmesta eteenpäin? Ilman taukoa 04-05? Onko tuo Suomessa edes laillista?
On toki, muttei ravintolassa. Eli ts. täytyy olla tila jossa ei ole anniskelua.
223 posts, 12 pages, 14,024 views
:confused:
Jatkot kolmesta eteenpäin? Ilman taukoa 04-05? Onko tuo Suomessa edes laillista?
Tosta lipun hinnasta... Kyllä mulla ainakin oli aikanaan alaikäisenä semmonen fiilis että kun jossain oikeesti oli ISOT k16-bileet niin kyllä niistä suostu pulittamaan melkein mitä vaan kun ei niitä liian paljoa ollut tarjolla.
..Hmm kaveri tuotti ja soitti vielä 90 luvun loppupuolella HOUSEA ja vaihto sitten myöhemmin rankempaan soundiin rahan perässä. :(
hm, jos ne luvstruckit sun muut marco v. & benjamin -kurat on housea, ni kai sitte.
... Juuripa ne!!! Niin maukasta tavaraa oli silloin.. ehkä nyt kuulostaa hieman "wanhahkolta", mutta silti. :D
Onneksi tuli kuultua LIVEnä miestä silloin.... LAATUA oli, mutta niin ne vaan hyvätkin miehet joskus "eksyy"... ;)
STEAM - the official liQuid after party
SOLID
the official liQuid warm-up party
Onko jatkobileet sitten Steam? :)
Itse yritän selvitä 25:llä eurolla enkä pidä sitä kyllä ollenkaan pahana summana
Niin siis 25-37 €gee. Itse yritän selvitä 25:llä eurolla enkä pidä sitä kyllä ollenkaan pahana summana :)
Kyl mun ymmärtääkseni 25 egee on halpa hinta maailman top 20 dj:stä + aamuun kestävistä jatkoista. Ei näitä kumminkaan liikaa täällä Tampereella ole nähty...
Tattista posselle ja bileissä nähdään! :hearts: