L I Q U I D - 28.02.2004

223 posts, 12 pages, 13,770 views

Avatar
#121 • • liQuid Guest
Lipun hinta on kieltämättä normaalia korkeampi, mutta täytyypäs nyt kuitenkin muistaa tässä muutama fakta:

Ensinnäkin liQuidia ei järjestetä missään ravintola-olosuhteissa, missä kaikki olisi valmiina. Tällä paikkavalinnalla saavutetaan kemuihin semmoinen miljöö, johon ei KAIKISSA bileissä törmää. Valitettavasti tällä on myöskin kolikon toinenkin puoli - tyhjän hallin rakentaminen bile-käyttöön maksaa!!! Tähän asti Suomessa sisätiloissa koskaan kuultu massiivisin ääni, tähän asti Suomessa koskaan nähty massiivisin valo, maailman huippu nimi hediksenä, paikan vuokrakulut, dekot, armeija järjestysmiehiä ja muuta maksullista henkilökuntaa, ylimääräisiä WC:tä, valtakunnallinen markkinointi jne... kaikki se maksaa parin uuden henkilöauton verran, eikä me tätä viitsittäis ihan omasta pussistakaan kustantamalla järjestää. Laatu maksaa!!! Vielä kun ottaa huomioon, että itsekin olen ollut tässä hiljattain kemuissa, mihin oli 15euroa sisäänpääsy; suomalainen line-up, eikä oikeastaan mitään erikoista antia tekniikan tms. suhteen... :eek:


Toinen esille noussut asia. Kyllä! Kemut ovat K16/K18, joka tarkoittaa siis sitä, että paikalle pääsee myöskin alaikäisiä. Kölvejä ei kuitenkaan tarvitse koko iltana katsella, peläten varttuneen itsetuntonsa rapisemista, vaan olemme järjestäneet Liquidiin anniskelualueen, missä voit nauttia mm. maukasta olutta vain 18 vuotta täyttäneiden seurassa samalla nähden myöskin pääareenan. :D


Varsinaiset bileet loppuvat klo 02:00, jollonka lapset pitää saada viimeiseen bussiin ja aikuiset siirtyvät parin korttelin päähän aamujatkoille hippailemaan aina seuraavaan aamuupäivään asti!


Kaikin puolin takaamaan, että liQuid tulee antamaan 25euron lipulle 101%vastineen!
Avatar
#122 • • UzU Guest

Lipun hinta on kieltämättä normaalia korkeampi, mutta täytyypäs nyt kuitenkin muistaa tässä muutama fakta: ...



Mutta kuinka saada etenkin ne alle 18v teinit ymmärtämään tuo kaikki? Ja sit vielä niiden pitäs osata kertoa se vanhemmilleen se niin että se 25e heruis.

Itse kyllä ymmärrän mistä kulut muodostuu, kun asioita sen verran paljon olen kuitenkin seuraillut..
Avatar
#123 • • Beliar Guest

Mutta kuinka saada etenkin ne alle 18v teinit ymmärtämään tuo kaikki? Ja sit vielä niiden pitäs osata kertoa se vanhemmilleen se niin että se 25e heruis.

Itse kyllä ymmärrän mistä kulut muodostuu, kun asioita sen verran paljon olen kuitenkin seuraillut..



No musta ainaki tuntuu vähän siltä, että juurikin noilla "pappa betalar"-teineillä sitä hilloo vasta tuntuukin löytyvän. Sillonku meitsi oli tossa iässä, ei mulla ollu yhden kerrostalo-osakkeen verran rahaa kiinni päällä olevissa vaatteissani. :D Ah, liioittelu on niiiin mukavaaa... ;)
Avatar
#124 • • Laite Guest
Mitäs noi jatkoliput maksaa?
Avatar
#125 • • DyyD Guest

Tähän asti Suomessa sisätiloissa koskaan kuultu massiivisin ääni, tähän asti Suomessa koskaan nähty massiivisin valo



tämä pitänee paikkansa ehkä siihen 21.2.2004 asti. :excellent:

Tottaki laatu maksaa. Ainoa mitä ihmiset ovatkin puhuneet on se, ettei ne vanhemmat ymmärrä näitä teknisiä hienouksia. Ei ymmärrä myöskään se ensimmäistä kertaa pileissä oleva 16 vuotias teini ensimmäisissä kännipäissään. Tyhjään halliin rakentaa monet muutkin ja samanlaisten ongelmien edessä pyörivät varmasti kaikki. Mielestäni kuitenkin laadun tarjoaminen yleisölle ei itseisarvoisesti tarkoita aina lipunhinnan nousemista yli 20 euroon.

kaikki se maksaa parin uuden henkilöauton verran



Puhutaanko nyt nissan micrasta vai alfa romeosta?

Henkilökohtaisesti minulle ei sano tuo "marco v" tuon taivaallista ja voinkin näin olla hyvinmielin kotosalla.
Avatar
#126 • • impulse Guest

[Henkilökohtaisesti minulle ei sano tuo "marco v" tuon taivaallista ja voinkin näin olla hyvinmielin kotosalla.



