Viikonloppu kotona ei ole maailmanloppu

89 posts, 5 pages, 12,986 views

Avatar
#81 • • Tapi T Guest

Taitaa se niin olla että olen entinen tp


Ehei. Tässä alhaalla oleva quote varmistaa, että olet kyllä ehta TP. Vain TP:llä voi olla tälläisiä ongelmia. :D

Baari-illat vituttaa joten sinne ei ole mikään hinku.
-kaveri aina niin kännissä ettei se osaa käyttäytyä ja aina nolaa
-sama kaveri joko a) tappelee poikaystävänsä kanssa niin raskaasti että ilta loppuu puoli kahdelta b) livahtaa naiskentelemaan
mutta jotenkin kanssa ilman tätä kaveria on niiiiiin pirun tylsää.
-taksi kotiin maksaa ihan liikaa (inhoon nukkua vieraissa paikoissa) 16.40 ja yksin maksettavana se on hurja
rauman baarit ovat sinkkunaisten painajaisia.

Avatar
#82 • • HardS Guest
rauhallinen vkl nyt melkein takana.
jotenkin aika orpo olo. ikävä väsymystä :(
Avatar
#83 • • Daniel Braun Guest
Olen nyt jonkinaikaa harrastanut sellaista että vietän lauantai-illan himassa.
En liiku mihinkään.
Perjantait on kulunu useasti töiden parissa, joten rauhallista senkin osalta.

Viikonloppu himassa ei ole kyllä laisinkaan katastrofi...
Mulle toimii :)
Rahaa säästyy, ei ole seuraavana päivänä tajutonta krapulakoomaa päällä...
Avatar
#84 • • Taedium Guest

Ehei. Tässä alhaalla oleva quote varmistaa, että ...

Touché!
Avatar
#85 • • climate Guest
:itkuraivarihymiö: ...pakko viettää koti-iltoja vaikka olis tulossa kaikkee mukavaa ...mutta kun on kertakaikkinen pakko säästää rahaa seuraavat pari/kolme kuukautta...

...ei helkkari, pää varmaan hajoaa jos ei lähde mihinkään ...pitänee priorisoida menoja: ostaa makaroonia, jättää kahvit ostamatta kioskilta, liikkua yöbussilla eikä taksilla, juoda bileissä vettä tai muuta halpaa, jne jne... kun mun on vaan *pakko* ainakin kerran kuukaudessa päästä bilettää jonnekkin

edit: ristiriitaiset tunteet vaikeuttavat oikeinkirjoitusta, enkä edes viittiny korjata kaikkia ...toisaalta pitäis säästää ja lusmuta himassa, mutta toisaalta ei vaan voi kun veri vetää ulos... :itkuraivarihymiö:
Avatar
#86 • • Hansu Guest
Kellään teistä ei voi olla niin kivaa lauantai-iltaa kuin mulla! :mad:

Istun himassa, kuuntelen Paula Koivuniemeä, päätä särkee (se _ei_ johdu em. artistista) ja pujottelen puuhelmistä rannekoruja.

Talk about saturday night fever...
Avatar
#87 • • peepe Guest
Joo, silloin kun oli parisuhde, viikonloppu himassa oli enemmän kuin jees. Mutta nyt tuntuu siltä että tarvii taas mennä, kyllä sitä ehtii sitten joskus taas viettää himaviikonloppuja...
Avatar
#88 • • tumpsi Guest

silloin kun oli parisuhde


:heart: :sad: :)
Avatar
#89 • • sauce Guest
viikonloppu kotona on musta tosi jees. tai siis enemmänkin kuin jees.

oikeesti, ei sitä jaksa enää liesussa olla. esim. viime viikonloppuna kun oltiin käymässä tuolla zsadissa, niin käytiin perjantaina "Käpylän kipsalla" tms. ja juotiin oikeasti vaan yhdet(eli 2isoo:), ja eikös seuraavana päivänä ollut lopputyöpalaverissa ajatus hukassa ja muutenkin alavireväsy.

tuollaista ei tapahdu jos ei lähde jolkottelee kuppiloihin. pääsee ylös 7-8 aikaan aamulla arkena ja juhlana ilman ongelmia, saa tehtyä asioita ja on muutenkin paljon freesimpi olo :D