:eek: :eek: :eek:

Marco V on kyllä tällä hetkellä aika pirun kuuma peruna ainakin tuolla isossa maailmassa... Henkilökohtaisesti kyllä ehdottomasti yksi mielenkiintoisimmista ulkomaan vieraista pitkiin aikoihin.
Avatar
#127 • • DyyD Guest

Marco V on kyllä tällä hetkellä aika pirun kuuma peruna ainakin tuolla isossa maailmassa... Henkilökohtaisesti kyllä ehdottomasti yksi mielenkiintoisimmista ulkomaan vieraista pitkiin aikoihin.



Näin olen kuullut, mut mun "viisari ei värähdä."
Avatar
#128 • • Laite Guest

Näin olen kuullut, mut mun "viisari ei värähdä."



:(
tuohonkin on kyllä lääke keksitty.
Avatar
#129 • • DyyD Guest

tuohonkin on kyllä lääke keksitty.



Niin on. Otin äsken pillerin ja nyt värähtelee. Kiitos! :heart:
Avatar
#130 • • drS Guest
kakkoshuone on tamperetalolla ainakin aiemmin ollut alakerrassa..
Avatar
#131 • • Beliar Guest

tuohonkin on kyllä lääke keksitty.



Niin on. Otin äsken pillerin ja nyt värähtelee. Kiitos! :heart:



:D heh heh!

Btw. Tampere-talon kapasiteetti on ilmoitettu sen mukaan, että sinne mahtuu kyseinen määrä henkilöitä ISTUMAAN! :eek:
Avatar
#132 • • liQuid Guest
Lauantaina 10.1. tulevat ennakot myyntiin.

Tampere:
Detunez Records (pirkankatu 10-12)
Spirit Store (hämeenkatu 10)

Helsinki:
Mosso (bulevardi 15)

10.1. - 25.1. välisen ajan lippujen hinta on 20 euroa vain pelkästään detunezista sekä postituspalvelustamme.

Postituspalvelusta lisää infoa 10.1. samalla kun avaamme nettisivumme.
Avatar
#133 • • op Guest


Kiva bio. Olenko nähnyt sen jossain ennenkin? :) :D



Kuva näyttää myös tutulta :)
Avatar
#134 • • Edited tR3mONt Guest


Kiva bio. Olenko nähnyt sen jossain ennenkin? :) :D



Kuva näyttää myös tutulta :)



tekijä on adni18 ja graafikon frendi ... :)
Avatar
#135 • • Pokemon Guest
kerrankin on lipun hinta paikallaan. Ja Marco V, on kyllä helmee soundia, eli siis saavun paikalle normaalissa kuosissani.
Avatar
#136 • • tempest Guest
No nyt ei pitäis olla kyllä enää valittamista ainakaan lipun hinnasta kun tollanen tarjous tuli. Tänne kaikki vaan! :)
Avatar
#137 • • RandomPLAY Guest



Henkilökohtaisesti minulle ei sano tuo "marco v" tuon taivaallista ja voinkin näin olla hyvinmielin kotosalla.



..Hmm kaveri tuotti ja soitti vielä 90 luvun loppupuolella HOUSEA ja vaihto sitten myöhemmin rankempaan soundiin rahan perässä. :(

Sääli sinänsä, että kaverilta ilmesty aika hyviä tuotoksia... jotka rantautui myös tänne suomeen pienissä "erissä". Soitti vakituisesti levyjä tuolla Hollannin Eindhovenin De DansSalonissa Benjamin kanssa... josta myös useita kokoelma levyjä (alkupään levyt todella hyviä, mutta lopussa sitten mennään tuonne Trance puolelle ja ellei pidemmällekin... ).

Olisihan se kiva yllätys kuulla Marcolta sitä omaa House tuotantoa... mutta epäilen. Kaveri kiertää maailmaa eri illoissa ns. suurena tähtenä, mutta ei itse asiassa ole minkään illan residentti (esim. Godskitchen ja Cream)... johtuen tuosta noiden klubien hampurilaisketjumaisesta toiminnasta (franchising) siis "ostetaan" oikeudet käyttää kyseistä nimeä ja logoa (+muita juttuja)... mutta DJ:t sitten voidaankin itse päättää. :eek:

Noh... ihan hyvä kaveri silti... uskoisin. :)
Avatar
#138 • • drS Guest

..Hmm kaveri tuotti ja soitti vielä 90 luvun loppupuolella HOUSEA ja vaihto sitten myöhemmin rankempaan soundiin rahan perässä. :(



hm, jos ne luvstruckit sun muut marco v. & benjamin -kurat on housea, ni kai sitte.
Avatar
#139 • • RandomPLAY Guest

..Hmm kaveri tuotti ja soitti vielä 90 luvun loppupuolella HOUSEA ja vaihto sitten myöhemmin rankempaan soundiin rahan perässä. :(



hm, jos ne luvstruckit sun muut marco v. & benjamin -kurat on housea, ni kai sitte.



... Juuripa ne!!! Niin maukasta tavaraa oli silloin.. ehkä nyt kuulostaa hieman "wanhahkolta", mutta silti. :D

Onneksi tuli kuultua LIVEnä miestä silloin.... LAATUA oli, mutta niin ne vaan hyvätkin miehet joskus "eksyy"... ;)
Avatar
#140 • • hexagon Guest
:confused:
No saa olla aika helvetin kovat jatkot, että jaksaa vaivautua Jyväskylästä bileisiin, jotka loppuu kahdelta.
Jatkot kolmesta eteenpäin? Ilman taukoa 04-05? Onko tuo Suomessa edes laillista?